Acest blog va servi yoghinilor avansați să descifreze tainele Zeificări. Prin yoghin avansat în yoga Eu înțeleg acel yoghin care accelerează Prana pe curele pranice 1, 2,3 și 4. Au dat examen cu Marea Zeiță Kundalini și a aruncat la coșul de gunoi Credința și Marii Lideri Religioși ai Lumi. Au susținut examene cu Marii Zeii Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au primit Jnana de la Ei.
luni, 9 iulie 2018
Vasile Ivașca. Marpa, Guru lui Milarepa. Guru și discipolu lecție practică. Meritul Yoghin. A doua lecție.
Mare Zeu Vasile, Vasile cu Marele Zeu Ganesha.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună Cu Tati Shiva și Marile Zeițe: Parvati cu Ganesha copil, Lakshmi, Sarasvati, și Durga.
Partea
a doua.Voi
continua să definesc
și mai clar rolul Gurului
în practica yoghină.
Așa cum v-ați dat
seama din primele
lecții, fără
Guru
nu există yoga.
Așa cum fără
matcă nu
există stup de
albine. În
acestă lecție voi continua
să prezint viața Marelui
yoghin Tibetan Marpa Traducătorul.După ce este inițiat
de Marele
Kukkuripa,Marpa
se întoarce,
iar la Naropa.
Dacă drumul
de la Naropa
la Kukkuripa
a durat jumătate
de lună,
la întoarcere
acest drum
este făcut
de Marpa
în treizile.
Marpa este yoghinul
ales de Marea
Zeiță Kundalini
care îl dirijează
prin vise
și viziuni.
Yoga
care Eu
o practic este
bazată
pe Puternici
Curenți ai
MameiKundalinidin YonialMuladharei.Eu am practicat
încă de la
7 ani la
Josani: Pranayama,asane,
mantre,
mudre,
etc. Eu m-am întrupat în România având realizate și primite de
la Mami Kundalini cele 13 Stări de Zeificare. Le citiți de la
lecția respectivă. Ce v-am mai spus? Că la 6
iulie 1990 s-a deschis puternic Yoni din
Muladhara mea. În acel timp Prana Shakti vibra
în corpul meu, cu o viteză de 3
până la 5 orifață de o ființă
umană. Această vibrație a început încă
din luna Martie. În acest caz Curenții
ai Mamei Kundalini au primit și ei o
viteză de vibrație între 3 și 5 ori
față de o ființă umană normală. Există o
mare deosebire între Prana Shakti și
Curenții Mamei Kundalini. Dacă fac o comparație
și spun că Prana Shakti are o
viteză asemeneaunei căruță,
Curenții ai Mamei Kundalini se asemănă
în acest caz cu viteza unei mașini.
ForțaCurenților Mamei Kundalini este
formidabilă. Acești Curenții ai MameiKundalini vin chiar din CHIT, deci
dincolo de eternitate,vecinicie,
etc. Prana Shakti se consumă
în procesul creației și trebuie înlocuită
de yoghin. În acest caz v-am spus că
Prana Shakti care lucrează pe Ajnachakra se depune în jurul chakrei
sub unui rezidiu, pe care Eu l-am denumit
„Prana Reziduală.” Iar Yoni din Muladhara,este un izvor care e alimentat cu Curenți
din CHIT.
Și
acum plecarea lui Marpa din insula lacului otrăvit.
În
noaptea
de dinaintea plecării,
Marpa a avut un
vis
în care i-a apărut
o femeiefrumoasă
ținând
în mână
un vas
pe care l-a pus pe creștetul
capului
lui Marpa,
spunând că este mesagera
lui Maitripa.
La trezire
Marpa
a avut o imensă
bucurie
și o credință
de neclintit,
s-a
născut în el, iar
în mental i-a apărut mandala
lui Maitripa.
În
acest fel la plecare
lui Marpa,
Kukkuripai-a
pus
mâna
pe creștetul
capului
și i-a spus:
„Acum
vei
merge la Maitripa,după
care Naropa
însuși
îți va da învățăturilecuvenite
și te va desemna
ca succesor
al său,
pentru a transmiteÎnvățătura
în Țara Zăpezilor.
Știam dinainte
că
vei
veni,
și am trimis
doiprotectori
să te escorteze.
Tu nu i-ai
văzut ca oameni,
ci ca
păsări.
Acum dându-ți
Învățăturile Orale
și scripturile,
îți confer împuternicirea
de a le Transmite
mai departe.
Drumul de întoarcerea
la Naropa
durat numai trei
zile,
în loc de o jumătate
de lună.
Ajuns
la Naropa acesta
i-a spus
lui Marpa
că el i-a dăruit Hevajra
lui Kukkuripași
fiindcă dobândisesiddhi
prin Mahamaya
eu am primit
de la el
Mahamaya.După
aceia Naropa
i-a dăruit el Mahamaya
lui Marpa.
Cele două
expuneri
și învățături
erau aceleași,
dar la Naropacuvintele
folosite
erau mai cuprinzătoare
și mai în profunzime.
Naropa i-a spus lui Marpa
că a fost trimis la Kukkuripapentru
că el
este sursa pură
pentru Mahamaya.
Marpa
se întâlnește din nou cu Nyo. Ce este Meritul Yoghin.
Marpa
dorește a se întâlni
cu Nyo să își compare
învățăturile. Astfel el s-a dus la Nalanda
unde Nyo primea învățăturile în
Mahamaya de la Guru Balimtapa. Cei doi se
întâlnesc și își compară învățăturile
primite în Mahamaya. De data aceasta Nyo observă
că Gurul său nu are puterea de ai transmite
mantra siddhi. În acest timp Nyo caută să
afle de la cine a primit Marpa
această mare inițiere, dar Marpa caută să ocolească
răspunsul și să mascheze numele Guru-lui.
Totuși într-un târziu Nyo află că acesta ar fi
Kukkuripa, dar ajunge la lacul otrăvit
și nu poate să-l treacă. Marpa s-a întors, iar la
Naropa și i-a povestit întâmplarea cu
Nyo. Iar Naropa i-a replicat: „Nu
e nevoie să ții secret numele Guru-lui; dacă nu este
sincer în căutările sale yoghine;
și dacă nu există o legăturăkarmică
anterioară; numai aurul nu e de-ajuns.
Ce
este „Meritul
Yoghin.” Aici Eu am înlocuit
cuvintele lui Naropa: a). Sincer
în căutările sale yoghine; b). Și
legăturăkarmică anterioară;Cu
un nou înțeles „Merit
Yoghin” din întrupările anterioare.
Sincer în căutările
sale yoghine, să explic această frază
în cadrul Yogi Noastre și Zeificări YoghinilorSuperiori. Da o să ziceți fac perfect:
Asane, Mudre, Mantre,
Pranayama, etc. Da mă închin în fața
lui Dumnezeu(Tati Shiva), îl iubesc,
sunt sincer cu El. Sunt un gimnast
perfect. Și ce mai vrei tu Mare Zeu Vasile,
Vasile de spui că nu e bine.
Eu v-am spus că punctul nostru Suprem,
Sunt Mari Zeii, iar Mari Zeii sunt
coordonați de Marea Zeiță Kundalini.
Iar Tati Shiva e aspectul static în Yoga
Noastră. Dar acum, mai nou voi descrie Muntele
Kailash din Sahasrara, unde apare Tati
Shiva și MamiParvati. În acest
caz Tati Shiva apare sub formă de Mare
Zeu, dar tot din CHIT este făcut.
Deci acestă poză în care îlvedeți
pe Tati Shiva în postură yoghine este
Tati Shiva din Muntele Kailash.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Mami Parvati și zeul Ganesha copil. Marile Zeițe Mahalakshmi, Sarasvati și Durga.
Marpa
își aduce aminte de visul cu Guru Maitripa.
Totuși
Marpa
mai avea ceva de îndeplinit
să meargă la GuruMaitripași
în acest caz l-a rugat pe Naropa
să-i permită
acest fapt.
După ce a primit
acest dar,
Marpa
a dat un praznic
sacrificial(un
fel de Havan
care îl facem noi
pentru Zeii)
și a făcut daruri
pentru Naropa.
Marpa a ajuns cu bine
la GuruMaitripa,
iar
acesta stătea
la umbra
unui smochinși
la apropiere
simți
o bucurie imensa.
Maitripala
acceptat ca discipol
și i-a dat, în cursul
inițierii
numele secret
de Vajracitta(conștiință
de diamant).
După ce a făcut ofrande
pentru al mulțumi
pe Gurul
și Dakini,
Maitripa
i-a
dat Învățăturile
Orale Mahamudra
și altele Învățături,
împreună cu o serie comentarii
și explicații
la aceste Învățături.
Toate aceste mari Învățături
i-au risipit
toate îndoielile,
cu privire la calea
de urmat
și diferite funcționalități
ale corpului
subtil.
La
întoarcerea acasă, Marpa
trece prin cimitirul
Sosadvipa,
unde într-o colibă
de iarbă
întâlnește o yoghină.
El îi oferă o mandală
de aur
și îi imploră
să-i dea Învățătură.
Primește
aceste învățături
și se întoarce în Phullaharila
Naropa.
În
acest fel Naropa
îi mai dăruiește inițiere în Cakrasamavara
și comentariul
acestei tantre.
Concluzii
și lămuriri în cele discutate
de Mare Zeu Vasile,
Vasile. Da datorită Meritului său Yoghin, Marpa
primește totul și în acest caz el își însușește totul.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Rama.
Și
acum întoarcerea în Tibet.
Marpa
stătuse 12 ani în India și acum simte dorul de casă.
Totuși
să fac Eu
o analiză.
Ce a învățat
el
în tot acest timp
și aurul
cheltuit?
Naropa i-a oferit inițierea,
transmiterea
scrisă
și comentariul
tantrei,
atrăgându-i atenția
că practicarea
lor
este de mare
importanță.
El a primit renumitele
Învățături Orale
ale Celor
Patru Transmiteri,
cele șaseYoga
ale lui Naropa
și Învățătura
Mahamudra.
Marpa
a meditat
mult asupra
lor
și a realizat unitatea
Fericirii,
Lumini
Clare
și absențagândului.
În acest caz Marpa
putea sta
timp de 7 zile(neclintit),
cu oprirea
totală
a corpului,
cuvântului
și minții.
Astfel Marpa oferă un ceremonial de re-cunoștință
lui Naropa.
Pe
drumul
de întoarcere
se întâlnește cu Nyo.De
data aceasta amândoiau
un punct
comun
ca împreună
să ajungă
în
Tibet.
Dar de data aceasta Nyo
nu își mai
verifică cunoștințele
cu Marpa,
vede
pur
și simplu
că Marpa
îi este maisuperior
și cunoaște
mai multe.
Astfel apare
în mentalul
său invidia
și ura față
de cunoștințele
acumulate
de Marpa.
Marpa
ajunse sărac
și el își ducea
tot bagajul,
dar Nyo
avea doioamenicare
îi duceau
bagajul.
La trecerea Gangelui
unul din oameni
lui Nyo
aruncă
în apă
legătura
cu cărți
a lui Marpa.
El fiind instruit
de Nyo
să pară
accident
acestă aruncare.
Văzând aranjamentul
lui Nyo,
Marpaglăsui:
„În Tibet
este greu
să găsești
aur;
Iar în India
este greu
să găsești
un învățător
bun.”
Ce e mai prețios
ca aceste scripturi?
Ajunși pe mal
opus,
Marpaforțeazăomului
lui Nyo, sămărturiseascăadevărul.În
acest
fel
acest om
spune
căNyo
a fost
cel
care l-a
pus
să facă acestlucru.Nyo
văzând
că a greșit,
arătându-și invidia
pe față,iar
aceasta dă
notă
că avea mentalul
încă impur.Pentru
al calma
pe Marpa,
Nyo
îi spune că el îi va împrumuta
textele
lui pentru ale copia.
Într-un târziu Marpa
este de acord
cu acest lucru,
textele lui Nyo erou
inferioareca
și nivel
de cunoaștere
și de transmitere
a forțeivibratoare.
Ajunși în Nepal
cei doi se despart;
în timp ce Nyo
și însoțitorii
săi
o ia spre nordul
Tibetului,
Marpa o merge
pe drumul
pe care a venit
în India.
În
Tasang,
la Kyerphu, prințul
de Lokya
– care îl întâmpinase pe Marpa
la plecare
în India
murise,
lăsându-și fiul
cel maimare
ca succesor.
Auzind că Marpa
este pe aproape,
acesta a trimis
un mesager în Kyitrong
să-l invite pe Marpa
în Kyerphu.
Marpa a acceptat
și a fost primit
cu căldură.
În acest fel Marpa
a predicat Dharma
în acea zonă.În
ziua a zecea
în timpul de lună
plină,
la festivalul Daka,
prințul
îi spune lui Marpa:„Învățătoru-le,
tatăl
meu
și cu mine
te-am primit
cu multă căldură
înainte.
Acum fac aceasta singur
rugându-te să fii
bun,
să ne cânți
ceva care să unificecuvintele
cu semnificația
lor.”
Marpa
a rostit un Vajra
doha,
care pătrunde
până în adâncurile
minți.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Krshna.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Visurile
lui Marpa cu două fete frumoase.
„În
această zi a
luni pline,
La sărbătoarea celei
de-a zecea zi,
Voi vorbi despre „Marele Brahman.” Voi nenumărați
călugări și tantrika adunați aici, Ascultați cu
luare aminte și cugetați! Într-o noapte, în timpul
unui somn ușor, am visat; Două
frumoase fete de brahmane; Purtând
cordonul sacru, Zâmbind timid și
privind cu coada ochiului, Au venit în fațamea și au spus: << Trebuie să mergi în Shri
Parvata, în sud !>> Eu am spus: <<
N-am fost niciodată acolo, Și nu cunosc drumul!
>>Cele
două fete au
răspuns:
<< Frate nu-i deloc greu! >> Ca o
străfulgerare de lumină, într-o
clipită, Am visat că am ajuns în Shri
Parvata, în Sud. La umbra răcoroasă a unui crâng
de copaci plaksha, Pe un cadavru, Stătea
Saraha, „Marele Brahman.” Niciodată
înainte n-am văzut o asemeneastrălucire! Corpul său era gătit cu podoabe
de simbolice de os, Iar chipul său prea sfânt,
radia. << Bun venit, fiule! >>
îmi spuse El ; Văzându-l, am fost
copleșit de bucurie.
I-am
dat ocol de
șapte ori
oferindu-i închinare, Și punând tălpile
picioarelorSale, Pe creștetul
capuluimeu, am zis: << Tată,acceptă-mă cu bunăvoință! >> În clipa
când și-a pus mâna pe creștetul capului meu,
Am fost cuprins de o inexprimabilă bucurie,
În mine răsărind Neclintirea. Am realizat
atunci Dharmakaya, Care nici nu vine nici
nu pleacă, Și am gândit: <<
Chiar dacă-l întâlnesc pe Buddha celor
trei timpuri, De-acolo nu mai am ce să-l întreb
! >>
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu zeul Krshna și Radha.
Mare Zeu Vasile, Vasile închinare în fața lui Tati Shiva.
Pe
drumul de întoarcere Marpa se oprește la casa lui Nyo.
Astfel
a cântat Marpa
și prințul
la văzut
ca pe un Buddha.
Totuși pe drumul spre Lhobrak, Marpa s-a oprit
la casa lui Nyo, în Kharak. Să vadă
dacă acesta îi împrumută cărțile să le
copieze. Nyo îi oferă lui Marpa
un sang de aur și o mandală spunându-i:
„Tu cunoști foarte bine Mahamaya. Nu ai nevoie
de aceste texte. Își propun ca tu să
expui Mahamaya și alte învățături
ale << tantrei-mamă >>, iar eu voi
expune Guhyasamaja și alte învățături ale
<< tantrei-tată >>. Nyo refuză
în mod categoric să-l lase pe Marpa să
copieze textele. Ajuns acasă la Lhobrak,
Marpa află că părinți lui suntmorți. Fratele mai mare care i-a
fost îndrumător în copilărie i-a
făcut o primire călduroasă. Nici una din rudele
sale, slujitori și oameni din
partea locului nu i-au cerut învățături
și nu s-au închinat în fața lui(era
numai apreciat de ei). O dată întors în
acasă, faima lui Marpa s-a răspândit
în tot Tibetul și din toate văile
soseau discipoli pentru a fi învățați
și inițiați.
Și
acum să fac o analiză a lucrurilor și faptelor
ascuns în această viață de Yoghin a lui Marpa.
După cum vedeți această este Tantra Indiană
adaptată la Budhism. În acest caz Brahman(Tati
Shiva), Marea Zeiță Kundalini(aici în Tantră
Mahamaya), Marii Zei, Zeii Medii,
Zeii Inferiori, etc sunt identici ca și
în Yoga Noastră.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută poziția pregătitoare pentru Sitali.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Krshna și devotul său Arjuna.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu