Acest blog va servi yoghinilor avansați să descifreze tainele Zeificări. Prin yoghin avansat în yoga Eu înțeleg acel yoghin care accelerează Prana pe curele pranice 1, 2,3 și 4. Au dat examen cu Marea Zeiță Kundalini și a aruncat la coșul de gunoi Credința și Marii Lideri Religioși ai Lumi. Au susținut examene cu Marii Zeii Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au primit Jnana de la Ei.
luni, 11 iunie 2018
Vasile Ivașca. Marele Yoghin Indian Abhinavagupta. Și despre Abhasavada.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Parvati și Zeul Ganesha copil.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marile Zeițe: Lakshmi, Durga, Parvati cu Ganesha copil, Sarasvati și Padama.
În
lecțiiletrecute
am arătat viața celor mai MariiIluminați
ai omeniri: Buddha,
Hristos,
Mahomed
și Marea răscoală a lui Spartacus,
etc.
Ce vreau să subliniez la
acești
Mari
Iluminați
ai omeniri, ei
nu
au venit pe lume
de capul lor.
1. În acest sens Eu
v-am spus
că Tati
Shivaelaborează
un „Program
subtil.”
2. Marea
Zeiță Kundaliniexecută
acest „Program
subtil.”
3. Mari
Zeiiexaminează
acest „Program
subtil.”Și
acum voi spune despre Marele
yoghin Cashmirian
Abhinavagupta.Voi
expune gândirea
yoghină a sa.
Vom
expune în continuare, practica și
învățăturile lui Abhinavaguptacel
mai mare Maestru a Shivaismului Kashmirian,
fiind considerat de discipoli să-i o încarnare
a lui Tati Shiva(Brahman), s-a născut în jurul anilor
950-960 (e.n). Opera fundamentală a domniei Sale
este „Tantraloka.” Subiectele discutate în această
lucrare sunt:1) Cauzaînlănțuirii, 2) Căile
Eliberării, 3) Cunoașterea ca opusulignoranței, 4) Conceptul de Moksha, 5) Realitatea
ultimă a lumi obiective, 6) Manifestarea universului, 7)
Bimba-pratibimba Vada, 8)RitualurileShivaite, 9)
Note biografice. Potrivit concepției domniei sale
Jivatman nu este decât o reflexie
a lui Tati Shiva,
fără să fie niciodată în afaraLui. Vreau
să fim bine înțeleși noi nu vom folosi niciodată termenul
„Suflet individual sau Suflet Suprem,” acest termen
e specific Religiilor. Și oricât ați vrea să explicați
unui om Religios termeni care îi vom folosi în „Yoga
Noastră,” nu va înțelege nimic, mai rău vă
veți enerva.
E
ca și cum un „Profesor de la Sorbona” ar merge în
fața câinilor și le-ar ține prelegeri, când se
termină expunerea, toți câinii vor lătra
pentru că nu au înțeles nimic. Dacă le aducem pachete de
carne se vor repezi la ele
și le vor mânca. Așa și cu dumneavoastră dacă
veți încerca să expuneți unui Om Religios ceva despre
„Yoga Noastră,” el va înțelege ce au înțeles
câinii de la „Profesor de la Sorbona,” nu vă
pierdeți timpul cu prelegeri în fața Omului
Religios.
Abhinavagupta
arată că termenul de „Moksha” nu înseamnă
„Eliberare” ci mai de grabă relevarea esenței noastre
reale(svarupaprathana), conștiința de sine, care
este chiar realizarea lui Paramashiva(mai clar
spus Realizarea Sinelui). Deci despre Jivatman Abhinavagupta
spune că nu este decât o emanație a lui Shiva, fără să fie în
afara lui. Eu nu am folosit termenul de Moksha. Dar am
încercat să-l echivalez cu termenul de Samadhi(obținut
cu Dharana, Dhyana), dar nu corespunde. În
acest caz eliberați prin Moksha, vor merge într-un
Paradis care corespunde nivelului lor de
purificare. Nu corespunde nici cu ridicarea Mamei Kundalini
din Muladhara până în Sahasrara. În acest caz Moksha este o
eliberare tipică Shivaismului din Kashmir.
Reținem
Moksha este un nivel de „Eliberare,”
inferior stări de Samadhi. Marele yoghin Abhinavagupta
spune că Shiva acordă binecuvântarea Sa plină de
compasiune, relevându-se în întregime, fără
a ține cont, nici de meritele, nici de karma vreunei ființe.
Și acum din ce este formată Creația:După cum vedeți
în cadrul Yogi
Noastre și
a Zeificări
Yoghinilor Superiori
avem: 1.Tati
Shiva,
format din CHIT
și este aspectul
static al
Creației;
2. Mami
Kundalini,
format din CHIT
și este aspectul
dinamic al
Creației;
3. Marii
Zeii care
fac această Creație;
4. Zeii
Medii; 5.
Zeii
Inferiori,
etc.
Lămuririi.
Am
reprodus ce a spus Abhinavagupta.Eu nu sunt de acord
cu celeafirmate de El și în „Yoga Noastră”
și Zeificarea Yoghinilor Superiori, Eu voi
spune că Tati Shiva acordă Grația Sa în funcție
de Meritele Yoghine. Pentru a nu fi confuz,
pentru a nu cădea pradă Yogi Indiene, pentru a nu
cădea pradă laudelor lui Abhinavagupta
și Dattatreya, Eu am introdus termenul
de „MeritYoghin”
și de Karma Yoghinului.
Aceste două calități sunt baza, după care
sunt apreciați Yoghini. Aceste greșeli
ale lui Abhinavagupta se datorează faptului că
domnia Sa a venit în manifestare cu o anumită
puritate și nu a trebuit
ca mine să facă 5întrupări yoga.
În
acest sens Abhinavagupta a practicat Tantra,
deci Eu nu știu dacă El a făcut sex. El nu clarifică
situația lui Sexuală. Nu ne spune clar
dacă a eliminat Orgasmul. Nu ne spune clar
dacă a eliminat orice dorințăLumească.
Deci în opera lui Abhinavagupta nu avem clarificat
sexul. Să repet cum am procedat Eu,
pentru că Eu sunt în primul plan și nu Abhinavagupta
și Dattatreya. Începând din anul 1980 Eu am
făcutLumânarea timp de 15 minute,
de 2 ori pe zi. Începând din 1990 am
efectuat Lumânarea și Viparita Karana Mudra
timp de 30 de minute, de 2 ori pe zi. Dar
începând din august 2006 am trecut la efectuarea
lui Viparita Karana Mudra timp de 3 ore pe zi.
Iar începând cu luna August a anului
2014, Eu am eliminat complet Orgasmul din
corpul meu. Abhinavagupta nu ne spune
cum a procedat El cu sexul lui. Aici sunt
multe de spus, dar vor fi lămurite în
alte lecții.
Mare Zeu Vasile, Vasile în Starea de Beakunva.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Vishnu.
Pentru
că Marele yoghinAbhinavagupta
a venit în manifestare cu
o anumită puritate
a dat câteva căi pentru realizarea lui Shiva.
Care se caracterizează prin grațiadivină primită de
yoghin și mărimea
intensități harului Divin primit.
1.
Anupaya în această cale nefiind cerut nici un procedeu
yoghin de realizare, intensitatea grației lui Shiva
este atât de mare încât relevarea Sinelui este instantanee
și completă.
2.
Shambhavopaya, calea transcendentă a lui
Shiva, grația nu mai este atât de
intensă, în acest caz Jivatman este înălțat către
Shiva de aspirația Sa arzătoare (udyama) și de o
devoțiune sinceră(Bhakti). În acest caz
activitățile sale mentale sunt îndreptate spre
interior, căutând cu tot dinadinsul realizarea
Sinelui. În acest caz un Guru este totuși
necesar, grația și Inițierea apar din
interior, fără cel mai mic efort. Ca
trăsătură definitorie a acestor două căi
este purificarea minți prin îndepărtarea
oricărui gând.
3.
Shaktopaya, calea energiei, pune accentul pe cunoaștere.
Fiind tot odată, calea renunțări totale la lume, a
meditației și concentrări continue. În acest
sens această cale presupune un efort deosebit,
fizic și mental. Grația acordată de Shiva
celui ce este pe această cale are o intensitate medie,
fiind necesar un Guru care să-o transmită discipolului.
Totuși în acest tip de grație a yoghinului unele
purificări i-se fac în mod spontan și
natural. Dar identificarea lui Jivatman
cu Paramatman se face după moarte.
4.
Anavopaya este calea inferioară a ființelor
obișnuite, numite „Anu” însemnând „Atom ca
făcând parte din „Chit.” Sau cum se
spune în Religii „Atom spiritual.” În acest sens Grația
acordată are o intensitate mică, căci ea vine în
corpul subtil unui om plin de dorințe și plăceri
lumești, fiind incapabil de a se detașa de
ele. Dar în străfundurile sale (învelișurile
corpului subtil) el vrea să se elibereze, acesta fenomen de
identificarea dintre Jivatman și Paramatman nu se va
întâmpla numai după multe întrupări și
după ce elimină toate dorințele și plăceri
lumești. Cum zic Eu, numai după ce suprimă „Legăturile
cu lumea exterioară.” În acest caz grația este
foarte mică și yoghinul trebuie să practice toate
procedeele yoghine, sub directa îndrumare a unui Guru
ales de el. Dacă vreți să fiți în temă cu lucrarea lui
Abhinavagupta vă rog să o studiați.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Marea Zeiță Parvati.
Concluzii
și Lămuririi.
Vom
continua să ne lămurim ce înseamnă „bhavana” care
tradus ar înseamnă eficiență yoghină care se
re-găsește în corpul subtil în urma practicilor yoghine.
Pentru a înțelege ce înseamnă „bhavana,” vom lămuri
ce înseamnă „Eficiență economică.” Care este raportul
dintre rezultatele obținute dintr-o activitate economică
și totalul cheltuielilor pe care le implică activitatea
respectivă. Dacă noi avem un Guru, bhavana(eficiență
yoghină) trebuie să fie mare sau dacă sunt multe blocaje
în corpul subtil să fie mică sau aproape zero. Dacă
noi nu avem un Guru bhavana(eficiență yoghină) va fi
foarte mică sau zero. S-ar putea ca toată viața
să practicăm yoga.
Concluzia
mea pentru Yoga noastră.
Toate aceste 4 metode și clasificări ale lui
Abhinavagupta sună frumos, dar în timp ele nu
au dat rezultate. Și tot așteptând ca grația
lui Shiva să cadă asupra lor și să le
purifice în mod automat corpurile, yoghini din Kashmir
s-au umplut de blocaje și negativități. Și
musulmani au invadat Kashmir-ul și azi ei stăpânesc
acest ținut al Indiei. Deci Marea Yogă a
Shivaismului din Kashmir a cam dispărut.
Totuși să nu cădem în greșelile yoghinilor
din Kashmir; În cazul Yogi Noastre Eu vă
recomand să vă faceți o karmă bună
și în plus ne vom face și un „Merit Yoghin.”
Ce înseamnă acest lucru că în întruparea viitoare veți
putea practica yoga foarte ușor, totul vine de la sine.
Cea care pornește yoga în dumneavoastră este Marea Zeiță
Kundalini). În acest caz spunem că bhavana se
transmite intre cele două întrupări, deci o muncă
într-o întrupare va da roade în altă întrupare.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Brahma.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus și Diamant, împreună cu Bagavan Vishnu și Zeița Sarasvati. Diferite asane și Pranayama.
Să
mai lămurim ceva ce a spus de fapt Marele al Maestru
a Shivaismului KashmirianAbhinavagupta.
Să
spun câteva cuvinte despre Tati
Shiva cum este el văzut în Shivaismul
Cashmirianși în întreaga Indie.
Este Zeul Suprem și are diferite
nume; 1. Mahadeva=Marele Zeu; 2.
Parameshvara= Stăpânul Suprem; 3. Shankara=
Cel care aduce pacea; 4. Shambhu= Cel care
împarte norocul, cel binevoitor,5. Bhairava=
Cel teribil. Shiva este Zeul
care unește toate contrariile. El este
Marele creator și distrugător,
marele ascet și yoghin
și simultan iubit divin ce este strâns
unit cu energia Sa(Shakti),
energie ce este identificată Zeițele
Parvati sau Uma. El este
cel mai de neatins, Transcendentul(numit
anuttara în Trika), fiind
simultan cel ce pătrunde
prin ființa Sa întreg Cosmos,
Imanentul (vishvamaya). El este neclintit
sub forma unui yoghin pe vârfurile
Himalayei, sau dansează
într-un ritm frenetic dansul cosmic,
care ține toate lucrurile într-o
mișcare ritmică.
Paramarthasara.
Cuvântul „Paramartha”
are următorul înțeles: „Parama” înseamnă
suprem, „artha”
înseamnă și „Suprema Realitate” și
„Suprema Valoare.” În gândirea
Indiană, Suprema Realitate
este și valoarea supremă a oricărui
om. Și se consideră că înțelesul
și scopul vieții omului este acela de a
realiza Suprema Realitate. „Sara”
înseamnă „esență,” așa că putem
traduce „Paramarthasara”
ca Esențasupremă
a lui „Tati Shiva”(Brahman). a-Shiva,3. Ishvara, 4. Shuddha-vidya.
Voi
expune puțin din gândire lui Abhinavagupta
despre Absase. Tati Shiva a creat cele patru
Sfere(anda) ale lui Shakti, Maya, Prakrti, Prthivi. O
anda este o sferă de
rezonanțe, care conține în ea
o serie de elemente fenomenale și este
ca un înveliș care acoperă
și ascundenatura divină
a Absolutului. Cele 4 sfere
sunt:
I.
Shakti.
Este putereadivină
a lui Shiva, ce se proiectează
în exterior și care acoperăAbsolutul cu creația pură.
Manifestând diversitate în unitate,
Ea ascunde caracterul absolut de bază
și unitate perfectă a lui Tati Shiva
și conține în Ea cele 4 tattve
pure. Care sunt. De la Shaktila Suddhavidya.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Shanmukhi Mudra.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.
Și
acum care sunt cele 4 Sfere.
II.
Sfera lui Mayaocultează puritateanaturală
și puterea divină a Absolutului,
îl acoperă cu cele cinciînvelișuri(kosha). Și prezintă
Absolutul ca o
ființă limitată numită
Purusha(Jivatman).
Ea conține 7 tattve: 1. Maya,
2. Kală, 3. Vidya,
4. Raga, 5. Kă,
6. Niyati, 7. Purusha.
III.
Sfera lui Prakrti
îl acoperă pe Purushacu
toate elementele psihice, simțuri,
organe, elementele
obiective subtile numite tanmatras,
trei gune și patru
elemente grosiere-până la apă.
Deci în total conține cele 23 de tattvas--
de la Prakrti până la Apas.
IV.
Sfera lui Prthivi, este sfera care acoperă
Absolutul cu existență solidă
grosieră. Conține doar Prithivi tattva
și constă în întregime din existență
solidă din univers.
V.
Shiva tattva
este dincolo de aceste patru
sfere. Sfere
I+II+III+IV conțin 35 de tattve și acoperă
Conștiința Absolută pură,divină
și omnipotentă cu creația
fină, subtilă, grosieră
și solidă. Supremul Shiva
le creează ca într-un joc
în procesul manifestării Divinității Sale.
El le creează din propriul Său Sine
sub forma reflexiilor și își acoperă
Sinele Său real
cu ele.
Despre
Abhasavada. În Shivaism,
procesul manifestări este explicat
de abhasavada, sau teoria manifestării.
Ce spune această teorie? Rădăcina cuvântului
Abhasa este bha, care
semnifică a străluci. Fie că percepem
un obiect fie că doar îl cunoaștem,
în amândouă situațiile obiectul
existăprin manifestarea
numită Abhasa(deci prin strălucire).
Deci în acest caz universul întreg este
o reflexie a lui Paramashiva
care este Sat-Chit-Ananda.
Principiul Bimba-pratibimba(obiect
și reflexia sa) este la fel de adevărată
pentru Shiva, ca și pentru
ființele umane. Bimba-pratibimbaeste unul din cele mai frumoase principii
ale Shivaismului. Voi încheia
despre Abhasa, dacă vreți să știți
mai multe, studiați Shivaismul Cashmirian.
Pe minenu mă interesează.
Obiectul
și reflexia sa sunt identice.
Shiva se află în lume
și lumea se află în Shiva.
Vikalp-ele
reprezintă diferențe născute din gândire
și imaginație(gânduri și fantasme). Toate
modurile diverse de înțelegere
și percepere ale principiilor
fundamentale ale manifestări(tattva-ele),
de la Shiva până la pământ,
sunt vikalpa-e. Fără dualitate,
vikalpa nu ar exista,
pentru că dualitatea este locul de
naștere a vikalpa-elor. Dacă
nu există nici un gând în mental
nostru, această stare se numește
Nirvikalpa(starea fără gânduri).
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Mahalakshmi.
Concluzia
mea la acest Shivaism din Kashmir.
Concluzia
mea la acest Shivaism din Kashmir. Vreau
să vă spun că această teoriea celor
4 sfere, Abhasavada, a
lui Bimba-pratibimba,
a obiectul și
reflexia sa,că sunt
identice.Sau că obiectul
se află în Shiva și reflexia
Sa în univers, avikalpa-elorcare reprezintă diferențenăscute din gândire
și imaginație,voi spune
următoarele despre ele; Această explicație a
lui Abhasavadaoconsider
depășite
; nu au o cunoaștere superioară
a funcționări corpului subtil etc. Sunt
multe de spus aici și numai îmi pierd timpul
cu aceste explicații incorecte. Deci
Eu le
arunc la coșul
de gunoi Abhasavada, nu ne
trebuiesc în Yoga
Noastrăși Zeificarea
Yoghinilor Superiori.
Să
vă dau exemplul meu clasic.
Sunt elev clasa I și a II și
primesc dictare la limba română.
Și profesorul dictează prima frază;
Eu reușesc să
scriu numai primaparte a frazei;
Profesorul dictează a doua
frază; Eu mă chinui să
scriu numai parte a doua
a primei frazei; Profesorul
dictează a treia
frază;Euam uitat de a doua frază
și încep să scriu
a treia frază. Vine profesorul
de muzică de și îmi spune să cânt,
casc Eu gura și profesorul
îmi spunestai jos
că ești un mare afon(nu
ai auz muzical). Mă duc Eu la doctor și
îi spun necazu, iar domnul
doctor îmi spune că nu
poate trata aceste douăafecțiuni ale mele.Întrebare? Dacă doctorul e prost
și nu știeunde să acționeze
în corpul meu. Vă întreb
pe voi cei de la Abhasavadace
trebuie să fac. Da mănânc
litere, Da rămân în urmă la dictare,
Da nu am auz muzica, Da cânt
ca un afon. Vă întreb unde
să acționez în cadrul
Abhasa din Shiva să îmi recapătcalitățile pierdute?
Un
alt exemplu.La 15 ani eram
elev la școala profesionalăde Vagoane și
particip la cros să primesc notă
la sport. Și stupoare vine
colegul meu Bumba Teodor și spune tare
„De ce dai tu din cap când fugi.” În
anul 1990 Marea Zeiță Kundalini se
trezește puternic în mine
și urcă pe cele 360 de mii de canale subtile(fără
Sushumna nadi) și surpriză am
următoarele defecte; 1.
Pumnalul la urechea stângă înfipt
până în mijlocul capului; 2. Blocajul
Bulbului Kanda în mod îngrozitor,
Eu nu l-am putut debloca cu focci Mami Kundalini l-a deblocat
prin presiuniformidabile;
3. Am la degetele groase de la picioare
două Baloane Rotunde, care fac ca atunci când
pășesc să lovesc puternic
cu tocul în trotuar; 4. Am
Anahata chakra puternic blocată;
5. Am Lalana chakra formidabil
blocată; 6. Am avut pe Ajna
chakra Discul de Gheață;
7. Am avut blocate în Ajna
chakra cele Două Baloane.Aceste
blocaje și negativități
sunt Maya(iluzii)? Toate aceste blocaje
și negativități sunt Abhasa
a lui Tati Shiva în corpul
meu? Suntbimba-pratibimba(obiect
și reflexia sa) în corpul meu?
Nu căutați cei de la abhasavada, să
mințiți Lumea că totu-i obiect
și reflexia sa(Bimba-pratibimba).
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Durga.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu