Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha. |
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii. |
Da am mai introdus o lecție a relației existente între mentalul meu și
Jivatman-ul
Meu.
În acest fel
am precizat unde
se află Jivatman
în corpul
subtil.
Am mai precizat
ce funcții face El acolo.
Și în final am spus
despre Jivatman
că este un proiect
a lui Tati Shiva,
dar nu este
Tati Shiva.
Și în final am
spus că nu
este format din
CHIT. La
finalul lecției
am dat trei
exemple din viața mea,
cu relația tensionată
dintre Jivatman-ul
meu și
mentalul meu.
În
lecția unde am vorbite Recapitulare la Yoga am spus ceva și
despre starea de Samadhi.
Și
anume că
Samadhi
este
o stare
superioară
și este încununare tuturor
eforturilor
făcute de yoghin.
În această stare gânditorul
și gândul,
adoratorul
și adoratul,
subiectul
și obiectul
au
fuzionat,
au devenit identici,
nimic nu îi mai separă,
nu mai este nici o deosebire între ei.
În acest caz și Jivatman(sufletul
individual) a fuzionat
cu Super Sufletul.
În acest caz yoghinul simte identitatea
și unitatea peste tot,
el simte: << Nu mai am nimic de
învățat.
Nu mai am nimic de făcut.
Nu mai am nimic de obținut. |
Totuși
Marele yoghin Indian Yajnavalkya
a spus
următoarele:
<< Prin Pranayama,
impuritățile corpului sunt distruse;
Prin Dharana
sunt distruse impuritățile minții;
Prin Pratyahara
sunt distruse impuritățile
atașamentului;
Prin
Samadhi
sunt distruse tot ce ascunde Jivatman
(sufletul individual).>>
Ce
mă interesează aici? Prin Samadhi este purificat însuși
Jivatman. |
|
Unde
se află Jivatman în corpul subtil? Ce face el acolo?
Și
acum lămuriri și mai clare.
Mai
multă claritate. Dar să repet
ce au
spus alții despre Jivatman. Deși am
scris multe lecții despre Jivatman, totuși Eu
observ că nu ați înțeles
pe deplin ce e Jivatman.
Astfel În religia Iudeo-Creștină se spune că
asupra corpului de pământ Dumnezeu a
suflat în nările lui și omul a
devenit un „Suflet Viu.” Aici
vedem ce a suflat Dumnezeu în nări
ar fi Sufletul
la evreii. Dar cu timpul în religia
creștină au apărut „Stările Sufletești.”
Și aceste Stări Sufletești ar fi generate
din inimă. Deci în religia Iudeo- Creștină
nu avem o claritate dacă Jivatman e
sau nu e etern. Dar ce spun cele patru
Vede și Zeul Krshna despre Jivatman?
În acest caz Eu voi
lua
înțelesul
lui Jivatman
din cele patru
Vede.
Atman
este sinele lăuntric,
principiul
de energie
ce a dat omului
natura sa esențială.
În Vede
Atman
este considerat
ca etern;
nu este
distrus
când sinele(corpul
fizic și cel subtil)
e distrus;
nu
se naște
și nu moare.
Iată ce spune Zeul
Krshna
pe câmpul
de bătălie
de la Kurukshetra
discipolului
său Arjuna:
Nu
a fost
nicicând
un timp
în care Eu
să nu fii
existat,
nici
tu
și nici
vreunul
din acești
regi;
și nici
nu va înceta
vreodată
în viitor
ca vreunul
din noi
să nu
existe,
etc. Atât
la Zeul
Krshna
cât și în cele Patru
Vede
se zice despre Jivatman
că e etern,
nu poate fi distrus,
etc.
|
||||
Tati
Shiva îl proiectează și execută pe Jivatman.
Întrucât nu avem o claritate
în Vede
și Religii
din ce e făcut
Jivatman
și
scopul
la ce folosește
El în Creație.
Eu voi căuta să lămuresc
acest fapt.
Concluzia
este că nu
se spune
clar
din cei făcut
Jivatman.
Adică nu
se spune clar
dacă e făcut
din
CHIT
sau nu.
Totuși
Eu
observ
că Jivatman
nu e făcut
din CHIT.
Atunci poate
fi distrus.
Așa cum v-am
spus mai sus
Jivatman
e
un Proiect
a lui Tati
Shiva
și nimic
mai mult
sau mai
puțin.
Tati Shiva prin proiectare,
i-a
dat lui
Jivatman domeniul
lui
de activitate,
într-un cadru bine
definit
și bine delimitat.
În
acest caz Jivatman
nu vă
poate
ierta
de păcate,
nu e
Dumnezeu,
nu vă
poate vindeca
de boli,
dar vă poate
da boli.
Vă uitați la petale
să să vedeți
ce calități
au.
Mari
Zeii
nu îl pot
distruge
pe Jivatman,
dar îl pot
obliga
să facă lucruri
și fapte
urâte
sau bune,
deci într-un
cuvânt El
este la cheremul
Marilor Zeii.
Pentru acest fapt
Eu v-am spus
că Jivatman
este
„Lingăul
lor.”
Deci
Jivatman
e cel care înlănțuie
în Creație
ființele umane.
Acest
lucru se întâmplă atunci când ființa
umană
se împotrivește
lui Jivatman,
dar ființa umană nu
e capabilă
să-l aducă
pe Jivatman
în centrul Lotus-ului.
|
||||
Exemple
practice. Să spunem că sunteți un
om bun și în acest caz nu vrei să faci
crime, hoții, în general lucruri
urâte, etc. Dar Bagavan Vishnu
vrea să te facă criminal, pentru că nu îl
iubești pe El și-i adresezi
cuvinte urâte. Ești un Shivait Indian
și totdeuna îți bați joc de Bagavan
Vishnu. În acest caz El îi dă ordin lui
Jivatman să te facă criminal. Iar Jivatman
va sta totdeuna pe petala a
patra. Jivatman
nu se va grăbi
să te facă criminal dintr-o dată,
are timp.
Jivatman
va sta mai mult
pe petala a patra
și va amplifica ura împotriva
lui Bagavan Vishnu.
Și cum timpul trece pe neobservate,
această ură împotriva
a tot ce aparține
lui Bagavan Vishnu,
va
lua forme violente împotriva devoților
lui Bagavan
Vishnu.
Și în aceste momente
și clipe
de ură fanatică indusă
în mentalul
tău
de Jivatam,
apare
și crima.
Adică vrei
cu tot dinadinsul
să elimini
devotul
lui Bagavan Vishnu
prin cruzime feroce.
În sfârșit prinzi așa o
ură față
de acest devot
a lui Vishnu
încât îl
vrei eliminat fizic.
Nu aveți să scăpați
de această crimă întrucât Bagavan Vishnu
o cere.
Când apar asemenea dorinți
de cruzime
în mentalul dumnevoastră împotriva
unei persoane,
care râde
de
dumnevoastră
sau își bate joc
de dumneavoastră,
trebuie
să-l aduceți
pe Jivatman
în centrul inimi.
|
||||
|
Și
acum relația dintre Jivatam a lui Mare Zeu Vasile, Vasile și
mentalul Său. Primul episod. Cele trei nume de batjocoră primite de
Marele Zeu Vasile, Vasile în satul Josani.
În
perioada anului 1955 și
1990 Eu
nu am știut
că există Jivatam
sau Lotusul Inimi.
Ce
s-a întâmplat totuși
în această perioadă?
Voi
relata numai
trei episoade
din acești ani.
|
||||
Cele
trei nume
de batjocoră
primite
în Josani
de Marele
Zeu
Vasile,
Vasile.
Primul Nume, „Visul
Pizdei.”
Al doilea nume, „Mațul
Curului(e
vorba intestinul gros.” Al treilea nume, Mățăgui(e
vorba de anus.” La
început copii
și oameni
spuneau individual
aceste trei
nume,
dar cu timpul s-au sincronizat
și acum cântau
pe trei
voci,
aceste
nume ale
mele,
uni cântau
alții răgeau
ca boi.
Eu duminica dimineața
mergeam cu vacile
la ora 9
le aducem acasă,
le trăgeam
apă
să le ad-ip,
le legam
la lanț(la
iesle). După aceia mă
spălam
pentru ziua
de duminică,
mâncam
și mergeam(cam
200 de metri) și eu în fața
biserici,
când ajungem
acolo
erau deja
adunați
vreo
30
de copii
și oameni
mai
în vrâstă.
Corul
începe să cânte
și să strige
pe trei voci:
1. Visul
Pizdei,
Visul
Pizdei,
etc; 2. Mațul
Curului,
Mațul
curului,
etc, 3. Mățăgui,
Mățăgui,
etc. Totul dura între 3
și 5 minute până oboseau,
deci și oamenilor
mai
mari
cântau,
am văzut
că le plăceau să cânte
și să strige.
|
||||
Cei
de făcut?
Văzând că
blestemul lui Floarea
Rarului
e aprobat de Dumnezeu,
hai să-i
blestem
și Eu
pe Mitra
Nișului.
La
început când avem
7, 8 și 9 ani
am emis
gânduri
urâte
la adresa
lui Mitra.
Dar văzând că blestemul
lui cumătra
Floarea
este aprobat
de
Dumnezeu
am cerut următoarele:
1. Mitra
să fie pedepsit
de Dumnezeu
cu batjocora
care el
mi-a adresat-o mie;
2. Văzând că Mitra
are un comportament
agresiv
și față
de alți
copii
am cerut până la urmă scoaterea
lui din
manifestare.
Când am mai crescut,
aveam deja 11
ani
ocoleam zona
din
fața
biserici
și veneam
prin
cimitir
de la bunicul,
care stătea aproape
de Dealul
cu Vii.
Veneam
și
mergeam
prin cimitir,
dimineața,
ziua,
sera
câteodată și la ora
23 și 24.
Deci
drumul prin cimitir
devenise o obișnuință.
Ce mai vreau să vă spun că mersul
prin cimitir
noaptea
e obligatoriu
la yoghini,
vă elimină
frica.
În India trebuie să stai
călare
pe mort
o noapte
întreagă,
să experimentezi că nu-ți
se întâmplă nimic.
|
||||
Ca
mijloc
de transport
ca poștaș Mitra, călătorea
cu șareta.
La
un moment dat calul
lui se sperie
de o mașină
și o ia la fugă.
Mitra
cade din șaretă
se accidentează grav,
își sparge
puternic capul.
Este găsit de băiatul lui(avea
vreo 15 ani) în comă,
foarte grav
accidentat.
După ce este externat
din spital,
a mai zăcut vreun an
bolnav pe pat
și a murit de tânăr.
Vreau
să subliniez că Mitra
nu este un criminal,
nu este un bătăuș înnăscut,
nu este un hoț,
nu este un om foarte
rău,
dar a vrut
și el să râdă
și batjocorească
copii
mai mici ca el.
În
acest caz blestemul meu
s-a prins și Mitra
a fost omorât
de Dumnezeu.
|
||||
Concluzie
la cele zise de mine:
O
să ziceți de ce nu te-ai comportat ca Isus
să zici
„Iartă-i Doamne că nu știu ce fac.”
Acest fapt că blestemul s-a înfăptuit
și Mitra a murit
în condiții groaznice
îmi certifică mie azi
și dumneavoastră
că la acea dată
Eu
o aveam pe Marea Zeiță Kundalini
puternic trezită.
De
multe ori duminica pe la ora 11
auzeam copii
cântând
și
strigând:
Visul
Pizdei(copii
mai mici), Mațul
Curului(oameni
mai în vrâstă) și Mățăgui(oameni
bătrâni). Dacă dumneavoastră
vă face plăcere
să le fredonați
puteți să le fredonați
cât vreți
nu mă supăr
pe voi.
Aceste trei cuvinte: Visul
Pizdei,
Mațul
Curului,
Mățăgui
sun o mantră
care induce
în voi plăcerea
de a râde
de cineva
și acela sunt
Eu
„Mare
Zeu Vasile,
Vasile.”
Eu
râd
de toată
lume,
inclusiv de Mari
Zeii,
iar toată
lumea râde
de mine,
inclusiv Marii
Zeii.
La
acest gen
de oameni
de tipul
lui Mitra
nu e permis
să le dați replică,
vă rog păstrați
jurământul tăceri(mauna).
|
||||
Concluzie.
În
acest caz Jivatman-ul
meu
stătea foarte
mult
pe petala a patra
și inducea în mentalul gânduri
de ură
și cruzime.
Tote aceste gânduri
negative
au făcut o modificare
în karma
lui Mitra
și astfel el a fost omorât
de Mami
Kundalini.
În acele momente petrecute
la Josani,
Eu nu știam
să-l aduc
pe Jivatman
în centrul
lotusului.
Astfel trenuri
de unde
mentale
plecau spre Mitra
și oameni
lui
din mentalul
meu.
Toate
aceste bombardamente
asupra
lui Mitra
și oameni
lui
au dat
rezultate.
|
||||
|
Al
doilea episod cu Țigăncușa.
Primul
episod.
În anul
1960
eram elev clasa a cincea și aveam
11 ani. Într-o
zi, în satul Josani
au venit
mai multe țigănci
să cerșească.
Dar în același
timp în sat a
apărut
și poliția.
Țigăncile când l-au
văzut
pe polițai
au luat-o
la fugă.
Și numai
văd că polițaiul
mă cheamă
la el și îmi
zice
că în România
socialistă cerșitul
e interzis.
Și mai mult îmi
zice îți dau
ordin
să fugi
după țigancă
să o prinzi,
șă o aduci la
mine, să o
închidem
la poliție.
Eu fug agale
după țigancă
pe o distanță
de 700 de metri
și la un moment
dat apare râul
Valea Roșiei.
Și țiganca trece
râul, apa era
totuși până
la genunchi,
iar eu mă opresc,
era începutul luni
iunie și apa era
rece (amândoi
eram desculți).
Eu stau jos pe mal,
ridic
genunchi în sus
și sprijin mâinile
pe genunchi,
iar capul
îl țin între cele
două palme.
Țiganca
la vreo 20 de metri
pe malul opuse
se așează jos,
era obosită.
Iar Eu trimit
priviri puternice spre țigancă,
iar țiganca
răspunde
cu priviri dulci
și plăcute.
Ce făceam Eu
trimiteam priviri puternice
spre țigancă,
după aceia închideam
ochi și meditam
la fața
și corpul ei,
îmi concentram
puternic atenția
pe fața
și corpul ei.
Atât în meditație
cât și în concentrare,
capul
îl țineam între palme,
dar ochi îi aveam
închiși. Această
metodă, concentra urmată
de meditație
și ținerea
ochilor închiși,
o aplicam
tot timpul,
cât am făcut yoga
pe Dealul cu Vii.
|
||||
Cum
executam Eu sâmbăta, această concentrare
și meditație?
Începând de la ora 21 și 20 de minute eu priveam
satul Josani și toată zona Beiuș-ului care avea o
anumită vibrație, să spunem rajasică, iar după
o jumătate de oră deschideam ochi. Și vedeam o
schimbare în frumusețe și armonie a
întregi zone, care în acele timpuri nu o puteam
explica. Toată zona devenise mirifică. Și
acum să revenim la țigancă aplicându-i
concentrarea și meditația
de pe Dealul cu Vii, dar
schimbând timpul în loc de 30 de minute am folosit
5 minute. La un moment dat văd că fața și corpul
țigănci capătă o strălucie fără seamăn.
Tot meditând la frumusețea feței
țigănci, carea acum semăna cu o zeiță.
În mentalul meu apare un mesaj care îmi spune;
„Vasile nu
ție rușine să fugi
după această Țigancă.” Iar mesajul spune-a
în continuare, această țigancă nu are ce să
mănânce, numai dacă cerșește sau fură(nu
are unde să lucreze). Iar tu Vasile ești nepotul
singurul chiabur al satului Josani. Imediat m-am
întors acasă pe alt drum. Când am ajuns acasă am
căutat să văd dacă polițistul e pe același
loc și era pe același loc, dar am căutat să
nu mă întâlnesc cu el timp de trei luni. După
acest incident am făcut o analiză a situației create
și am hotărât că dacă voi fi solicitat să iau
parte la o acțiune ale diferitelor organe
oficiale să nu particip, dacă această acțiune
încalcă anumite legi morale așa cum Eu le
consider. Azi când scriu aceste rânduri
știu în mod sigur că cea care făcuse schimbările
la corpul țigăncușei nu era alta decât Mami
Kundalini. Începând cu acest an 1960 Mami Kundalini nu
mă va lăsa să ma atașez de lucruri și
fapte care m-ar înlănțui în creație și
ar aduce prejudicii altor ființe.
|
||||
|
Colegul
Bumba Teodor, datul din cap.
Al
doilea episod.
Bumba
Teodor este
colegul
carea mi-a pus în evidență
prima
dată baloanele
lui Ajna
chakra.
Despre
mine
pot să
spun
că
am avut cele două
baloane foarte mari(infinit
de mari), Eu
simțeam că dau
din cap
când
fugeam
tare,
dar nu băgam
înseamă
acest fenomen.
Totuși Marea
Zeiță
Kundalini
mi-a
atras
atenția
într-un mod mai brutal.
Când eram elev
la școala profesională
între
ani 1962 și 1965, am
avut un coleg,
care
era
foarte
invidios
pe mine
și
mă urmărea
tot ce fac,
atât la învățătură
cât
și la sport.
La învățătură
nu era mod de comparație
între noi,
Eu
eram locul
doi
pe clasă,
iar el era sub media
pe clasă.
La orele de
sport
el
fiind mai în spate
mă urmărea
pe
mine
și vedea că dau
din
cap.
La
orele de sport, după
ce se termina crosul
și eram toți împreună
el striga cu
glas
tare
„De
ce dai tu din cap
când
fugi.”
Tot acest
strigăt
îl făcea când eram toți
adunați
să facem bilanțul
crosului, trebuia
să
audă
toți, el
nu era mulțumit să îmi spună
numai mie.
E
adevărat că
Eu
la
cros ocupam
locul
5-7 din
28
de elevi, iar el între
locul
15
și
28.
Colegul
se numea
Bumba
Teodor,
Eu
eram
prieten bun
cu el
și nici
odată
nu mi-aș fi permis
să îl
critic în mod public.
Ca
să fiu sincer niciodată nu i-aș fi dorit să-i se întâmple
un lucru rău.
Și
el stătea la internat și noi mergeam împreună
la masă,
la meditație,
la sala
de sport
și mai în toate
activitățile.
Acest
fapt s-a datorat
stări Nirodhika.
În
care
Marea
Zeiță Kundalini nu
mă
lasă
să fac decât
ce vrea
Ea.
Mai
aveam celor
două baloane
a lui Ajna,
care acum se umflase
puternic
și îmi presau
capul.
Nu eram nici nebun,
dar nici normal
nu eram,
eram
presat în cap.
Lucru
de care nu puteam
scăpa sub nici
o formă
sau procedeu
yoghin. |
||||
Purificarea
cu spini a Yoghinului Vasile Ivașca în satul Josani.
Deci
așa cum v-am spus în
satul Josani copii(deci
băieții), cei săraci
și
cei care aveau părinți
zgârciți și
voiau
să
vadă copiii
lor chinuindu-se
cu spini
în picioare.
Fiind desculț
trebuia să calc
perpendicular
pe spini
și
în acest fel
oricât te
protejai
se
întâmpla
să îți
pătrundă
în talpa
piciorului.
Să
mai spunem ceva
despre
spini.
Cei
mai mulți
spini la o talpă a unui
piciorului au
fost în
număr
de 5,
printre care un
spin
era
cu puroi,
în
acest caz eu mă deplasam
pe un picior
și
pe
vârful degetelor
de la celălalt
picior.
|
||||
Dacă
vreți
să învingeți
și
să
deveniți
un Zeu,
trebuie
să învățați
de mic
copil
ce
este
suferința.
Fără
să treceți
prin
antrenamentul suferinței
nu veți putea rezista
în clipele
grele
a Zeificări.
Așa cum copii de mici
la oraș
fac sport,
muzică,
literatură,
etc, așa
și Eu
la
Josani
am făcut „antrenamentul
Suferinței.”
Fără
ca să înțelegeți
că suferința
face parte
din
nivelul
inferior
de
purificare
al
evoluției
yoghine(așa
cum vă numesc
Zeii,
om sau animal zeiesc).
Fără
să fiți capabil
să rezistați
suferinței
nu
veți fi capabil
niciodată
să faceți
Zeificarea
sau
să ajungeți un Yoghin
Superior.
În
prima fază trebuie să puteți
suporta suferința
și în etapa a doua să treceți la diminuarea
ei.
În acest sens Eu am zis că e obligator
în Yoga Noastră
să practicați cunoscută Pranayama „Sitali”
și să culegeți „Amrta.”
Vreau să vă atrag atenția că nu numai
Hristos a suferit pe cruce și
dumneavoastră trebuie
să cunoașteți
acestă suferință,
dar într-un timp mult
mai
îndelungat.
Așa cum struguri
sunt zdrobiți în presă
să iasă vin.
Tot așa și corpul
dumneavoastră
trebuie presat
prin procedee
yoghine
să iasă tot
ce
uman
în el
și toate
negativități-le
acumulate în diverse întrupări.
|
||||
Concluzie
la Spini.
La spini pe lângă faptul că suporți
suferința
ai un mare
avantaj,
că îți poți concentra
mentalul
la punct
fix(la
spine), poți medita
îndelung
la spine.
Deci pe lăngă dezavantaje
ai și avantaje
la spine.
|
||||
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu