Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti. |
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva. Mami Parvati cu Ganesha copil și Marile Zeițe Sarasvati, Mahalakshmi și Durga. |
Ar trebui să fac un rezumat la cei patru lecții cu Mari Yoghini, dar voi schimba totul și voi arăta visurile și viziunile avute de ei în cadrul practicări yoghei. În acest fel vă veți da seama cine i-a ajutat să poată transcende realitatea din Scripturi și procedee yoghine. Fără a avea vise sau viziuni, dumneavoastră yoghini nu sunteți în atenția și Grația Mari Zeițe Kundalini. Da veți spune, practic perfect procedeele yoghine și rezultatele nu se văd. Mari Yoghini, sisteme Yoghine și Meritul Yoghin.
În
lecțile cu Tilopa, Naropa, Marpa
și Milarepa, am văzut că la un moment
dat în viața lor apărea o
viziune sub forma unei bătrâne
urâte care îi ajuta să treacă
peste acest puternic obstacol, pe care Brahmani
Indieni l-au numit Maya. Acești Mari
Yoghini au practicat yoga în viețile
anterioare și au acumulat un puternic
Merit Yoghin. Da se pune întrebarea,
„ce este acest Merit
Yoghin?” Ca să înțelegem mai bine
acest Merit Yoghin voi face o mică
explicație. Sunteți copil care aveți 4
sau 5 ani și părinți se uită
și studiază ce aptitudini aveți sau
consultă un specialist. În urma
acestor teste, părinții hotărăsc să practicați:
muzică,
matematică,
literatura,
dans,
înot,
yoga,
gimnastică,
etc. Dumneavoastră când veți fi mai mari veți
căuta să alegeți profesia unde aveți
aptitudini. Dumneavoastră ați practicat
diferite procedee yoghine în viețile
anterioare. V-ați perfecționat în Yama,
Nyama, Asane, Pranayama,
Mantre, Mudre, etc. |
Acum
v-ați întrupat din nou și vă alegeți diferite profesii.
Tilopa s-a făcut preot Budist, Naropa a
ajuns stareț, iar Milarepa a ajuns
Mare Vrăjitor, etc. Veți studia mult
timp Scripturile, veți practica mult timp
procedeele yoghine. Și totuși nu veți putea
transcende realitatea din aceste Scripturi.
„Cineva sau ceva,” nu vă lasă să faceți
acest pas Măreț, sunteți blocați pur
și simplu în aceste Scripturi și
procedee yoghine. Cine este acel „Cineva
sau ceva” care umblă cu înșelătorii
sau blocaje, Indieni i-au spus Maya.
Eu azi vă spun că Cei care vă
înșală și vă blochează sunt Marii
Zeii. Ei sunt examinatori Yoghinilor.
Deci practic Ei nu o lasă pe Marea Zeiță
Kundalini să vă dea voie să transcendeți
Scripturile și procedeele yoghine. În acele
momente Marea Zeiță Kundalini aduce în
discuție Meritul Yoghin, prin care arată
Marilor Zeii ce ați obținut
„dumneavoastră”
în „Corpul subtil” prin practicarea
„Procedeelor Yoghine.” După
acestă pledoarie Marea Zeiță Kundalini, emană
acea „babă urâtă” care îi dezvăluie
yoghinului procedeele yoghine, care îl vor
duce la lumea de dincolo.
Toată acestă „Școală, tot acest
Mister,” de acum încolo se va transmite
în linie directă de la Guru la
discipol, etc. |
Concluzii
la cele afirmate
de mine.
Deci Eu vă spun că Gurul veritabil e
acela care a primit viziuni sau vise
de la Marea Zeiță Kundalini. Aceste viziuni
sau vise se fac prin Îngeri sau
Arhangheli în cadrul religiei Iudeo-Creștine.
Iar în cadrul Yogi
Indiene sau Tibetane
se fac
prin Dakini,
Zeii sau
Zeițe, etc. La Abhinavagupta sau
Dattatreya nu am găsit așa ceva.
Dattatreya a spus că el a
fost condus de Tati Shiva și parțial
de Marele Zeu Vishnu. În acest caz la
Dattatreya, Marea Zeiță Kundalini
nu este formată din Chit ca Tati Shiva,
ci asemenea elementelor subtile, deci
este o reflexie. Iar Abhinavagupta vă
spune că Tati Shiva vă dăruiește
cinci tipuri de stări de Shaktipata(GRAȚIA
DIVINĂ). Totuși în unele cazuri Tati Shiva
prin Grația Sa acordă realizarea Sinelui.
Pentru a nu cădea pradă acestor gândiri Indiene
pe care Eu le consider depășite am introdus
mai nou „Meritul Yoghin.” Acest nivel
a lui Abhinavagupta și Dattatreya
e valabil și azi la Yoghini
mai inferiori. În acest
caz „Meritul Yoghin” este ceva concret
și se bazează pe un Merit obținut prin
practicarea yoghei în viețile trecute.
În cazul lui Abhinavagupta el ne arată
că Grația lui Tati Shiva poate fi copleșitoare. |
|
Îngeri Mesageri Divini. În Yoga să le spun Viziuni Divine.
În acea perioadă se făcea recensământul la evreii și Iosif s-a dus și el în Iudeea și se înscrie, în cetatea lui David, numită Betleem. Acest lucru era obligatoriu deoarece Iosif era din casa lui David și evreii țineau mult la cele 12 semeții. Deci Iosif era logodit cu Maria și care acum era însărcinată cu Duhul Sfânt. Pe drum Mariei ia venit timpul să nască, fapt care s-a și întâmplat. Totuși Maria nu a născut în casa de poposire pentru că nu mai era loc pentru ei și a găsit loc în ieslea vitelor departe de cetate. În ținutul acela era un câmp unde se găseau mulți păstori care păzeau turmele. | ||||
Deodată
un înger al Domnului s-a
manifestat vizibil lângă ei și cu strălucirea
Sa a făcut ca locul să radieze de
strălucire. Păstori sau înfricoșat foarte
tare și îngerul i-a calmat prin
dăruirea unei vești foarte bune. Îngerul a spus în
continuare „Azi în cetatea lui
David s-a născut Mântuitorul, care este Hristos,
Domnul.” Iar semnul pentru ca
voi să-îl recunoaște-ți este
că veți găsi un prunc înfășurat în scutece
și culcat într-o iesle.
| ||||
Totuși
îngerul nu era singur ci era
însoțit de o oaste de cântăreți
Divini care până atunci nu se manifestaseră vizibil
și care acum se manifestă vizibil,
adică să fie văzuți de păstori.
Toată această oaste împreună cu îngerul formează
un cor puternic care îi aduc laudă lui
Dumnezeu, zicând „Slavă lui Dumnezeu
în locurile preaînalte și pace
pe pământ între oamenii plăcuți Lui.”
Păstori vizitează Bethlehemul și constată cele
spuse de înger, găsindu-l pe Iosif,
Maria și Pruncul în ieslea vitelor. | ||||
La
opt zile după aceia pruncul este dus în templu
și este circumcis (tăierea împrejur la capul
sexului) și pruncul primește numele de Isus.
Conform legi lui Moise cel întâi-născut de sex
masculin va fi numit sfânt pentru Domnul.
Ca acest fapt să se poată înfăptui este adusă
jertfa care constă dintr-o pereche de
turturele sau doi pui de porumbel,
conform cu ce e scris în legea Domnului, dată
prin Moise. | ||||
În
templu în acele momente se găsea Simion
și prorocița Ana, mări sfinți ai
poporului evreu. Despre Simion putem
spune că el a venit acolo înștiințat
de Duhul Sfânt, care ia spus că nu va vedea
moarte până nu îl va vedea pe
Hristos Domnul. Simion a venit și l-a luat în brațe
pe Isus și l-a lăudat pe Dumnezeu
prin cuvintele „Acum eliberează în
pace pe robul Tău, Stăpâne,
după cuvântul Tău, căci ochii mei au văzut
mântuirea Ta. Prorocița Ana avea
optzeci și patru de ani
și ea era văduvă și ea a venit la
templu, pentru că de fapt ea își
petrecea tot timpul în templu sau
împrejurimile templului. | ||||
Atât
prorocița Ana cât și Simion l-au
binecuvântat pe Isus prin laudele aduse.
Și mai mult au îndemnat poporul evreu să
creadă în Isus că El
este acel Mântuitor promis poporului evreu. | ||||
|
Marele
Tilopa.
S-a născut în anul 988 (e.n) într-o familie
de brahmani
din Bengalul
de Est,
India.
El și-a terminat studiile
ca preot
budist
și de aici începe viața
lui yoghină.
Nu se cunoaște
nimic
din copilăria
sa.
Îl întâlnește pe Marele
Bodhisattva Nagarjuna
care i-a dat instrucțiuni
preliminare
asupra căii
mahamudra.
Nagarjuna
prin puterile
sale
i-a prezis lui Tilopa
că va conduce
unul din multele
regate
din India.
| ||||
După
câți-va ani Tilopa
renunță
la viața
de rege(nu
îi plăcea
luxul)
și s-a călugărit.
În noua ipostază
a ajuns să conducă
templul tantric
din Somapuri
Bengal.
Într-o
zi el are o viziune
în care i-a apărut o femeie
foarte
urâtă
care l-a întrebat dacă nu dorește
să obțină
adevărata
iluminare.
Femeia era
de fapt
„Vajrayogini.”
Percepând că este o Dakini,
Tilopa
i-a cerut învățăturile.
Ea la inițiat
în „cakrasamavara
tantra,”
pe care el a înțeles-o
și a asimilat-o
perfect.
Apoi timp de 12
ani el
s-a dedicat practicii
acestor învățături
la Somapuri,
în Bengal. | ||||
Totuși
principalul
său Guru
a fost Buddha
Vajradhara,
care i-a transmis
direct
învățăturile
lui mahamudra.
Vajradhara
este Buddha
Primordial.
Buddha
darmakaya;
reprezintă realizarea
istorică
a „iluminării
lui Buddha.”
În acest caz Tilopa
este inițiatorul
liniei yoghine
„Kagyudapa.”
După
ce își însușește
toate
aceste „doctrine
yoghine,”
timp de 12
ani,
Tilopa
și-a luat o yoghină
drept consoartă
și în acest
fel
a fost alungat
din comunitatea
monastică.
După
aceia îl întâlnim pe Tilopa
ca preot
la curtea
regelui Visnunagar.
Aici el predă
doctrina budistă
numeroșilor discipoli
ai săi.
Pentru serviciile
aduse regelui,
el este recompensat
cu cinci
sute de bani de aur. | ||||
Analizându-și
viața el
constată
că nu
are nici un sens
să facă aceste
lucrării.
Chiar el își spune, „De
ce să mai rămân aici.”
de fiecare dată când a încercat
să își
dea demisia,
discipolii
l-au
înconjurat
și l-au implorat
să rămână.
Și a fugit
îmbrăcat
în haine
vechi,
iar în cămăruța sa a lăsat următorul
mesaj;
„Nu
mă voi întoarce niciodată.
Nu
încercați să veniți
după mine.”
Apoi dus a fost. În
cele din urmă a ajuns la Kanci
și s-a stabilit pe un teren
incinerare.
A trăit acolo mult
timp,
practicându-și sadhana
și cerșind
mâncare în oraș.
A continuat mult timp practica
yoghină
și astfel mintea
lui
s-a purificat
enorm,
iar el a atins mahamudra-siddhi.
A dobândit multe puteri
ale minții,
corpului
și vorbirii.
| ||||
Concluzie
la viziunea
lui Tilopa.
Pentru a te lămuri mai mult vezi lecția „Tilopa,
Gurul lui Naropa. Prima concluzie se vede clar
că Tilopa a practicat yoga și în
viețile anterioare. Nu numai că a practicat
yoga, dar a ajuns și la un nivel
superior de Jnana Yoga. Toată acestă
yogă a făcut ca Tilopa să aibă un Mare
Merit Yoghin. În acestă viață având acest
Mare Merit Yoghin, primește de la Marea
Zeiță Kundalini o cunoaștere Superioară
transcendentală. Astfel Mami Kundalini emană
acea Femeie urâtă care îl Inițiază
pe Tilopa în „cakrasamavara tantra.” Acesta
constituie punctul de început al Marii
Yogi a lui Tilopa. Fără să primești
cunoașterea de la Marea Zeiță Kundalini
nu poți evada din acestă lume. Sau cum
spun Indieni nu poți depăși Maya și
Înșelăciunile Ei.
| ||||
|
Fiind
stareț(rector azi) la Academia din Nalanda, Naropa
și-a făcut o introspecție a vieți lui. El a
constatat că din punct de vedere teoretic stăpânește
foarte bine aceste mari doctrine ascunse,
dar practic e zero, nu poate să le aplice
în nici o formă.
| ||||
Și
astfel el intră într-o criză fundamentală, nu poate
aplica teoria în practică. Studiind de
multe ori aceste opere, o Dakini i-a
apărut sub forma unei bătrâne urâte,
care l-a întrebat dacă înțelege ceea ce citește.
Când el a spus că da, bătrâna a început să
râdă și să danseze plină de fericire.
Apoi l-a întrebat dacă percepe și sensul
profund, esențial, al celor citite.
Din nou el a spus că da, dar bătrâna
a început să plângă, plină de compasiune
și i-a spus că nu este adevărat. Uimit
Naropa a întrebat. „Există oare cineva care
înțelege cu adevărat sensul interior al Dharmei?” „Da
fratele meu, Tilopa, a spus bătrâna.
A întrebat-o imediat pe bătrână:”
„Da unde este el: În ce direcție să merg?”
Ea a răspuns: „Nu trebuie să mergi într-o anumită
direcție pentru a-l găsi pe Tilopa. Dacă mintea
îți este plină de devoțiune și încredere,
dacă inima ta tânjește să-l
întâlnească, aceasta este direcția cea bună.
Bătrâna așa cum a apărut așa și a dispărut.
Naropa a decis să plece în căutarea lui
Tilopa. Totuși discipoli s-au opus cu
înverșunare, iar Naropa le-a cântat un
cântec. Deși știu înțelesul cuvintelor,
Totuși nu am văzut niciodată
Realitatea. Fără a căuta un Guru competent,
Cum aș putea să dobândesc
realizarea perfectă. În drumul spre Tilopa a avut
încă unsprezece viziuni, care mai de care mai teribile
și astfel gradat au fost eliminate o
serie de prejudecăți și impurități mentale. | ||||
Naropa
este supus
de Tilopa
la 12 Nivele
de Inițiere.
Aceste 12 nivele
de inițiere
în această școală sunt reale. După
ce Tilopa în inițiază pe Naropa
în cel mai secret nivel al Mahamudrei,
cei doi se despart. După aceste mari
inițieri Naropa trece printr-o stare de
„Nebunie,”
adică își pierde controlul funcțiilor mentale. În
această stare el plângea ca un copil, se juca
ca un copil și râdea ca un prost.
Această nebunie apare la yoghinii Indieni în urma
practicări lui Laya yoga(deci
yoga disoluției mentalului). Eu v-am spus
că în Yoga Noastră nu vom practica
Laya yoga. Totuși mentalul lui Naropa se
reface și el se stabilește în Pullahari
în Kashmir.
| ||||
|
În
această yogă
a budhismului
tantric
Marea
Zeiță Kundalini
este puternic
prezentă.
Marea Zeiță Kundalini
este acea care emană
acea bătrână(Dakini)
care îl ghidează
pas cu pas
pe devotul
Naropa
spre Guru
Tilopa.
Fără această intervenție
a Mamei Kundalini
nu se poate face
yoga.
| ||||
O
să ziceți
că Guru Tilopa
l-a schingiuit mult
pe Naropa,
lucru care nu este adevărat,
Marea
Zeiță Kundalini
m-a schingiuit
de milioane
de ori
mai mult
pe mine.
E adevărat
că Eu
nu practic
„Cele șase yoga ale lui Naropa,”
în Yoga
Noastră, Eu
mă ocup
mult
cu asane,
pranayama,
mantre,
amrta,
etc. | ||||
Concluzie
la Naropa.
Da și Naropa
are un puternic
Merit Yoghin
din viețile anterioare.
În
acele timpuri
era greu
să-ți câștigi
traiul,
să ai ce mânca.
Și Naropa
se face preot
budist
și ajunge în cele din urmă
stareț
la Academia
din Nalanda.
În
acest mod
el cunoaște totul
despre Buddha,
inclusiv
yoga Budhistă.
Dar
cu toate
aceste cunoașteri
din Scripturi
și din practica
yoghină,
Naropa
nu poate
să treacă
peste Marea
Zeiță Kundalini
care îl blochează
puternic.
În acest fel Naropa
își intensifică
nivelul
de cunoaștere
din Scripturi
și din practica
yoghină.
În cele din urmă,
datorită Meritului
Yoghin
avut în întrupările
anterioare,
Marea
Zeiță Kundalini intervine.
Astfel Ea
apare
în fața
lui Naropa,
sub forma unei bătrâne
urâte.
Între cei doi
are loc
un dialog
care l-am relatat
mai sus.
În urma acestui dialog,
uimit
Naropa
a întrebat.
„Există
oare cineva care înțelege cu adevărat sensul interior al Dharmei?”
„Da
fratele meu,
Tilopa,
a spus bătrâna.
Pentru
mai multe lămuriri studiați lecția „Naropa,
discipolul lui Tilopa.” | ||||
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu