luni, 10 septembrie 2018

Vasile Ivașca. Visurile în Yoga. Viziunile în Yoga. Marpa și Milarepa. Partea a doua. Guru și discipolu lecție practică.


Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Mami Parvati, Zeul Ganesha copil. Și Marile Zeițe Mahalakshmi, Sarasvati și Durga.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Mami Parvati și Zeul Ganesha copil.

Am introdus cea de a doua lecție cu visurile și viziunile în Yoga și Religii. De data acesta am vorbit despre visurile lui Marpa și a lui Milarepa. Nu am căutatintroduc tote visurile lui Marpa și a lui Milarepa. Pentru a vă lămuri despre viața celor doi mari Yoghini studiați-le cărțile scrise de ei. Esența acestei lecții este de a vă arătaMami Kundalini este cea care îi ajută, să transcende înțelesul din Scripturi și cărțile de Yoga.
Am primit un mesajEu am unele lecții cu conținut comic? Oare așa să fie? Voi detalia două aspecte. A. Eu am cel de al șaselea simț Manas puternic pornit. Despre simțul intern Manas am vorbit în multe lecții, una din ele ar fi : „Cel de al șaselea Simț(Manas). Pratyahara aduce cele șase simțuri la nivel de funcționare superior. Jivatman criminalul din inimă.” Am subliniat în multe lecțiiEu am venit din întruparea Indiană cu Manas puternic deschis. Iar calitatea lui principală, care Eu vreau să o subliniez este „Putoarea ființelor umane.” Așa v-am spusnu am putut sta lângă ființele umane pentru că le puțea puternic corpul. Această calitate sau forță care se realizează după starea de Nirodhika este o forță de protecție. Marea Zeiță Kundalini nu ma lăsatmă apropii de oameni plini de negativități. Creștini spun de oameni păcătoși, de oameni plini de păcate. B. Al doilea aspect ar fi „Râsul de oameni care spun Minciuni.” Eu am detaliat mai mult această putere în lecții cu cele 13 Stări de Zeificare.
 Concluzie la Putoare și Minciuni. Deci Marea Zeiță Kundalini nu mi-a permisstau în apropierea, putori ființelor umane și nici să ascut minciunile umane. Da Hristos a fost în mijlocul mulțimi care-l înghesuiau și nu a zis niciodatăoameni din jurul lui put sau mint. Dattatreya, Abhinavagupta, Zeul Krshna, Shivananda, etc, nu spun cuvinte rele și urâte despre ființele umane. Și acum vii Tu Potaie Yoghină și te dai Mare Zeu și spui că ființele umane Punt și Mint. Nu e asta „Adevărată Comicărie,” te ocupi numai cu comicării, în locte ocupi cu Marea Yogă Indiană. Toată viața am căutat să fiu singur și distanțat față de ființele umane.
După cum vedem în visul lui Marpa el este anunțat de cele două fete de Brahman despre tot ce are să se întâmple în viața lui și astfel în visul lui apare însuși Brahman de o inestimabilă strălucire care radia(vibra) copleșindu-l cu o mare bucurie pe Marpa. Și tot în vis Marpa știe ce trebuiefacă: Îl înconjoară de șapte ori, oferindu-i închinate. Și după aceia pune tălpile picioarelor Sale pe creștetul capului său. Și îi zice: Tată, acceptă-mă cu bunăvoință! Înainte de apleca de la Kukkuripa, Marpa avut un vis în care i-a apărut o femeie frumoasă ținând în mână un vas pe care l-a pus pe creștetul capului lui Marpa, spunând că este mesagera lui Maitripa.    
Știți dumneavoastră când Marea Zeiță Kundalini(Iehova) îi vorbește din rugul aprins lui Moise el nu știe cum să se comporte. Și numai după ce primește instrucțiuni atunci el încearcă să le respecte.    






   Marele Yoghin Marpa și visurile sale.
În această zi a luni pline, La sărbătoarea celei de-a zecea zi, Marpa a vorbi despre „Marele Brahman.” Voi nenumărați călugări și tantrika adunați aici, Ascultați cu luare aminte și cugetați ! Într-o noapte, în timpul unui somn ușor, am visat; Două frumoase fete de brahmane; Purtând cordonul sacru, Zâmbind timid și privind cu coada ochiului, Au venit în fața mea și au spus: << Trebuie să mergi în Shri Parvata, în sud !>> Eu am spus: << N-am fost niciodată acolo, Și nu cunosc drumul! >> Cele două fete au răspuns: << Frate nu-i deloc greu! >> Ca o străfulgerare de lumină, într-o clipită, Am visat că am ajuns în Shri Parvata, în Sud. La umbra răcoroasă a unui crâng de copaci plaksha, Pe un cadavru, Stătea Saraha, „Marele Brahman.” Niciodată înainte n-am văzut o asemenea strălucire! Corpul său era gătit cu podoabe de simbolice de os, Iar chipul său prea sfânt, radia. << Bun venit, fiule! >> îmi spuse El ; Văzându-l, am fost copleșit de bucurie.    
 I-am dat ocol de șapte ori oferindu-i închinare, Și punând tălpile picioarelor Sale, Pe creștetul capului meu, am zis: << Tată, acceptă-mă cu bunăvoință! >> În clipa când și-a pus mâna pe creștetul capului meu, Am fost cuprins de o inexprimabilă bucurie, În mine răsărind Neclintirea. Am realizat atunci Dharmakaya, Care nici nu vine nici nu pleacă, Și am gândit: << Chiar dacă-l întâlnesc pe Buddha celor trei timpuri, De-acolo nu mai am ce să-l întreb ! >>

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Vrkasana.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha. Și Marile Zeițe Mahalakshmi și Sarasvati.


    Continuare Marpa.
Marpa Lotsawa s-a născut la Pesar, pe Valea Dowo din districtul Lhobrak Chukhyer, într-o familie bogată. Marpa a avut încă doi frați el fiind mijlociul. El era o fire agresivă și îi plăcea să se bată, iar vecini spuneau lucruri urâte despre el. În acest caz tată-l său a căutata să-l încredințeze vieți religioase. În acest caz este trimisstudieze undeva departe de casă. În acest caz Marpa primește două sarcini de yak cu hârtie, un sang de aur, un polonic de argint, un cal bun, o șa din lemn de tek, un val greu de mătase și provizii pentru un timp îndelungat, a pornit la drum spre mănăstirea din Valea Nyugu, în regiunea Mangkhar. Aici l-a întâlnit pe Drogmi Lotsawa. I-a dăruit cele două sarcini de hârtie și a început să studieze Dharma. Aici el a mai studiat limba sanskrită și limbile vorbite în India. Astfel în trei ani el s-a familiarizat complet cu acestea. Și a hotărât să plece în India, să obțină învățăturile orale privind Dharma.    
Concluzie la Marpa. Prima călătorie în India. Da Marpa este un Yoghin cu un enorm Merit Yoghin. Marpa nu vrea să devină mai întâi preot și după aceia să facă Yoga. Marpa își cere toată Moștenirea care îi revine lui de la părinții. Iată ce am spus, Eu despre acestă pregătire de plecare a lui Marpa în India. În acest caz pentru aș acoperi cheltuielile de drum, precum și pentru a putea face daruri învățătorilor trebuia să-și ia partea de moștenire de la părinți și să o schimbe în aur. Ajuns acasă la Lhobrak, El a spus părinților despre intențiile sale și ce vrea să facă. Aceștia, au convocat o adunare rude apropiate, în care El și-a precizat intențiile. Iar rudele i-au replicat; „ La ce bun să bați atâta cale până în India ca să studiezi Dharma. Dacă vrei acest lucru poți să-l faci la fel de bine și în Tibet, iar dacă nu vrei, atunci stai și muncește la fermă.” Marpa nu le-a ascultat sfatul și a luat partea lui din avere, a vândut-o și a transformat-o în aur, în total a strâns 18 sang(deci 18 uncii de aur).     
Partea a doua a Concluziei. Da, bine înțeles dacă Marpa nu ar fi fost un om puternic fizic, rudele l-ar fi oprit. În acest fel părinții convoacă adunare rudelor apropiate, care avea ca scop de al opri fizic pe Marpa, dar le-a fost frică de forța fizică a lui Marpa. Concluzie la Marpa, el a avut și un mare Merit Material s-a întrupat într-o familie bogată. Marpa a avut și un corp puternic fizic. Și în final a avut un marea „Merit Yoghin.Deci Marpa a fost conștient de Meritele lui Yoghine avut din întrupările anterioare. La venirea lui Marpa în Tibet, ca Mare Lama și Mare Yoghin tot Tibetul știa acest lucru, vestea se răspândise cu iuțeala fulgerului.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Simhasana și Diagnosticul dup limbă.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
   Fiul Risipitor de Mare Zeu Vasile, Vasile.

Dacă facem o analogie cu Fiul Risipitor a lui Isus. Eu voi observa următoarele: Fiul Risipitor a lui Isus își cere partea lui de avere cu scopul de a experimenta cât mai multe plăceri lumești. Intrând în lumea plăcerilor lumești Fiul Risipitor pierde ușor toată averea. În cele din urmă ca să trăiască se angajează ca purcar. Dar patronul care îl angajază era foarte zgârcit și el primea puțină mâncare. Făcând o analiză a vieți lui el își dă seama că la tată-l lui și purcari trăiesc mai bine. În cele din urmă își recunoaște vina și e primit în sânul familiei de tată-l său, iar tată-l e fericitbăiatul a venit acasă. Isus a dat acest răspuns și aceasta e pilda lui. Adică Marea Fericire a Tată-lui care și-a recuperat băiatul pierdut în lumea plăcerilor. Totuși trebuie să fac o distincție între Fiul Risipitor a lui Isus și Marele Yoghin Marpa. Marpa este conștient de la început,trebuie să facă numai yoga. În acest fel el nu pleacă direct în India. Marpa face o pregătire în Legea Dharmei și învață limba sanscrită. Da Marpa își face tot timpul introspecție și în acest fel știe ce a asimilat și ce trebuieasimileze.    
Fiul Risipitor de Mare Zeu Vasile, Vasile. Da, Eu vă voi da alt răspuns, față de ce a spus Isus, care este dincolo de percepția umană. Să spun, descriu fiul meu Fiul Risipitor, e un om tamasic, un om bogat, un om cu baloanele lui Ajna foarte mari. Acest om încrezut și bogat, uită de Tati Shiva. Eu vă spun că e un om de tip Satanic, care îl urăște pe Tati Shiva. Acest om spune publicnu există Dumnezeu, acest om îndeamnă lumea să-l urască pe Dumnezeu. Acest om spune public Natura la creat pe om. Acest om spune clar nu respectați Scripturile și Biblia, sunt numai minciuni și fantasma-gonii. Acest om spune clar nu există viață după moarte, trăiți-vă viața acum pe pământ, fericire e aici și nu în Rai. Acest tip de om rajasic-tamasic se poate găsi în trei situații principale. 1. Este un om sărac. Acest tip de om e mai întotdeauna sărac, neajutorat, cu greu face față nevoilor vieți. Spre bătrânețe el ajunge un om bolnav și chinuit de boală și problemele vieți. Corpul lui subtil va fi plin de blocaje și va puți puternic. Când stați de vorbă cu un asemenea om păstrați distanța față de el minimul 1,5 metri. Dacă acest om e șef și sunteți obligatstați mai aproape de el, după îndepărtarea de el, trebuie să îndepărtați toate negativități-le acumulate.    
Lămuriri la purificarea față de acest tip de om rajasic-tamasic. Da uni din dumneavoastră nu au putut să se dezlipească de cele 10 Porunci sau de Isus Hristos. În acest caz în mentalul dumneavoastră apare în continuu, poruncaIubește-ți aproapele ca pe tine însuți.” Cum pot să-l iubesc pe aproapele, dacă corpul lui pute? Cum pot să-l iubesc dacă corpul lui subtil e blocat, funcționează greoi, în învelișul de Pranayama are puțină Prana și are multe găuri în acest înveliș? După ce vă veți depărta de acest om, căutațieliminați toate negativități-le acumulate de la el. Stați într-un loc liniștit până nu mai simțiți putoare în corpul dumneavoastră subtil. Cel care sesizează putoare este cel de al șaselea simț Manas, care trebuie să fie trezit în dumneavoastră. Ca să fiți mai lămurit studiați lecția cu cele 13 Stări de Zeificare cu care Eu m-am întrupat în România.

Mare Zeu Vasile, Vasile și Marele Zeu Ganesha.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus și Bhadrasana.  Diferite tipuri de asane și Corpul Subtil cu Bija mantre-le sale și elementele subtile cu chakre-le lor.





   Milarepa Marele yoghin Tibetan.
Milarepa s-a născut în toamna lui 1052 în Tibet. La vrâsta de 7 ani îi moare tatăl și astfel devine cap de familie. Dar fiind foarte tânăr, tată-l încredințează averea unchiului și mătuși sale, până când Milarepa va împlini vrâsta majoratului. Dar odată cu trecerea anilor, unchiul și mătușa sa, nu au mai înapoiat averea lui Milarepa. Plus că la început el și soră sa au fost transformați în sclavi. Mama lui Milarepa a dat un ospăț la care a invitat vecini, unchiul și mătușa, în speranțacei doi le va înapoia averea. La acest ospăț mama lui Milarepa a cerut unchiului și mătuși sale să-le înapoieze averea. La care cei doi au răspuns că nu au de gând să-o înapoieze, apostrofându-i cu spuseleorfani proști ” și adresându-le cuvintele dacă sunteți destul de puternici, bateți-vă cu noi, iar dacă sunteți mai puțin puternici blestemați-ne.
A urmat o mică ședință de familie, în care fratele mamei a spus că soră sa și fiica acesteialocuiască la el. Milarepa este trimis într-un loc numit Dealul-nevăzut și aici încredințat unui lama din Școala Roșie numit Lu-gyat-kha(Opt-șerpi). Unui dascăl foarte popular prin partea locului. Totuși Milarepa nu a stat mult la acest lama întrucât în mama sa ardea dorința de răzbunare și aflare adevărului. Astfel Milarepa este trimisînvețe Arta Neagră, pe drum se împrietenește și cu alți discipoli care aveau același țel, cunoașterea Artei Negre, pentru a produce moartea și distrugerea recoltelor prin furtuni cu grindină. Pe drum s-au interesat de la câțiva Lama unde ar putea găsi un învățător în Artele Negre, ei au răspunsexistă un faimos învățător numit Lama Yungtun-Trogyal. Care s-ar traduce „Furiosul-și- Victoriosul-Învățător-al-Răului din Nyak. Acest învățător se afla în satul Yalung-Kyorpo și era cunoscut pentru puterile sale în arta producerii morții și distrugeri prin mijlocirea Artei Negre.

Mare Zeu Vasile, Vasile cu Bagavan Brahma.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana și tinerețe. Cereale și legume, YNG și YANG.


   Milarepa urmare.
Milarepa învață arta Neagră de la Lama Yungtun-Trogyal. Aici Milarepa stă până învață anumite procedee de distrugere ale Artei Negre. Dar care nu îi sunt suficiente și astfel învățătorul lui Milarepa îl trimite la un mai mare specialist în Artele Negre. Aici Milarepa își însușește toate învățăturile primite, iar timp de 7 zile experimentează toate instrucțiunile primite. Totuși el roagă învățătorul să-l mai lase să experimenteze încă 7 zile, cerere care i-se aprobă. În cea de-a paisprezecea noapte învățătorul a venit să-l viziteze pe Milarepa și i-a spus: În această noapte, în cercul tău de jertfe, vei vedea semnul succesului și îndeplinirea dorințelor tale. Și chiar în acea noapte, Zeitățile Tutelare și-au făcut apariția, aducând cu ele capetele și inimile sângerânde a treizeci și cinci de persoane și lăsând trofeele grămadă spuseră: Nu sunt acestea obiectele dorințelor tale pe care ni l-ai solicitat, iar și iar, în ultimele zile. Dimineața următoare avenit învățătorul care l-a întrebat pe Milarepa că mai sunt două persoane care mai trebuiesc sacrificate, la care El a răspuns să fie lăsate în viață, erau unchiul și mătușa sa. Cei mai răi dușmani și care trebuiau să sufere în viață. Milarepa le-a mulțumit Zeităților Karmice și Tutelare.    
Și astfel El a trecut la aplicarea practică a răzbunări. Au murit în total treizeci și cinci de persoane, printre care mireasa și toți fiii unchiului său, rămânând în viață unchiul și mătușa. Totuși oameni din satul lor o acuză pe mama sa că este vinovată de producerea dezastrului și astfel Milarepa învață producerea ploi cu grindină și dirijare ploi. El aplică acest procedeu asupra satului natal și astfel con-săteni să-i rămân fără recoltă.    
Văzând toate aceste întâmplări și analizându-le Milarepa hotărăște că de acum încolocaute adevărul. Și astfel El porni în căutare unui Guru (învățător spiritual). În valea Dowo-Lung(Valea-Grâului) trăia în același timp Marpa Traducătorul care era discipolul lui Naropa.    

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.
Bagavan Vishnu cel care conduce Sattva Guna.



   Concluzie la Milarepa.

Concluzie la Milarepa. Da Milarepa e un Yoghin cu un mare Merit Yoghin din viețile anterioare. Acest Mare Merit Yoghin caută să strălucească în toate activitățile făcute de Milarepa. Ce nu are Milarepa așa bine conturat este Meritul Material. În acest caz el se întrupează într-o familie săracă. El nu poate ca Marpa să-și transforme averea în aur. Tată-l lui moare, când Milarepa e mic, iar averea e dăruită înainte de moarte fratelui său. În acest fel Milarepa și sora sa sunt transformați în sclavi de unchiul său. Mama lui Milarepa vrea răzbunare și Milarepa învață pe rând „Marea Artă Neagră” cu cele două procedee de distrugere ale sale: a). Producerea morții colective și b). producerea ploii cu grindină, inclusiv dirijarea ploi după vârful degetelor. În aceste două procedee se vedeMilarepa le însușește cu mare ușurință, datorită, marelui Merit Yoghinavut. După ce cele două procedee de distrugere sunt aplicate, Milarepa își face o introspecție și în mentalul lui se instalează dorința de a urma Arta Albă, Magia Adevărului. Milarepa îl caută și-l găsește pe Marele Guru Marpa, al cărui discipol va fi. În acest caz vedeți visul lui Marpa și a lui Damema cu ocazia veniri lui Milarepa.
Ce sunt aceste vise? Cine emană și coordonează aceste vise? Toată acestă lucrare cu visele este făcută de Marea Zeiță Kundalini și de nimeni alt cineva. În acest caz Iosif și Maria au un Merit Religios superior și sunt dirijați prin vis de Marea Zeiță Kundalini spre nivele superioare de Religie. În cazul lui Marpa el are un Merit Yoghin Superior este dirijat și protejat de Marea Zeiță Kundalini. În cazul lui Nyo el nu beneficiază de acea yogă și îndrumare dată prin vis de Marea Zeiță Kundalini. Dacă Nyo lua o barcă și ajungea la Kukkuripa și primea învățăturile în Mahamudra. Ajungea și la Naropa și primea și de aici învățături. Avea aur destul și putea să cumpere aceste învățături. Dar dincolo de Naropa sau Kukkuripa care sunt Guru în plan fizic, se află adevăratul Guru care este Marea Zeiță Kundalini care l-ar fi blocat pe Nyo. În acest caz Marea Zeiță Kundalini compară meritele yoghine și totdeauna cel cu meritul yoghin superior e avantajat. Dar și Nyo în altă viață sau alt nivel yoghin poate să primească o cunoaștere superioară în yoga.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
PRANAVA OM și Simbolurile Sale.


Mare Zeu Vasile, Vasile execută Shanmukhi Mudra.
Tati Shiva și Dansul Domniei Sale.

































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu