vineri, 25 august 2017

Vasile Ivașca. Ce spune Mare Zeu Vasile, Vasile despre Jivatman din Lotusul cu opt petale ale inimi.

 

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.

 

Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.


 
Da am căutat să arat cum este poziționat Jivatman în lotusul inimi, cel cu opt petale. În acestă lecție am căutat să arat limitările la care este supus Jivatman în lotusul inimi. Eu v-am spus că Jivatman e liber în lotusul inimi și că lotusul inimi e biroul său din corpul subti. În acestă lecție vă voi arăta că Jivatman e închis într-o Cușcă și legat cu lanțul de mijlocul cuști. Deci Jivatman se învârte în cușcă și poate experimenta ce are el în cușcă.

Să mai lămuresc ceva. Voi căuta să arat ce relație a avut loc între Jivatman-ul meu din lotusul inimi și cu mine. Ce vreau să vă mai spun că tot ce Eu vă arat sunt experiențele mele în cadrul Yogi și în cadrul zeificări mele. Nu vă spun că în cutare upanișade scrie ceva de Jivatman sau Tati Shiva. Experiența proprie este baza lecțiilor mele.
Ce vom înțelege noi yoghini despre Atman? Dacă vom vorbi despre Yoga Regală vom spune ce spun Vedele și Zeul Krshna. Și vom spune totdeauna că Atman este etern, indivizibil și nu suferă o transformare în manifestare. Nu vom spune niciodată că Atman poate fi tradus cu cuvântul românesc Sine. Acest cuvânt Sine îmi definește mai mult Ego-ul și nici de cum eternitatea. Totdeauna Atman nu îl vom traduce în românește îl vom lăsa neschimbat. Sediul lui Atman este în Lotusul cu 8 petale, Lotusul inimi.
Descrierea lotusului Inimi. În centul regiuni inimi se află un lotus cu 8 petale. În centrul acestui lotus se află un cerc cu dimensiuni mici, acest cerc este sediul lui Jivatman în interiorul corpului subtil al dumneavoastră. La prima vedere vom observa că Jivatman este luminos și stă nemișcat, dar acest fapt nu este real. Jivatman se mișcă pe cele opt petale și în diferite părți ale corpului. Dar acest lotus cu opt petale este numai biroul său din corpul subtil unde poate fi găsit la nevoie. Și acum o descriere în funcție de punctele cardinale ale celor opt petale. 1. Petala din Est este albă. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală însoțită de devoțiune, împingând individul spre bine. 2 Petala din Sud-Est este roșie. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală somn și lene. 3. Petala din Sud este neagră. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală dușmănie și mânie. 4. Petala din Sud-Vest este albastră. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală spre răutate și cruzime. 5. Petala din Vest este transparentă. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală spre joc și plăcere. 6. Petala din Nord-Vest este de smarald. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală spre agitație și indiferență. 7. Petala din Nord este galbenă. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală spre plăcere și voluptate. 8. Petala din Nord-Est are culoarea perlei. Când Jivatman odihnește pe ea apare o tendință mentală spre caritate și compasiune. Tendințe superioare care mai apar în acest lotus cu opt petale: A. Jivatman se află la joncțiunea(punctul de întâlnire) dintre două petale, atunci apar multe boli, care afectează respirația, bila, mucusul, etc. B. Jivatman se odihnește în centrul lotusului. Jivatman va primi o mare cunoaștere(nu Jnana), va ști multe lucruri fără a le fi studiat. Jivatman va fi vesel, va dansa și va cânta. Jivatman va da învățături, deci va fi Guru și va aduce bucurie unde el dorește. În continuare vă voi explica toate aceste tendințe mentale care le poate face Jivatman în corpul dumneavoastră.


 

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Vrkasana.


  

Jivatman partea întâi.

Și acum Lămurii și Completării la cele opt petale. Deci după cum vedeți Jivatman are opt tendințe Principale. În acest fel prin proiectare lui, Tati Shiva i-a dat domeniul lui de activitate, într-un cadru bine definit și bine delimitat. Deci Jivatman nu poate să ia din atribuțiile Marilor Zeii. Deci Jivatman poate să ajute Marii Zeii, dar nu le poate da ordine. Deci Jivatman e supus Marilor Zeii. În acest caz Eu spun despre Jivatman că e „Lingăul Marilor Zeii.”
În acest caz avem calități bune care le face Jivatman în corpul dumneavoastră: Calitate de bine care apare din tendința de devoțiune. Deci având tendință de devoțiune față de cineva în final căutați să-i faceți și un bine. Petala din Nord-Est, petala a 8, când Jivatman stă pe ea apare tendința mentală spre caritate și compasiune. Caractere tamasice: 1. Lenevia și somnul, când Jivatman stă Petala din Sud-Est petala a-2-a. Acea persoană mai tot timpul va dormi, dacă are un pic timp liber el va dormi. Merge greoi și este lenos din cale afară, orice lucru simplu lui îi este foarte complicat de făcut. La mers el nu ridică picioarele, ci le târăște pe jos.
Tendință mentală spre joc și plăcere, când Jivatman stă Petala din Vest, petala a -5-a. Ce e rău în asta, că omul caută să aibă plăcere și vrea să se joace, nimic sunt lucruri lumești. Să lămuresc totuși lucrurile! Primul exemplu. Eram la Josani și mă uitam la televizor și era un film cu Marele comic englez. Se știe că un comic e plin de trucuri și jongleri prin care aduce publicul în extaz. Eu mă plictisesc de el și vreau să schimb canalul, iar cumnata îmi zice că ei îi foarte plac comicăriile. Ce se întâmplă în acest caz? Un comic e plin de negativități. Aceste negativități îi sunt necesareatragă publicul spre el. Deci un comic când apare pe scenă, îl vezi clar că e un comic, deci el este posedat de entități negative care îți provoacă plăcerea și râsul când îl vezi. Aceste entități negative, pătrund în corpul dumneavoastră prin rezonanță și forțe de atragere.
Un Yoghin Superior nu se uită la spectacole, filme tamasice și caută să rupă legătura cu persoane tamasice. Eu eram scârbit numai de vederea acestor persoane tamasice. În acest caz Jivatman nu poate să experimenteze jocul și plăcerea. Cei de făcut? În acest caz, Jivatman va sta tot timpul pe petala petala a -5-a și avem mai multe situații, dar două sunt mai importante. Primul ar fi cazul lui cumnata Florica, unde Jivatman prin dorințele de joc și plăcere își găsește terenul fertil și experimentează cu plăcere cele două calități. Al doilea ar fi cazul Meu. În acest caz Jivatman stă pe petala a-5-a și așteaptă ca Eu să mă joc și să am plăcere față de comic. Eu nu mă mai uit la televizor sau părăsesc camera. Ce există în mine schimbat de Eu nu mă joc și nu am plăcere. În acest caz Jivatman va sta tot timpul pe petala a-5-a, la mine în lotusul inimi. Surpriză la un moment dat Jivatman învins va cobori în centrul inimi. Și acum să trecem la Etapa a cincea din yoga Regală care este PRATYAHARA. Ce înseamnă restrângerea simțurilor de la obiectele lor. În acest caz legătura între organele de simț și instrumentele lor e întreruptă. În acest caz oricât va sta Jivatman pe petala a-5-a, organul de simț nu se va putea cupla, pentru că e decuplat prin scoaterea pranei din organul de simț. Eu nu am urmat acest procedeu de scoatere a Pranei din corpul subtil. Ce am urmat Eu? Eu am căutat ca să aduc calitățile chakre-lor sub pragul de manifestare. În acest caz dorința care face jocul și plăcerea se găsește în Manipura chakra. Prin purificarea lui Manipura chakra foarte mult se ajunge ca dorința să fie la un nivel minim și să nu se poată manifesta.
Concluzie. Primul factor. Oricât va sta Jivatman pe petala a-5-a în mine Dorința de a mă juca și a avea plăcere în urma jocului nu se poate manifesta. Această calitate din Manipura numită „Dorință” se găsește în mine, la un nivel minim și nu poate trece peste nivelul de prag să se manifeste. Al doilea factor. Eu având Jnana Marilor Zei îmi vine automat răspunsul, să să nu mă joc, că nu am ce face cu el, nu e bun la nimic jocul, nu pot să-l duc în lumea Zeilor, pentru că acolo nu există jocuri. Deci Jnana Zeilor îmi spune limpede și clar să nu mă ating de joc și plăcere, pentru că nu am ce face cu ele. În cazul unui om religios el trebuie să se uite în scriptură și după aceia să tragă concluzie. În cazul Jnanei Marilor Zeii primiți în mental tot răspunsul. Și mai mult în cazul Jnanei Marilor Zeii, char dacă ați greși și ați accepta jocul și plăcerea, Jnana insistă puternic părăsiți Jocul și plăcerea. Deci prima concluzie este că „Jnana nu este o Cunoaștere” ci sunt „Programe subtile elaborate de Mari Zeii.” În acest caz „Jnana Marilor Zeii” o dată primită nu mai poate fi pierdută. Jnana Marilor Zeii se manifestă în dumneavoastră în mod automat și vă spune ce e bine și ce e rău pentru dumneavoastră. Cei doi factori: 1.Jnana Marilor Zeii; 2. Aducerea calităților chakre-lor la un nivel minim, sub nivelul de prag sunt cerințe, obligatorii, în cazul Yoghinilor Superiori,poată să funcționeze în mod automat.

Chakra Anahata și simbolurile ei.

 

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.


  

Al doilea exemplu la petala a-5-a, joc și plăcere.

Al doilea exemplu. Într ani 1965 și 1985 am lucrat la sculărie ca sculer. Și am fost martor la un accident de muncă, la o mașină de găurit. Acolo aveam un coleg Bugariu Ioan care era tot sculer. Bugariu era un tip solid și avea tendința să se joace cu colegi. Deci el avea o plăcere înnăscută în el, să facă acest lucru. Deci Eu m-am avut în relații bune cu el. Nu era un tip agresiv, deși era foarte puternic, nu am văzut și fii dat o palmă cuiva. La mașina de găurit lucra un coleg Kovacs Gabriel(noi îl alintam cu Gobi), la un moment dat el vrea să schimbe viteza de găurire. Deci lucrase cu un burghiu mai mic și acum puse în mandrină un burghiu mai mare și voia să reducă viteza mașini. Mașina era cu două roți baladoare, unul pe asul motorului și unul pe asul de antrenarea mandrinei. Eu lucram la menghina mea eram cu spatele la mașina de găurit. Deci aveți poza mea cu menghina la care lucram Eu. Totuși la un moment dat Eu întorc brusc capul înapoi și ce văd: Gobi luase jos capacul după roțile baladoare, avea în stânga cheia cu care să apropie roțile baladoare și după aceia să schimbe cureaua. Iar mâna dreaptă o avea pe cureaua mașini. În zonă își face apariția Bugariu Ioan și acesta automat apasă pe butonul de pornire a mașini. Mașina pornește și îi taie prima falangă a degetului mic lui Gobi. Deci Eu fiind cu întors cu spatele am văzut toată scena și cum degetul a sărit de la locul accidentului. S-a făcut imediat o comisie de anchetă, iar Eu am spus că nu am văzut decât degetul sărind prin aer. Șefu meu de grupă Săbău Pascu lucra la un bac de refulat, pe un platou în apropierea mașini de găurit și el a spus cea văzut. La urmă s-a hotărât ca Gobi să stea acasă până se vindecă degetul și accidentul să nu fie raportat. Deci s-a mușamalizat totul și nimeni nu a fost vinovat. După aceia de câte ori m-am întâlnit cu Gobi el îmi amintea că Eu am văzut totul și am declarat că nu am văzut numai degetul plutind prin aer.
Lămuri în cazul lui Jivatam a lui Bugariu Ioan. Ce se întâmplase, Bugariu Ioan avea acestă tendință mentală de joc și plăcere înnăscută în el și el nu puteanu se joace. Prin acest joc el își satisfăcea plăcerea necesară mentalului său. Ce se întâmplase de fapt? Bugariu Ioan a experimentat multe jocuri care i-au adus tot atâte plăceri în viață. Dar toate aceste jocuri și plăceri erau controlate de mentalul său, deci era conștient de ele și le putea modifica. De data acesta a intrat în joc Jivatman prin saltul pe petala a-5-a, iar Bugariu a apăsat automat, ca un robot pe butonul de pornire a mașini. Pot trage concluzia că Bugariu nu a știut ce face, deci a fost inconștient ce se va întâmpla cu apăsarea lui pe buton.
Cum îl putem controla pe Jivatam în cazul că el vreasară sau a sărit pe petala a -2-a. 1. Eliminarea din mentală a plăceri. 2. Eliminarea din mental a acelui râs prostesc în cazul greșelilor persoanelor comice. 3. Neparticipare la filme și spectacole cu oameni tamasici plin de plăceri. 4. Evitarea de a avea relații cu oameni tamasici(plini de plăceri și înavuțire).
Jivatman a sări totuși pe petala a-2-a. Dacă mentalul dumneavoastră e pur și nu aveți nici o tendință de a experimenta acea plăcere, mentalul dumneavoastră nu va satisface dorința lui Jivatman. În acest caz Jivatman va cădea în mijlocul lotusului învins de dumneavoastră. Nu puteți fi un Yoghin Superior atât cât în mentalul dumneavoastră mai sunt tendințe mentale bune sau rele.
 
 

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu colegi de la Sculărie. Bugariu Ion e la punctul 6, iar Gobi e la punctul 12.

Chakra Manipura și Simbolurile ei.


  

Jivatman parte a-2-a.

2. Jiva suferă în multiple feluri și moduri în în lumea materială. Cu toate acestă suferință El rămâne prins de vraja naturi materiale(de Maya). În realitate, sufletul Jiva nu are nimic de a face cu lumea materială, dar Maya(iluzia) îl faceacționeze în așa fel ca să obțină satisfacții prin cele cinci simțuri materiale. Jiva acționează sub influența Mayei și nu se poate debarasa de Ea, în acest caz Jiva este supus legii karmei (cauză efect). În acest caz Maya îl legă de Ea pe Jivatman și îl târăște după Ea în manifestare, dar Ea este Chit și Jiva este muritorul. Adică Jiva pâlpâie în jurul Ei ca și prompterul în calculator. Aceste pâlpâiri sunt ca variațiile prompterului, o dată se vede o dată dispare. Corespunde cu corpul uman o dată e viu o dată e mort. Toate aceste variații viu sau mort se fac în jurul lui Maya.
Lămuri suplimentare.întreb și Eu dacă Jivatman a lui Bugariu a suferit ceva sau s-a schimbat ceva în el. Nu și nu Jivatman e inconștient de ce a făcut. Jivatman este șefu(le conduce) celor cinci simțuri materiale. Atât timp cât din mentalul uman nu sunt eliminate tendințele bune și rele, mentalul uman va executa și comanda lui Jivatman.
La eliberare Jiva se află în mai multe posturi, dar două sunt principale. 1. Jiva nu a îndeplinit criteriile de Eliberare, iar când universul material e distrus, El se va întoarce în Brahman sub formă cauzală. Dar o dată cu pornirea noi creații Jiva se va întrupa de la karma avută la moartea sa. 2. Jiva atinge nivelul de eliberare, în acest caz El va merge în multeParadisuri.” Printre care voi aminti brahmajyoti sau în Vaikuntha a lui Bagavan Vishnu. Sau diferite alte paradisuri unde Brahman ia o formă personalizată. Aici amintim: 1. Paradisul lui Hristos unde Brahman ia forma personalizată de Hristos; 2. Paradisul Zeului Krshna unde Brahman ia forma Zeului Krshna; 3. Paradisul lui Buddha unde Brahman ia forma marelui yoghin și iluminat Buddha; 4. Paradisul Marelui Zeu Vasile, Vasile unde Tati Shiva ia forma personalizată a Marelui Zeu Vasile, Vasile. 5. Paradisul Brahmanilor. Unde Isus a fost eliberat ca Mare Brahman și de unde a fost trimisrăspândească religia creștină. Dacă facem o analogie între Jivatman și Paramatman vom vedea în aceste patru ParadisuriJivatman sunt credincioși care practică aceste religii sau yoghini, iar Hristos, Zeului Krshna, Buddha, Marelui Zeu Vasile, Vasile este Paramatman din acele paradisuri, sub formă întrupată. Mai pe înțeles cum zice Zeului Krshna pe câmpul de luptă de la Kurukshetra devotu-lui său Arjuna „Eu sunt supra- sufletul.” Sau cum spune apostolul PavelHristos e vița, iar voi sunteți mlădița.” În acest caz relația dintre Hristos și creștinii lui sau dintre Zeului Krshna și devoți lui este de fapt relația practică dintre Jivatman și Paramatman. Cu acest nivel de eliberarea dumneavoastră nu îl veți putea vedea niciodată pe Brahman.
 

Mare Zeu Vasile, Vasile la absolvirea școli profesionale. E în dreapta izolat.

Mare Zeu Vasile, Vasile se închină în fața lui Tati Shiva.


  



Tendință mentală spre răutate și cruzime, când Jivatman stă Petala din Sud-Vest, petala a-4-a. La un yoghin Superior Jivatman este obligatoriu să stea numai în mijlocul Lotusului Inimi. La o ființă umană(animal Zeiesc) Jivatman urcă și se plimbă pe petalele lotusului. Să zicem că se află pe petala a-4-a, către fapte de răutate și cruzime. Cum va acționa în acest caz Jivatman. Să zicem că sunteți American și aveți multe pistoale. La un moment dat sunteți trecut în șomaj. Când s-a făcut lista de trimitere în șomaj s-au omis anumite lucruri, iar dumneavoastră considerați că sunteți nedreptățitsunteți pe listă. Acum considerați că cei care au făcut acestă nedreptate sunt colegi dumnevoastră, pentru că ei au spus șefului, dumnevoastră sunteți rău și nu vă încadrați în formație. În mentalul dumneavoastră apare ideea răzbunări. Tot timpul mentalul dumneavoastră se concentrează pe ideea răzbunări, dar ceva nu vă lasăfaceți acest fapt. La un moment dat Jivatman stă pe petala a -4-a și mentalul dumneavoastră se luminează și acum știți ce trebuie făcut, să-i împușcați pe foști colegi, când ies de la serviciu. Așteptați și într-o zi ies toți deodată și trageți în ei ca în animale. Cruzimea și răutatea dumneavoastră vă dă o satisfacție pe moment. Dar Jivatman revine în centru inimi și acum realizațisunteți un criminal căutat de poliție. Iar dumnevoastră veți fi prins și veți suporta legile nemiloase ale Karmei. Aceste opt calități ale Lotusului Inimi, poieți le-au denumit sentimente și le cântă foarte mult în poeziile lor. Tote crimele din zilele noaste, făcute în mase mari de oameni, Eu le atribui lui Jivatman. În acest caz Eu lui Jivatman îi zic „Criminalul din inimă.


Cușca lui Jivatman din lotusul inimi. În această lecție am descris cușca lui Jivatman și ce poate el să experimenteze în acestă cușcă. În acest caz Eu lui Jivatman îi zic „Marele câine din inimă,” atenție că vă mușcă rău câteodată.
 

Mare Zeu Vasile, Vasile și biserica din Josani.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Simhasana.


  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu