Acest blog va servi yoghinilor avansați să descifreze tainele Zeificări. Prin yoghin avansat în yoga Eu înțeleg acel yoghin care accelerează Prana pe curele pranice 1, 2,3 și 4. Au dat examen cu Marea Zeiță Kundalini și a aruncat la coșul de gunoi Credința și Marii Lideri Religioși ai Lumi. Au susținut examene cu Marii Zeii Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au primit Jnana de la Ei.
vineri, 25 august 2017
Vasile Ivașca. Ce spune Mare Zeu Vasile, Vasile despre Jivatman din Lotusul cu opt petale ale inimi.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.
Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.
Da
am căutat să arat cum este poziționat
Jivatman în lotusul inimi,
cel cu opt petale. În
acestă lecție am căutat să arat limitările
la care este supus
Jivatman în
lotusul inimi.Eu v-am spus că
Jivatman e liber
în lotusul
inimi și că
lotusul inimi
e biroul său
din corpul subti.
În acestă lecție vă voi arăta că Jivatman
e închis într-o Cușcă
și legat cu
lanțul de
mijlocul cuști.
Deci Jivatman se
învârte în cușcă
și poate experimentace are el în
cușcă.
Să
mai lămuresc ceva. Voi căuta să arat ce relație
a avut loc întreJivatman-ul meu din
lotusul inimi și cu mine. Ce vreau să
vă mai spun că tot ce Eu vă arat
sunt experiențele mele în cadrul Yogi și
în cadrul zeificări mele. Nu vă spun că în cutare
upanișade scrie ceva de Jivatman sau Tati
Shiva. Experiența proprie este baza
lecțiilormele.
Ce
vom înțelege noi yoghini despre Atman? Dacă vom vorbi
despre Yoga Regală vom spune ce spun Vedele
și Zeul Krshna. Și vom spune totdeauna că Atman
este etern,indivizibil și nu
suferă o transformareîn manifestare.
Nu vom spune niciodată că Atman poate fi tradus
cu cuvântul românesc Sine. Acest cuvânt
Sine îmi definește mai mult Ego-ul și
nici de cum eternitatea. Totdeauna Atman
nu îl vom traduce în românește îl vom lăsa
neschimbat. Sediul lui Atman este în
Lotusul cu8 petale, Lotusul
inimi.
Descrierea
lotusului Inimi.În
centul regiuni
inimi
se află un lotus cu 8
petale.
În centrul acestui lotus
se află un cerc
cu dimensiuni
mici,
acest cerc
este sediul
lui Jivatman
în interiorul
corpului subtil
al dumneavoastră. La prima vedere vom observa
că Jivatman
este luminos
și stă
nemișcat,
dar acest fapt nu
este real.
Jivatman
se mișcă
pe cele opt
petale
și în diferite
părți
ale corpului.
Dar acest lotus
cu opt petale
este numai biroul
său
din corpul
subtil
unde poate fi găsit
la nevoie.
Și acum o descriere în funcție
de punctele cardinale
ale celor
opt petale.
1. Petala din Est
este albă.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentală
însoțită
de devoțiune,
împingând
individul
spre bine.
2 Petala din Sud-Est
este roșie.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentală
somn
și lene.
3. Petala din Sud
este neagră.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentală
dușmănie
șimânie.
4. Petala din Sud-Vest
este albastră.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentalăspre
răutate
și cruzime.
5. Petala
din Vest
este transparentă.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentalăspre
joc
și plăcere.6.
Petala
din Nord-Vest
este de smarald.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentalăspre
agitație
și indiferență.
7. Petala
din Nordeste
galbenă.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentalăspre
plăcere
și voluptate.
8. Petala
din Nord-Est
are culoarea perlei.
Când
Jivatman
odihnește
pe ea apare o tendință mentalăspre
caritate
și compasiune.
Tendințe superioare
care mai apar în acest lotus
cu opt petale:
A. Jivatman
se află la joncțiunea(punctul
de întâlnire)
dintre două
petale,
atunci
apar multe
boli,
care afectează
respirația,
bila,
mucusul,
etc. B. Jivatman
se odihnește
în centrul
lotusului.
Jivatman
va primi
o mare cunoaștere(nu
Jnana), va ști
multe lucruri fără
a le fistudiat.
Jivatman
va fivesel,
va dansa
și va cânta.
Jivatman
va da învățături,
deci va fi Guru
și va aduce bucurie
unde el
dorește.
În
continuare vă voi explica
toate aceste tendințe
mentale
care le poate face Jivatman
în corpul dumneavoastră.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Vrkasana.
Jivatman
partea întâi.
Și
acum Lămurii
și Completării
la cele opt petale.
Deci
după cum vedeți Jivatman
are
opt
tendințe Principale.
În acest fel prin
proiectarelui,Tati
Shiva i-a dat domeniul lui
de activitate,
într-un cadru binedefinit
și bine
delimitat.
Deci
Jivatman
nu poate
să ia din atribuțiile
Marilor Zeii.
Deci Jivatman
poate să ajute Marii
Zeii,
dar nu le poate
daordine.
Deci Jivatman
e supus Marilor Zeii.
În acest caz Eu
spun
despre Jivatman
că e „Lingăul Marilor Zeii.”
În
acest caz avem calități bune care le
face Jivatman
în corpul dumneavoastră: Calitate de bine
care apare din tendința
de devoțiune.
Deci având tendință de devoțiune
față de cineva
în final
căutați
să-i faceți
și un bine.
Petala
din Nord-Est,
petala
a 8, când Jivatman stă pe ea apare tendința mentalăspre
caritate
și compasiune.
Caractere tamasice:
1. Lenevia
și somnul,
când Jivatman
stă Petala din Sud-Estpetala
a-2-a.
Acea persoană
mai tot timpul
va dormi,
dacă are un pic timp
liber
el va
dormi.
Merge
greoi
și este lenos
din cale
afară,
orice lucru simplu
lui îi este foarte complicat
de făcut.
La mers
el nu ridicăpicioarele,
ci le târăște
pe jos.
Tendință
mentalăspre
joc
și plăcere,când
Jivatman stă Petala
din Vest, petala
a -5-a.
Ce
e rău
în asta,
că omul caută să aibă
plăcere
și vrea să se joace,
nimic sunt lucruri
lumești.
Să lămuresc
totuși lucrurile! Primul exemplu.
Eram
la Josani și mă uitam la televizor
și era un film cu Marele
comic englez.
Se știe că un comic
e plin de trucuri
și jongleri
prin care aduce publicul
în extaz.
Eu mă plictisesc
de el
și vreau să schimb
canalul,
iar cumnata
îmi zice
că ei îi foarte
placcomicăriile.
Ce
se întâmplă în acest caz?
Un comic
e plin de negativități.
Aceste negativități
îi sunt necesare
să atragă
publicul
spre el.
Deci un comic
când apare pe scenă,
îl vezi clar
că e un comic,
deci
el este posedat
de entități
negative
care îți provoacă
plăcerea
și râsul
când îl vezi.
Aceste entități
negative,
pătrund în corpul
dumneavoastră
prin rezonanță
și forțe
de atragere.
Un
Yoghin
Superior
nu se uită
la spectacole,
filme
tamasice
și caută să rupă
legătura
cu persoanetamasice.
Eu
eram scârbit
numai de vederea
acestor persoanetamasice.
În
acest caz Jivatman
nu poate să experimenteze
jocul
și plăcerea.
Cei
de făcut? În acest caz, Jivatman va sta tot timpul pe petala
petala
a -5-ași
avem mai multe situații, dar două
sunt mai importante.
Primul ar fi cazul lui cumnata Florica,
unde Jivatman
prin dorințele
de joc
și plăcereîși
găsește terenul
fertil
și experimentează
cu plăcere
cele două calități.
Al doilea ar fi cazul Meu.
În acest caz Jivatman
stă pe petala
a-5-a
și așteaptă
ca Eu
să mă joc
și să am plăcere
față de comic.
Eu
nu
mă mai uit la televizor
sau părăsesc
camera.
Ce există în mine
schimbat
de Eu
nu mă joc
și nu am plăcere.
În acest caz Jivatman
va sta tot timpul
pe petala a-5-a,
la mine
în lotusul
inimi.
Surpriză la un moment
dat Jivatman învins
va cobori
în centrul
inimi.
Și
acum să trecem la Etapa
a cincea
din yoga
Regală
care este PRATYAHARA.
Ce înseamnă restrângerea
simțurilor de la obiectele
lor. În
acest caz legătura
între organele
de simț
și instrumentele
lor e întreruptă.
În acest caz oricât
va sta Jivatman
pe petala
a-5-a,
organul de simț
nu se va putea
cupla,
pentru că e decuplat
prin scoatereapranei
din organul
de simț.
Eu
nu am urmat acest procedeu
de scoatere
a Pranei
din corpul
subtil.
Ce am urmat
Eu?
Eu am căutat
ca să aduccalitățile
chakre-lorsub
pragul
de manifestare.
În acest caz dorința
care face jocul
și plăcerea
se găsește
în Manipura
chakra.
Prin purificarea
lui Manipura
chakra
foarte mult se ajunge
ca dorința
să fie la un nivel
minim
și să nu
se poată manifesta.
Concluzie.
Primul factor.Oricât
va sta
Jivatman
pe petala
a-5-a
în mine Dorința
de a mă juca
și
a avea plăcere
în urma joculuinu
se poatemanifesta.
Această calitate
din Manipura
numită „Dorință”
se găsește în mine,
la un nivel
minim
și nu poate trece
peste nivelul de prag
să se manifeste.
Al
doilea factor.
Eu având Jnana
Marilor Zei
îmi vine automat
răspunsul,
să să
nu mă joc,
că nu am
ce face cu el,
nu e bun
lanimic
jocul,
nu pot
să-l duc în lumea Zeilor,
pentru că acolo
nu existăjocuri.
Deci
Jnana
Zeilor
îmi spune limpede
și clar
să nu mă
ating
de
joc
și plăcere,
pentru că
nu am ce face cu ele.
În cazul unui om
religios
el trebuie să se uite
în scriptură
și după aceia să tragă
concluzie.
În cazul Jnanei
Marilor Zeii
primiți în mental
tot răspunsul.
Și mai mult
în cazulJnanei
Marilor Zeii,
char dacă ați
greși
și ați accepta
jocul
și plăcerea,
Jnana
insistă puternicsă
părăsiți
Jocul
și plăcerea.
Deci prima concluzie
este că „Jnana
nu este o Cunoaștere”
ci sunt „Programe
subtile elaborate de Mari Zeii.”
În acest caz „Jnana
Marilor Zeii”
o dată primită
nu mai poate
fi pierdută.
Jnana
Marilor Zeii
se manifestă
în dumneavoastră în mod automat
și vă spune
ce e bine
și ce e rău
pentru dumneavoastră.
Cei doi factori:
1.
„Jnana
Marilor Zeii;”
2.
Aducerea
calităților chakre-lor la un nivel minim,
sub nivelul
de prag sunt
cerințe, obligatorii,
în cazulYoghinilor
Superiori,
să poată
să funcționeze
în
mod automat.
Chakra Anahata și simbolurile ei.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Al
doilea exemplu la petala a-5-a, joc și plăcere.
Al
doilea exemplu.
Într ani 1965
și 1985
am lucrat la sculărie
ca sculer.
Și am fost martor la un accidentde
muncă, la
o mașină
de găurit.
Acolo aveam un coleg
Bugariu Ioan
care era tot sculer. Bugariu
era un tip
solid
și avea tendința
să se joace
cu colegi.
Deci el
avea o plăcereînnăscută
în el,
să
facă acest
lucru.
Deci Eu
m-am avut
în relații bune
cu el.
Nu era un tip
agresiv,
deși era foarte
puternic,
nu am văzut
și fii dat o palmă
cuiva.
La mașina
de găurit lucra
un coleg KovacsGabriel(noi
îl alintam cu Gobi),
la un moment dat
el vrea să schimbeviteza
de găurire.
Deci
lucrase cu un burghiu
mai mic
și acum puse
în mandrină un burghiu
mai mare
și voia să reducă
viteza mașini.
Mașina era cu două
roți baladoare,
unul pe asul
motorului
și unul pe asul
de antrenarea
mandrinei.Eu
lucram la menghina
mea
eram cu spatele
la mașina
de găurit.
Deci aveți poza
mea
cu menghina
la care lucram
Eu.
Totuși la un moment
dat Eu întorc brusc capul înapoi
și ce văd: Gobi
luase
jos capacul
după roțile
baladoare,
avea în stânga
cheia
cu care să apropie roțile
baladoare
și după aceia să schimbe
cureaua.
Iar mâna dreaptă
o avea pe cureaua
mașini.
În zonă își face apariția
Bugariu Ioan
și acesta automat
apasă
pe butonul
de pornire
a mașini.
Mașina pornește
și îi taie
prima falangă
a degetului
mic
lui Gobi.
Deci Eu
fiind
cu întors
cu spatele
am văzut
toată scena
și cum degetul
a sărit
de la locul accidentului.
S-a făcut imediat
o comisie
de anchetă,
iar Eu
am spus
că nu am văzut
decât degetul sărind prin aer.
Șefu
meu de grupăSăbău
Pascu lucra
la un bac
de refulat,
pe un platou
în apropiereamașini
de găurit
și el a spus
cea văzut.La
urmă s-a hotărât
ca Gobi
să stea acasă până
se vindecă degetul
și accidentul
să nu fie
raportat.
Deci
s-a mușamalizat
totul
și nimeni
nu a fost
vinovat.
După aceia de câte ori
m-am întâlnit cu Gobi el
îmi amintea
că Eu am văzut
totul și am declarat
că nu am văzut
numai degetul
plutind prin aer.
Lămuri
în cazul
lui Jivatam
a lui Bugariu
Ioan. Ce
se întâmplase,
Bugariu Ioan
avea acestă tendință
mentală
de joc
și plăcere
înnăscută
în el
și el nu putea
să nu se joace.
Prin acest joc
el își satisfăceaplăcerea
necesară mentalului său.
Ce se întâmplase
de fapt?
Bugariu Ioan a
experimentat
multe jocuri
care i-au adus
tot atâte
plăceri
în viață.
Dar toate aceste jocuri
și plăceri
erau controlate
de mentalul său,
deci era conștient
de ele
și le putea
modifica.
De data acesta a
intrat
în joc Jivatman
prin saltul
pe petala a-5-a,
iar
Bugariu a apăsat
automat, ca
un robot
pe butonul de pornire
a mașini.
Pot
trage concluzia
că Bugariu nu a știut
ce face,
deci a fost inconștient
ce
se vaîntâmpla
cu apăsarea
lui pe buton.
Cum
îl putem controla
pe Jivatam
în cazul
că el vrea
să sară sau
a sărit
pe petala a -2-a.
1.Eliminarea din mentală
a plăceri.
2. Eliminarea
din mental
a acelui râs prostesc
în cazul greșelilorpersoanelor comice.
3. Neparticipare
la filme
și spectacole
cu oameni tamasici
plin de plăceri.
4.
Evitarea
de a avea relații
cu oameni tamasici(plini
de plăceri
și înavuțire).
Jivatman
a sări totuși
pe petala a-2-a.
Dacă
mentalul
dumneavoastră e pur
și nu aveți
nici o tendință
de a experimenta
acea plăcere,
mentaluldumneavoastră
nu va satisface
dorința
lui Jivatman.
În
acest caz Jivatman
va cădea
în mijlocul
lotusului învins
de dumneavoastră.
Nu puteți fi un Yoghin Superior atât
cât în mentalul dumneavoastră mai sunt tendințe mentale bune
sau rele.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu colegi de la Sculărie. Bugariu Ion e la punctul 6, iar Gobi e la punctul 12.
Chakra Manipura și Simbolurile ei.
Jivatman
parte a-2-a.
2.
Jiva
suferă în multiple feluri și
moduri în în lumea materială. Cu
toate acestă suferință El rămâne prins de vraja
naturi materiale(de Maya). În realitate, sufletul
Jiva nu are nimic de a face cu lumeamaterială, dar Maya(iluzia) îl face
să acționeze în așa fel ca să obținăsatisfacții prin cele cinci simțuri
materiale. Jiva acționează sub influențaMayei și nu se poate debarasa de Ea,
în acest caz Jiva este supus legii karmei
(cauză efect). În acest caz Maya îl legă de Ea
pe Jivatman și îl târăște după
Ea în manifestare, dar Ea este
Chit și Jiva este muritorul.
Adică Jiva pâlpâie în jurul Ei ca și prompterul
în calculator. Aceste pâlpâiri sunt
ca variațiile prompterului, o dată se vede
o dată dispare. Corespunde cu corpul uman
o dată e viu o dată emort.
Toate aceste variații viu sau mort se fac în jurul
lui Maya.
Lămuri
suplimentare. Vă întreb și Eu dacă
Jivatman a lui Bugariu a suferit
ceva sau s-a schimbat ceva în el. Nu
și nu Jivatman e inconștient de ce a
făcut. Jivatman este șefu(le
conduce) celor cinci simțurimateriale.Atât
timp cât din
mentalul uman
nu sunt eliminatetendințele bune
și rele,
mentalul uman
va executa
și comanda
lui Jivatman.
La
eliberare Jiva se află
în mai multe posturi, dar două sunt
principale. 1. Jiva nu a îndeplinit
criteriile de Eliberare, iar când universul
material e distrus, El se va întoarce
în Brahman sub formă cauzală. Dar o dată
cu pornirea noi creații Jiva se va întrupa
de la karma avută la moartea sa. 2.
Jiva atinge nivelul de eliberare, în
acest caz El va merge în multe
„Paradisuri.” Printre care voi aminti
brahmajyoti sau în Vaikuntha a lui
BagavanVishnu. Sau diferite
alte paradisuri unde Brahmania
o formăpersonalizată. Aici amintim:
1. Paradisul lui Hristos unde Brahman
ia forma personalizată de Hristos; 2. Paradisul
Zeului Krshna unde Brahman ia forma Zeului
Krshna; 3. Paradisul lui Buddha unde Brahman
ia forma marelui yoghin și iluminat Buddha;
4. Paradisul Marelui ZeuVasile, Vasile unde Tati Shiva
ia forma personalizată a Marelui ZeuVasile, Vasile. 5. Paradisul
Brahmanilor.Unde
Isus a fost eliberat ca Mare Brahman
și de unde a fost trimis să răspândească
religia creștină. Dacă facem o analogie
între Jivatman și Paramatman vom
vedea în aceste patru Paradisuri că
Jivatman sunt credincioși care
practică aceste religii sau yoghini,
iar Hristos, Zeului Krshna, Buddha,
Marelui Zeu Vasile, Vasile este
Paramatman din acele paradisuri,
sub formă întrupată. Mai pe înțeles
cum zice Zeului Krshna pe câmpul de
luptă de la Kurukshetra devotu-lui său Arjuna
„Eu sunt supra- sufletul.” Sau cum spune apostolul Pavel
„Hristos e vița, iar voi sunteți mlădița.”
În acest caz relația dintre Hristos și creștinii lui sau
dintre ZeuluiKrshnași
devoți
lui este de fapt relația practică
dintre Jivatman
și Paramatman.Cu acest nivel de eliberarea dumneavoastră
nu îl veți putea vedeaniciodată pe Brahman.
Mare Zeu Vasile, Vasile la absolvirea școli profesionale. E în dreapta izolat.
Mare Zeu Vasile, Vasile se închină în fața lui Tati Shiva.
Tendință
mentalăspre
răutate
și cruzime,
când
Jivatman stă Petaladin Sud-Vest,petala
a-4-a.La
un yoghin Superior
Jivatmaneste
obligatoriu
să stea numai
în mijlocul
Lotusului Inimi.
La o ființă umană(animal
Zeiesc) Jivatman
urcă
și se plimbă
pe petalele
lotusului.
Să zicem că se află pe petala
a-4-a,
către
fapte de răutate
și cruzime.Cum
va acționa
în acestcazJivatman.
Să zicem că sunteți
American
și aveți multe
pistoale.
La un moment dat sunteți
trecut în șomaj.
Când s-a făcut lista
de trimitere în șomaj
s-au omis
anumite lucruri,
iar
dumneavoastră considerați
că sunteți nedreptățit
că sunteți
pe listă.
Acum considerați
că cei care au făcut acestă nedreptate
sunt colegidumnevoastră,
pentru că ei
au spus șefului,că
dumnevoastră
suntețirău
și nu vă încadrați
în formație.
În mentalul
dumneavoastră apareideea
răzbunări.
Tot timpul mentalul
dumneavoastră
se concentrează
pe ideea
răzbunări,
dar ceva
nu vă lasă
să faceți
acest fapt.
La un moment dat Jivatman
stă pe petala a -4-a
și mentalul
dumneavoastră
se luminează
și acum știți
ce trebuie făcut,
să-i împușcațipe
foști colegi, când
ies
de la serviciu.
Așteptați
și într-o
ziiestoți
deodată
și trageți
în ei
ca în animale.
Cruzimea
și răutatea
dumneavoastră vă
dă
o satisfacție
pe moment.
Dar Jivatman
revine
în centru
inimi
și acum realizați
că sunteți
un criminal
căutat
de poliție.
Iar
dumnevoastră veți fi prinsși
veți
suporta legile nemiloase
ale Karmei.
Aceste opt
calități
ale Lotusului
Inimi,
poieți le-au denumit
sentimente
și le cântă
foarte
mult în poeziile
lor.
Tote crimele
din zilele noaste,
făcute în mase
mari
de oameni,
Eu
le atribui
lui Jivatman.
În
acest caz Eu
lui Jivatman
îi zic „Criminalul
din inimă.”
Cușca
lui Jivatman din lotusul inimi. În această lecție am
descris cușca lui Jivatman și ce
poate el să experimenteze în acestă cușcă.
În acest caz Eu lui Jivatman îi zic „Marele
câine din inimă,” atenție că vă mușcărău câteodată.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu