Acest blog va servi yoghinilor avansați să descifreze tainele Zeificări. Prin yoghin avansat în yoga Eu înțeleg acel yoghin care accelerează Prana pe curele pranice 1, 2,3 și 4. Au dat examen cu Marea Zeiță Kundalini și a aruncat la coșul de gunoi Credința și Marii Lideri Religioși ai Lumi. Au susținut examene cu Marii Zeii Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au primit Jnana de la Ei.
luni, 20 noiembrie 2017
Vasile Ivașca. Recapitulare la Jivatman. Care este relația dintre Jivatman și Paramatman, în cazul sistemului Samskya, Vendanta Brahmanismului și celor Patru Vede?
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus executând Simhasana.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
Aceasta
este o lecție de Recapitularea tot ce am spus Eu
despre Jivatman
și Paramatman.
În această lecție am
căutat să arat ce spun sistemele
religioase și
filozoficeIndiene despre
Jivatman
și Paramatman.
Am căutat să arat
ce este karma
și unde
se află
depozitată în
corpul subtil.
Mai mult am
arătat, ce voi
folosi Eu în
Yoga Noastră
și Zeificarea
Yoghinilor Superiori
din acestă lecție.
Am mai vorbit despre
Karmă
șiSamsara.
Întrebarea
fundamentală care trebuie pusă yoghinilor
este: Cine este Jivatman? Unde se află El?
Ce face El în corp? Etc.
Purificarea
lui Jivatman.
Oare Jivatman nu este pur,
cum se poate?
Marele Yoghin
și eliberatIndian Shankara
afirmat „sus tare”
că Jivatman este identic
cu Paramatman.
Cu
toate că există
multe scrierireligioase Indiene
care descriu „Adevărul Absolut”
ca pe „SupremaPersoană,”
iar Jivatman
ca subordonatul Său.
În
acest fel în scrierilesaleShankara
a afirmat că fundamental nu există
nici o varietate,
individualitate
sau personalitate
în existența spirituală.
Shankara
a mai afirmat
că presupusele individualități
atât a Ființei Supreme,
cât și a lui Jivatman,
sunt false.
Shankara
a fost puternic
contrazis
de Ramanuja,
Madhva,
Caitanya.Toți
acești mari Brahmani
sunt adepți a lui Bagavan Vishnu.
În genere Ei au afirmat
că Jivatmaneste
superior materie,
dar e diferit
de Bagavan
și este servitorul său.
Deci Bagavancreează,
menține
și distruge acest univers.
În tot acest timp Bagavan
nu se amestecă
cu materia creată,
El rămâne
tot timpul superior materiei.
Madhva
a mai spus că fiecare persoană
își modelează propria karmă.
El a mai adăugat
că prin starea
de bhakti
omul înlătură întreaga karmă
și se poate întoarce
la poziția sa originară
de Etern servitor(slujitor)
a lui Bagavanîn
lumea spirituală.
Concluzie
de Mare Zeu Vasile, Vasile. Nu sunt de acord
cu Shankara în acest fapt că Jivatman
e identic cu Paramatman, dar are și
lucruribune pe care o să le subliniez.
Deci sunt de acord cu Ramanuja,
Madhva,
Caitanya,dar
până la un anumit
nivel.În
acest sens motivez că Shankara
nu a avut o experiență directă
cu Jivatman
sau Paramatman.
Shankara
nu la văzut
pe Jivatman
sau Paramatman.
Toată experiența sa
se bazează numai
pe cărțile religioase Indiene citite
și studiate
de el.
Deci
într-un cuvânt
pot afirma că Shankara
nu a stat
de vorbă
cu Jivatman
sau Paramatman.
El îi cunoaște
pe cei doi numai
din scrierilereligioase Indieni.
La
toate acestea se mai adaugă faptul
că Shankara
nu avut o puternică purificare.
Da
el a avut Mari PuteriYoghine,
dar acestea sunt numai mari puteri
și nu Jnana primită
de la Mari Zeii.Deci
într-un cuvânt Shankara primit
de la Mami Kundalini MariPuteri,
dar Mari Zeii
nu i-au dat Jnana.
Shankara
nu are puterea
de a trimitemesaje Marilor Zei
și de a primi mesaje de
la Ei.
În acest Caz Mami Kundalini
nu îi poate corecta greșelile.
Totuși
el este alesul
lui Tati Shiva
și Mami Kundalini
să elimine Budismul ateu
din India.
Ceva
despre filozofia religioasă a lui Shankara.
Ceva
din concepția
lui Shankara.
În acele momente istorice India era dominată de
Budism, iar budismul afirmă că nu
există Dumnezeu. Iar Buddha s-a luptat
totă viața cu Zeii și în final
a fost învins
de aceștia și a murit bătrân.
Shankara a fot trimis cu o misiune clară
pe pământ să înlăture din India
această decădere a omeniri. În ce
sensdecădere, Buddha promova
o puternică purificare și o puternică
Moralitate(într-un cuvânt legi morale puternice),
dar fără Dumnezeu. Vă uitați la lecțiile unde
am vorbit despre Buddha. Cum a rezolvat
problema Shankara? A introdus o nouă trinitate numită
„Trinitatea
Hindusă” formată din „Brahma,
Shiva și Vishnu.” Acesta este un
fapt foarte bun și nu poate ficontrazis cu nimic. În acest caz
Brahma e „Creatorul Universului,”
Vishnu e „Păstrătorul Universului,”
iar Siva este „Distrugătorul Universului.”
Ce mai adaug și mai lămuresc la
această trinitate. Da, Brahma e
păstrătorul, este coordonatorul
lui Muladhara chakra a guneiraja și
a elementului subtil pământ(Pritivi tattva). Bagavan
Vishnu este păstrătorul, este coordonatorul
chakrei Svadhisthana a gunei Sattva și a elementului
subtil apă(apas tattva). Iar Shiva este
coordonatorulchakrei Manipura, a
gunei tamas și a elementului subtil foc(Tejas
tattva). Totuși Eu aici am schimbat și am spus că
coordonatorul chakreiManipura este
Bagavan Rudra și a lui consoartă Mahakali.
Iar despre Shiva v-am spus Eu că se
află totdeauna dincolo
de mentalul uman și constituie
aspectul static al creației. Iar
despre El sunt multe speculațiimentale,
dar mentalul uman nu îl poate atinge.
Lămuriri.Creștini au interpretat
această Trinitate Hindusă că ar corespunde
„Trinități Creștine.” Nici vorbă
și nici nu se aseamănăfiecare are
altă valoareși
interpretare; Trinitatea
Creștinînvațăcredinciosul,
cum trebuie să se adreseze
lui Dumnezeu în cazul
când îl roagă să-i îndeplinească
o dorință. În acest caz
„Credinciosul adreseazăcererea
lui Dumnezeu.” Dumnezeu aprobă
cererea, dacă îndeplineștecondițiile
necesare și e corect formulată. În acest
caz cererea adresată lui Dumnezeu se
face prin Hristos, iar răspunsul îl
primește tot Hristos și Duhul
Sfânt face lucrarea. Iar în cazul trinități
Hinduse lucrurile se petrec așa cum au fost
descrisede
Minela
cele trei chakre. Mai sunt și alte
trinități, pe care le enumăr în continuare.
Trinitatea
Ayurvedică. Iar Eu să nu fiu mai prejos
v-am dat „Trinitatea Ayurvedică.” Această
trinitate formată din: 1. Bagavan Vishnu
care are sediul în piept și este principiul Kapha;
2. Bagavan Rudra care are sediul în stomac
și intestinul subțire și este principiul
Pitta; 3. Bagavan Isha care are sediul în
intestinul gros și este principiu Vata.
Vă uitați la lecțiile de Medicină Ayurveda să
știți ce este și cum funcționează
această trinitate.
Trinitatea
Yoghină și Yoghinilor Zeificați. Eu v-am spus că în
Yoga Noastră avem o trinitate
formată din: 1. Tati Shiva; 2. Mami
Kundalini; 3. Marii Zei. Această trinitate
va fi detaliată în
alte lecții.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Vishnu.
Maya cea șireată. Așa este închipuită în mentalul Indienilor Maya.
Ce
spun Upanishadele despre Jivatman?
Ce
spun Upanishadele despre Jivatman și Paratman? În
totă descrierea lor despre Jivatman
și Paramatman, Upanishadele afirmă
că cele două părți își păstrează
individualitatea lor separată. Totuși
există momente când Jivatman și
Paramatman se unesc este cazul lui
Samadhi. În orice altă situație
s-ar afla Jivatman și Paramatman nu
își pierd individualitatea. În Bhagavad-Gâta,
Zeul Krishna pune mult accentul pe
starea de bhakti(devoțiune). În acest caz
dacă Jivatman este identic cu Paramatman nu
mai avem starea de bhakti. În starea de bhakti
se dezvoltă o relație de dragoste
între Jivatman și Paramatman.
Eu
Mare Zeu Vasile, Vasile vă voi da o relație
specială între Jivatman și Paramatman.
Acestă mare relație se bazează pe relația
care există între mine și Mami Kundalini
și Mari Zeii. Este o stare care
depășeșteconceptul uman de bhakti
și iubirea umană. Toată această relațiespecială va fi descrisă în multe lecții.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Scut
istoric despre Jivatman în religiile și filozofiile Indiene.
Scurt
istoric
despre Paramatman
și Jivatman.
Conform
celor
trei sisteme Filozofice
Indiene Samkhya,
Buddhismul,Vendantaele
spun
că în toată această viață
omul suferă,
deci viața
nu este altceva
decât o suferințăcontinuă.
Iar eliberarea
din această suferință
se poate face prin „Cunoaștere.”
Această Cunoaștere
este dobândită
prin studierea
„Principiilor ultime”(tattvas)
și a relaților
care există
întreele,
fără a se recurge
la ajutorul vreuneiintervenții
de ordin divin.
Sistemul
Samkhyaspune
că la originea lumi
și a suferinței
stau două mari realități eterne
și opuse:
Spiritul(Purușa)
și Natura(Prakrti).
În
acest caz PurușașiPrakrtiau
aceiași rang
și esență în manifestare.
Purușa,Principiulmasculin,
este multiplu,
capabil
de cunoaștere
și inactiv.Prakrti,
Principiu feminin,
este unică,
lipsită de cunoaștere,
capabilă
de manifestare
prin transformarea Ei.
Dacă Prakrtinu-și
dezvoltă potențelesale
și rămâne
nediferențiată,
într-un
echilibru
static,
similar
cu cea a Spiritului.
Dar separată
de acesta, suferința
nu e posibilă.
Drama
și suferința
încep prin unirea lui
Purușa
cu Natura,
unire
care genereazălumea sensibilă
și ființele.
Starea naturi nemanifestate
de echilibru
se cheamă „Avyakta”
sau „Natură
Primordială”(mulaprakrti)
sau CelPrestabilit(Pradhana).Se
știe că Natura
este formată
din trei mari Gune
(calități), sattva,
rajas
și tamas.
Concluzii.Concluzie
clară în aceste sisteme filozofice
Indiene,
nu avem
Jivatman.
Nu avem Superiorul și Inferiorul,
totul e Purușa.
Eu
nu am ce să dau o replică acestui
sistem
e prea copilăros
și de mult depășit.Acum
2000 de ani acest
sistem filozofic
își trăia gloria sa,
dar azi e depășit
și perimat.
Dar
acum acest sistem
se aplică în religii.După
câte vedeți Purusha e multiplu.
După cum vedeți aici nu avem
separație
între Paramatman
și Jivatman,
totul e Purușa.
Iar suferința
este unirea
lui Purușa
cu Natura.
Dacă în „Natura Nemanifestată”
se produce un dezechilibru
între cele trei gune ale sale
se generează creația.
Suferința
apare numai
la Purușa,
pentru că El e capabil
de cunoaștere,
iar Natura habar
nu are
că Ea generează suferință
e lipsită
de cunoaștere.
În
acest sistem
sunt numai două principii fundamentale
care sunt eterne
și opuse:
Spiritul(Purușa)
și Natura(Prakrti).
În
acest caz nu mai avem Jivatman,
Paramatman
și Mami
Kundalini(Dumnezeu
în religii).Nu
mai am ce zice
de aceste sisteme filozofice
sunt prea simple,
iar
Eu îmi pierd
timpul
cu ele.Dar
v-am spus că cele 24 detattve
ale sale
le vom folosi
în
Zeificarea Yoghinilor Superiori.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută poziția pregătitoare pentru Sitali.
Totuși
ce este Jivatman în Brahmanism?
Și
acum sistemul filozofic al Brahmanismului
Indian
sau sistemul celor Patru
Vede.
1.Brahman
ființa supremă în cele 4 Vede.Pentru
a ne-lămuri
și a înțelege
cine este Brahman
din cele Patru
Vede
vă voi arăta termeni
cu care operează
și înțelesul
lor real
în cele patru
Vede.
Mai
în toate cărțile
de yoga
și în religii,
despreBrahman(Dumnezeu
sau Allah) se
spunecă
este,
Spirit
Suprem,
Infinit,
Etern,
Neschimbător,
Nemișcat,
Nenăscut,
Fără
Sex,
Fără
Formă,
MereuLiber,
El
este Unul fără Secund,
lipsit
de calități(Niriguna
Brahman). El se află dincolo
de timp,
spațiu
și cauzalitateși
alte calități. Jiva
datorită iluziei
și a folosiri
greșite
a liberului
său arbitru,
cade
sub controlul energiei
materiale,
Maya
și uită că El
este o
parte
a lui Brahman.
În acest caz Jiva
uită cine
e El.
Jiva
se bucură,
e fericit,
e trist,
e
bogat,
e
sărac,
e
fără mâni
și picioare
și în final
moare.
El își pierde
corpul fizic,
cu care El
s-a identificat
până atunci.
În acest caz Jiva
identificându-se
cu corpul
fizic
sau cu sufletul
El
caută să se elibereze
din păcatul
lui Adam.Preoți
care practică
cele patru
Vede
se numesc Brahmani.În
acest caz Brahman
se află în două posturi:
1. Niriguna
Brahman.Este
Brahman
fără calități,
fără
gune.Este
aspectul impersonal
a lui Brahman,
atotpătrunzător,
atotcunoscător,
etc. Este cauza
primordială
a lumi
materiale,
a multiplelor
forme
de manifestare
cosmică.
Este energia
care pune
în mișcaresaunemișcareatomi,
galaxii,
planete,
etc. 2.
Saguna
Brahman.
Este Brahman
cu calități
adică cu cele
trei gune.
Acest Brahman
corespundeoamenilor,
animalelor,
plantelor,
materiei,
Semizeilor
și Zeilor,
etc.
Ce
spun Vedele despre Atman?Acest
cuvânt se traduce în românește
cu cuvântul „Sine.”Eu
voi lua înțelesul lui Atman
din cele patru Vede.
Atman
este sinele
lăuntric,
principiul
de energie
ce a dat omului naturasa esențială.
În Vede Atman
este considerat
ca etern;
nu este distrus
când sinele e distrus;
nu
se naște
și nu moare.
Iată ce spune Zeul Krshna
pe câmpul
de bătălie
de la Kurukshetra
discipolului său Arjuna:
Nu
a fost nicicând
un timp
în care Eu să
nu fiiexistat,
nici tu
și nici vreunul
din acești regi;
și nici
nu va încetavreodată
în viitor
ca vreunul
din noi
să nu existe,
etc.Deci
Vedele cât
și Zeul Krshna
arată aici eternitate
lui Atman.
Deci Atman
nu este echivalentul Sinelui
din limba română.
Jivatman.Jiva înseamnă ființă. Iar Atman
ce este de fapt? Poate el să fie tradus
prin cuvântul „Creștin Suflet” ?
În Religia Iudeo-Creștină se spune clar că
Dumnezeu a suflat peste Adam un „suflu
de viață” și Adam s-a mișcat.
Iată cum este relatat în Geneza acest episod.
Și Dumnezeu a făcut pe om din țărâna
pământului, i-a suflat în nări,suflare de viață și omul
a devenit un suflet viu. Deci acea suflare
în nări este „Sufletul Omului” și nimic
mai mult. În acest caz „Sufletul Omului”
nu este etern ci este schimbător,
acest înțeles este exprimat prin
„StăriSufletești.”
Totuși în cele Patru Vede și în cuvintele
Zeului KrshnaAtman este nemuritor,
etern și nu suferă nici o modificare
în creație.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută postura Vrkasana.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Mahalakshmi.
Totuși
ce mai e Jivatman în cazul yogăi?
Ce
vom înțelege noi yoghini despre Atman? Dacă vom
vorbi despre Yoga Regală vom spune ce spun Vedele
și Zeul Krshna. Și vom spune totdeauna că Atman
este etern,indivizibil și nu
suferă o transformareîn manifestare.
Nu vom spune niciodată că Atman poate fi tradus
cu cuvântul românesc Sine. Acest cuvânt
Sine îmi definește mai mult Ego-ul și
nici de cum eternitatea. Totdeauna Atman
nu îl vom traduce în românește îl vom lăsa
neschimbat. Sediul lui Atman este în
Lotusul cu8 petale, Lotusul
inimi. Și acum ceva despre Jivatman.
A.
Jiva
suferă în
multiple feluri
și moduri
în în lumea materială.
Cu toate acestă suferință El rămâne prins
de vraja naturi materiale(de
Maya). În
realitate,
sufletul Jiva
nu are nimic
de a face cu lumeamaterială,
dar Maya(iluzia)
îl face
să acționeze
în așa fel ca să obținăsatisfacții
prin cele cinci simțuri materiale.
Jiva acționează
sub influențaMayei și
nu se poate debarasa
de Ea, în
acest caz Jiva
este supus legii karmei
(cauză efect). În acest caz Maya îl legă de Ea
pe Jivatman
și îl târăște
după Ea
în manifestare,
dar Ea este Chit
și Jiva
este muritorul.
Adică Jiva pâlpâie în jurul Ei
ca și prompterul
în calculator.
Aceste pâlpâiri sunt
ca variațiile prompterului,
o dată se vede
o dată dispare.
Corespunde cu corpul uman
o dată e viu
o dată emort.
Toate aceste variații viu sau mort
se fac în jurul lui Maya.
B.
La eliberare Jiva
se află în mai multe posturi, dar două
sunt principale. 1. Jiva nu a îndeplinit
criteriile de Eliberare, iar când universul
material e distrus, El se va întoarce
în Brahman sub formă cauzală. Dar o dată
cu pornirea noi creații Jiva se va întrupa
de la karma avută la moartea sa. 2.
Jiva atinge nivelul de eliberare, în
acest caz El va merge în multe
„Paradisuri.” Printre care voi aminti
brahmajyoti sau în Vaikuntha a lui
BagavanVishnu. Sau diferite
alte paradisuri unde Brahmania
o formăpersonalizată. Aici amintim:
1. Paradisul lui Hristos unde Brahman
ia forma personalizată de Hristos; 2. Paradisul
Zeului Krshna unde Brahman ia forma Zeului
Krshna; 3. Paradisul lui Buddha unde Brahman
ia forma marelui yoghin și iluminat Buddha;
4. Paradisul Marelui ZeuVasile, Vasile unde Tati Shiva
ia forma personalizată a Marelui ZeuVasile, Vasile. 5. Paradisul
Brahmanilor.Unde
Isus a fost eliberat ca Mare Brahman
și de unde a fost trimis să răspândească
religia creștină. Dacă facem o analogie
între Jivatman și Paramatman vom
vedea în aceste patru Paradisuri că
Jivatman sunt credincioși care
practică aceste religii sau yoghini,
iar Hristos, Zeului Krshna, Buddha,
MareluiZeu
Vasile, Vasile este Paramatman
din acele paradisuri, sub formă întrupată.
Mai pe înțeles cum zice Zeului Krshna
pe câmpul de luptă de la Kurukshetra
devotu-lui său Arjuna „Eu sunt Supra- Sufletul.”
Sau cum spune apostolul Pavel „Hristos e
vița, iar voi sunteți mlădița.” În
acest caz relația dintre Hristos și creștinii lui sau dintre
ZeuluiKrshnași
devoți
lui este de fapt relația practică(adică
iubirea)
dintre Jivatman
și Paramatman.Cu acest nivel de eliberarea dumneavoastră
nu îl veți putea vedeaniciodată pe Brahman.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Sarasvati.
Pranava OM și simbolurile sale.
Și
acum ce este Maya? Iluzia materială în care a căzut Jivatman.
C.
Maya. Iluzia materială în care a
căzut Jivatman a fost denumită Maya.
Maya înseamnă „irealitate,
decepție, uitare – cea ce nu este
adevărat” e numai o iluzie efemeră,
e numai o beție trecătoare, e numai o
înșelătorie, e numai un drog puternic, e
cel mai mârșav truc al vieți, este cel mai
puternic lanț de legare a ființei umane de
ieslea naturi, etc. Maya este energia
înșelătoare a lui Brahman și se află
sub directaconducere și îndrumare
a Lui. Mai pe înțeles trebuie să știm
că datorită lui Maya, Jivatman este
ținut captiv, dar trebuie să știm că
Brahman este cel care construiește Maya. În
acest fel Maya îl face pe om să
îndure toate mizeriile și
suferințele vieți și să se considere
fericit dacă trăiește. În acest fel
„Cauza neputinței și suferinței omului”
este Maya, care manevrează în așa
fel, pe ascuns încât omul
își uită natura sa Divină. Dacă
Jiva se identifică cu corpul fizic în
el apar,deci
în corpulsău apar multiple dorinți
materiale și spirituale. Toate aceste
dorinții vor călăuzi omul spre împlinirea
lor. Cu cât Jiva caută să acumuleze
mai multe dorinți materiale, adică faimă
și bani, El nu face altceva decât să
decadă și să coboare mai adânc
în lumea materială. În acest caz Mayaîl
leagă și mai puternic de lumea
materială, iar Prana va avea o vitezămică în corpul material a lui, sub 1
m/s. Totuși
Vedele afirmă, cu toate că Maya
este înșelătoarea iluzie, falsă,
temporară, Ea este totuși MagialuiBrahman.
Concluzie
despre
Maya. Da Maya este o iluzie,
un truc, un miraj care amăgește
omul, obligând omul să creadă
că fericirea și eternitatea sa se
află în activitățile lumi materiale. Ori cât de
savant suntețiMaya va reuși prin
mijloacele sale să vă subjuge. În
acest caz scopul celor patruVede
este de a dezlega ființele umane de cătușele
Mayei. Exemplu: Dacă aveți 10000 de mii de lei
Maya va căuta să spună că sunteți fericitnumai cu o 100 de mii de lei. După ce
aveți o 100 de mii de lei va zice că
fericirea dumneavoastră va fi numai
cu un milion de lei. Deci în ființaumană Maya va aprinde dorința înavuțiri
fără măsură. Ființa nu se mai
poate controla și Maya va face
să piardă acești bani și ființa
va căuta prin orice mijloace să se
îmbogățească. Conform sloganului
„Scopulscuză mijloacele.” În
acest caz Maya leagă ființa respectivă cu „lanțul
dorinței de înavuțire” cu orice preț
„inclusiv crimă.” Ființa respectivă
nu mai poate scăpa din această legătură
și vine moartea, iar în nouaîntrupare ființa respectivă va fi un mușteriu
al Mayei. În acest caz Maya îl are la mână
el a făcut lucruri rele. Canalul central
Sushumna nadi a lui e plin de crime,
furturi, înșelătorii, lucruri
negative, care El Jivatman le-a făcut
altor ființe umane. În acest fel în
noul său corp,Jivatman va experimenta
toată mizeria karmei făcută de el în
viețile trecute. De aceia Eu va-am spus
să eliminați karma din canalul Sushumna
nadi. Eu v-am spus că am găurit
complet acest canal central și pe el
curge în continuu Prana Shakti. Numai prin
găurirea și aruncarea în foc a
karmeiscăpați de legăturile
Mayei. În acest caz Maya nu mai are
putere asupra dumneavoastră. În acest mod
Maya domină lume prin înșelătoria Ei,
iar scopul Brahmanilor și celor patru Vede
este de a elibera ființele umane din din
strânsorile Mayei sau cum spun creștinii
din „Robia Păcatului Primordial.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Diamant, execută închinare în fața lui Tati Shiva.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Mahalakshmi.
Karma.
D.
Karma.Filozofii și oameni de
știință apuseni au descoperit așa numita
„lege a cauzalități.” La nivelul lumi
materiale, această lege a cauzalități
guvernează toate acțiunile și
evenimentele din univers. Și mai spune
că nu pot exista acțiuni și evenimente
în afara unor cauze care le
corespund. În cadrul celor 4 Vede,legea cauzelor și efectelor a primit
numele de „Legea Karmei.” În
acest caz Jivatman în manifestare
este obligat de Maya să se supună legi
Karmei. Această Lege a karmei este o lege
universal valabilă oamenilor și animalelor.
Ce spune această lege? 1. Dacă ai
făcut acțiuni bune în următoare întrupare
vei avea o întrupare bună. 2. Dacă
la urmat pe Hristos, Buddha, Zeul
Krshna s-ar putea ca Ei
să intervină pentru tine și să mergi
în Paradisul lor. 3. Dacă ai făcut acțiuni rele
vei merge în Iad. Dacă ai fost fumător
și ai muri de cancer la
plămâni, la noua întrupare vei avea
Anahat chakra slăbită, plămâni slabi
și de mic vei avea boli pulmonare. Deci dumneata
nu vei putea scăpa de bolile avute în trecut
și care nu le-ai tratatcorespunzător,
le-ai neglijat, ai fost delăsător,
iar aceste boli ale trecutului vor
constitui amorse
pentru bolile noi întrupări.
În
acest caz Jivatman transmigrează dintr-un corp
în altul.
În fiecare din aceste corpuri Jivatman
se supune „negreșit legi karmei.” Karma
bună și activitățile miloase și
pioșenia legă totuși persoana respectivă
de „Roata Transmigrații.” Omul trebuie
să elimine întreaga sa karmă bună
sau rea. În acest caz indiferent ce
face ființa umană, karma îl va
urmări ca propria umbră și e
imposibil de scăpat de karmă. Totuși
eliminarea Ei se poate face prin cunoașterea.
În acest caz că Jivatman are karmă, nu este
vinovat nici Brahman și nici Maya,
singurul vinovat e ființaumană.
Atât timp cât Jivatman are karmă el e obligat
să consume acea karmă, bună
sau rea, în acest caz Jivatman va primi un
corp ca să-și consumekarma.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Shanmukhi Mudra.
Samsara.
E.
Samsara.Samsara înseamnă repetarea nașterilor
și a morți
sau transmigrația
lui Atman
prin manifestare.
În acest caz conform legiKarmei ființa
va primi în noua întrupare,
un
corp nou
în raport cu
karma
făptuită de el în întruparea anterioară.
Da
odată cu moarteaființei
și după ce au trecut cele 42 de zile
de la moarte,
Jivatman
este dus
și coordonatnumai
de Steaua Albastră
din Sahasrara.
Steaua Albastră
îl ține legat de Ea.
În
acest cazSteaua Albastrăîl
duce
la toate instanțele
de Judecată
ale Zeii-lor.
În final Jivatman apare
înfațaZeilor karmei
care îi hotărăsc soarta.
După aceia Steaua Albastrăîl
duce la noua întrupare
care poate fi: furnică,
câine,
porc,
om bogat,
omsărac,
preot,
etc. O dată cu noua întrupare
se începe și
noua karmă
și Steaua Albastră iese
din funcție
până la moarte.
În
cadrul Yogi NoastreSteaua Albastrătrebuie
distrusă,
arsă,
să fiți liber
de constrângerile
lui Maya.
Există o lămurire
și mai clară
în manifestare
sunt peste 8 400 000
de specii
de animale,
iar Jivatman trebuie
să parcurgă toate acesteîntrupări.
În acest caz el este,căprioară
și lup
și toate acestecontrarii.
Și în final prin multe evoluții el devine
ființă umană.
Eliberarea
din Marele lanț al Karmei. Această eliberare
nu poate veni decât prin cunoaștere. În acest caz
Jiva nu poate fi liber de karmă doar prin
abținerea de la fapte. Jiva este descris
de Vede ca etern și activ în
viață,El fiind obligat să
săvârșească fapte. Dar Vedele spun
un alt lucru, dacă înfăptuim fapte,
trebuie să renunțăm la fructele lor. Numai
cel care renunță bogățiile și plăcerile
acestei lumii devine cu adevărat un
eliberat. În acest caz în Vede este
trecută arta de a acționa fără a
acumula karmă. Toate fructele karmei
vor fi dăruite ca un sacrificiu la
picioarele lui Brahman. În acest caz „Devotul”
va vedea în fiecare ființă pe Atman
și nu trupul ființei schimbătoare. Eternitate
a lui Atman a fost subliniată și de
Hristos prin cuvintele „Eu
sunt în Tată-l și Tată-l e în mine.”
Hristos le-a mai spus creștinilor
să-l vadă pe El în toate trupurile.
Și în acest caz i-a obligat pe creștini
să fie milostivi, darnici și
iubitori de oameni ca și El.
Prin aceste cuvinte Hristos se vede că cunoștea
la perfecție cele patru Vede, doar
fuse Mare Brahman în întrupărileanterioare. Ce a mai spus din cele patru vede
Hristos creștinilor, „Vedeși cunoaște „Adevăru,”
iar Acestate va elibera din sclavia păcatuluiPrimordial. Dar în devot trebuie
amplificat „focul
cunoașteri” la un nivel maxim cu putință.
Acest foc al cunoașteri se aseamănă cu
focul care arde un lemn până la
cenușă. Și acum să dau și Eu o variantă
de amplificareafocului cunoașteri.
Cum se obține acest
foc mistuitor al karmei prin cunoaștere? 1. Primul
stadiu este stare de devot. 2. Al doilea
stadiu este stare de Bhakti yoga practicată
de devot asupra lui Brahman sau unui
Mare Zeu sau Zeițe. 3. Al treilea stadiu ar fii
concentrarea pe Brahman sau Zeitatea aleasă.
4. Al patrulea stadiu ar fi obținerea stări
de bhakti cuBrahman sau Zeitatea aleasă.
5. Al cincilea stadiu ar fi primirea stări
transcendentale de cunoaștere dincolo de
cele patru Vede. Acestă cunoaștere
transcendentală se caracterizează prin
faptul că devotul știe ce e bine sau
ce e rău, fără să mai studieze
cele patru Vede. În acest caz devotul știe
să elimine karma bună și cea reaacumulată în timp sau întrupările
anterioare.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu marea Zeiță Mahalakshmi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu