Acest blog va servi yoghinilor avansați să descifreze tainele Zeificări. Prin yoghin avansat în yoga Eu înțeleg acel yoghin care accelerează Prana pe curele pranice 1, 2,3 și 4. Au dat examen cu Marea Zeiță Kundalini și a aruncat la coșul de gunoi Credința și Marii Lideri Religioși ai Lumi. Au susținut examene cu Marii Zeii Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au primit Jnana de la Ei.
luni, 15 ianuarie 2018
Vasile Ivașca. Sahasrara. Super -Centru de forță din corpul subtil.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva.
Mare Zeu Vasile, Vasile cu Tati Shiva și Zeii Medii.
Sahasrara
nu este un lotus
propriu - zis
ci este locul
de emanație
a tuturor
chakre-lor.În
acest caz Sahasrara
este locul
prim cauzal
de manifestare
a corpului
subtil
în corpul
fizic.
Deasupra
zonei unde se sfârșește Sushumna nandise aflăLotusul
cu omie de
petaledenumit
Sahasrara.
Lotusul are o culoarealbă
și este întors cu fața în jos, filamentele sale
sunt roșii. Ce
este Sahasrara
după gândirea Yoghină Indiană?
„Sahasrarareprezintă prima cauzăde
manifestare(Brahma-loka) a universului, de
aici Ea se proiectează pe canalul central
Sushumna în celelalte șase chakre.”
Deci canalul central se termină cu un gol numit golul
lui Sushumna. În acest gol
stă Marea Zeiță Kundalini. Acest gol
se mai numește poartaBrahmarandhra. Această poartă
trebuie deschisă
ca Mami Kundalini să intre în
Sahasrara. Poarta de jos
din Muladhara se numește Brahmadvara.
Aceste porți sunt porțile principale care
trebuiesc deschise pentru Mami Kundalini.
Ce
mai conține Sahasrara? Cele cincizeci
de foneme(Zeități inferioare), de culoare albă,
sunt dispuse începând cu litera A și sfârșind
cu LA în cercuri concentrice pe
petalele acestui lotus de douăzeci de ori. În
pericarpul Sahasrarei se află un Lotus cu
douăsprezece petale, deci sunt literele care
alcătuiescSHIVA-Mantra
și sunt: SA, HA, KHA, PHREM,HA, SA, KSHA, MA, VA, RA
și YAM. Deasupra acestui Lotusse află Surya Mandala,
Chandra Mandala și deasupra se află oceanul
de nectar(sudha-sagara), insula
nestematelor(mani-dvipa), altarul pietrelor
prețioase(Manipitha). Se mai găsește Triunghiul
cu laturile strălucitoare „A”, „KA,”
„THA,” iar în
interiorul triunghiului se află „ Nada”
și „Bindu.”
În colțurile interioare ale triunghiului sunt
plasate literele Ha(vârf),La șiKsha
în stânga și
dreaptași
astfel triunghiul primește rol de mandală.
Peste
nada și bindu
se află Paramahamsa(Marea Lebădă),
în forma unui altar,
servind ca suport
pentru picioarele lui Tati Shiva,Suprem Guru.
În acest loc se va medita la Tati Shiva
ca Gurul Universal.
Corpul lui Hamsa
pe care se află picioarele Tati Shivaare următoarea
interpretare,
corpul este jnana-maya,
aripile sunt agama
și nigama, cele
două picioare Shiva
și Kundalini,
ciocul e Pranava OM,
ochi și gâtul este kama-kala.
Deci să mai precizăm Nada
se află dedesubt, peste Ea se află Manipitha,
iar peste Ea se află Bindu,
Nada are
culoare albă,
Bindu are
culoare roșu,
iar Manipitha nu
este nici roșie nici albă, ci are o sclipire orbitoare și
străfulgerări luminoase,
toate acestea sunt făcute din „Chit.”
Precizez în Sahasrara
nu există materie subtilă
tot este făcut din Chit(conștiințăpură).
Și
acum
să fac o amplă descriere a acestui loc Suprem
din Sahasrara,
Manipitha.
Lotus
cu douăsprezece petale,se
află pericarpul Sahasrarei. Lotusul e de culoare
albă. Deci literele care alcătuiesc acest Lotus
sunt chiar Guru-Mantra și sunt: SA, HA, KHA,
PHREM, HA, SA, KSHA, MA, VA,
RA și YAM. Aici Guru este Guru Suprem
care este Tati Shiva. Aici există două
metode de a medita pe acest loc: A.
Yoghini puri care văd acest lotus cu
12 petale și meditează
la petalele
lui. În acest caz se vor obține multe puteri
yoghine, dar vor fi date toate într-un singur loc.
Triunghiul
A-- KA—THA.
Acest triunghi este în pericarpul lotusului
cu 1000 de petale. Totuși există un loc
unde pericarpul Lotusului
cu 1000 de petale se atinge
de pericarpul lotusului
cu 12 petale. Atingerea are loc în
interiorul lotusului
cu 1000
de petale. Triunghiul A-KA-THA
se formează în acel loc. Triunghiul
e format din trei linii care sunt: A, KA. THA.
Literele de la A la Visarga(H) alcătuiesc linia
Brahma(raja guna), care este linia Prajapati.
Literele de la KA ș la TA este linia cea maiînaltă a lui Vishnu și este linia
Paratpara(sattva guna). Iar literele de la Tha la Sa
este linia Rudra(tamas guna). Toate aceste linii
au în capătulliniei
un bindu de unde izvorăsc sau se
manifestă. Pe fiecare linie sunt
plasate 16 litere, vocale sau
consoane. Aceste trei liniiSattva,
Rajas și Tamas înconjoară Yoni
Mandala. Astfel avem linia Sattva care este
deasupra, iar linia Rajas
este la stânga și linia Tamas la
dreapta lui Yoni. Tot în interiorul acestui
triunghi se mai găsește Nada și Bindu
și Manipitha. Precizez totuși, liniile
A-KA-THA se găsesc în vârfuriletriunghiului în exteriorul lui, iar
literele HA-LA-KSHA sunt plasate în vârfurile
triunghiului, dar în interior.
Mare Zeu Vasile, Vasile Execută Shanmukhi Mudra
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Reprezentarea
tabelară.
Chakra
Petale
Zi
Planetă
Piatră
prețioasă
Culoare
Bija
Mantra
Element
subtil
Sahasrara
1000
Luni
Soarele
Perlă
Albă
Bije-le
celor 50 de foneme(zeități inferioare).
Este
cauza celor 6 elemente subtile.
Și
acum Altarul Maniphita.
Manipitha
este Altarul Împodobit cu Nestemate. Este locul
de interes central
din Sahasrara. Acest altar Manipitha
se află plasat în interiorul triunghiului.
Locul strălucește
de un roșu-pal a pietrelorprețioase din acest altar. Aceste
pietre prețioase sunt făcute din CHIT,
iar strălucirea lor depășește orice închipuire
mentală. Acest ansamblu format din Maniphita, Nada
și Bindu este cel asupra căruia
se va medita. Nada are culoare albă,
iar Bindu are culoare roșie. În acest fel în
acest loc, apar
în continuu străfulgerări luminoase
care nu sunt nicialbe și nici
roșii. O explicație și mai clară:
Bindu este totdeauna roșu și se
află deasupra, iar Nada este totdeuna albăși
se află dedesubt. Iar altarul
Manipitha se află într-ele. În
acest mod ansamblu (corpul) format din Nada,
Bindu
și Manipitha poartă numele de
Jnanamaya sau Chinmaya.
Ceva
despre Bija AIM.Chinmaya are în
compoziție 12 vocale, iar a 12vocală este Bija AIM. Bija AIM
este bija Zeiței Sarasvati, acestă bijă
este Guru mantra.
Ce mai pot să
spun? Bija
Zeiței lui Sarasvati
se mai numește Vakbahava
Bija, deci
Zeița vorbiri,
Zeița
cuvintelor.
Unde AI
este cea de-a12 vocală
a alfabetului sanscrit.
Lămuriri
suplimentare. Ce am făcut Eu aici!
Nu am văzut corpul,Nada, Bindu
și Manipitha și nu am putut
medita pe El. Eu v-am spus că
am avut mantra Siddhi. Adică mantra
va vibra acolo unde
e locul în corpul subtil. Mai
pe înțeles, dacă Eu spun AIM,
acest lucru înseamnă că acolo unde
în corpul meu subtil se află diftongul AIM
acesta va vibra. Și mai mult Eu am avut în
vibrație 24 de Mantre și după aceia 29 de
Mantre. Cum am început Eu
acestă Mare Vibrație. Cu următoarele Mantre:
OM, AIM, KLIM, etc. Deci după mantra
fundamentală OMa
urmat mantra Gurului universal AIM. Iar pe poziția
a trei
se află Kamabija,
care trezește
cel de al 11 suflu vital pe Kandarpa.
Deci Eu acestfapt
vă recomand, vibrarea
lui Manipitha cu bija mantra
AIM. Dacă sunteți atenți, acum observăm
că acest ansamblul este format din treipărți: 1. BINDU, 2. NADA
și 3. BIJA. În acest caz rostind bija,
Binduemite Nada(vibrația). Bindu
reprezintă Soarele, Nada reprezintă Luna,
iar Bija reprezintă Focul.
Pranava OM, simbolistică.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Vrkasana.
Chandra
Mandala, Ama kala, Nirvana kala și Nibodhika.
În
pericarpul Sahasrarei
se mai află
Chandra Mandala. Așa cum v-am spus mai înainte
Chandra Mandala se află plasată deasupra
lui Surya Mandala. Această Mandală
este foarte strălucitoare și se manifestă
pe un fundal limpede și clar. Luna
este umedă și rece precum nectarul.
Și din această mandală picură în continuu
Amrita, deci acest fluid
al nemuriri trebuie să-l bea
yoghinul. Tot în interiorul acestei
mandale se află triunghiul A-KA-THA.
Ce mai pot spune că Luna are șaisprezece
Kalas-uri(diviziuni) ale Ei. Deci această mandală
este relevată de Parama Shiva care
aici se manifestă ca Parama Bindu.
Să
mai lămurim
puțin despre
Ama
Kala, Nirvana Kala
și starea
de Nibodhika.
Triunghiul A-KA-THA
se află plasat
în Mandala Luni. În
acest caz, dacă veți vede acestă mandală,veți
putea mediata acolo, pe cea de a șaisprezecea
diviziune
numită Ama Kala și astfel va
curge
din Eaamrita, care este
ambrozia nemuri. Deci o dată deschisă Ama
kalastrălucește în continuu, aceasta nu
cunoaștere
nici evoluție nici
involuție. Dar prin deschiderea
lui Ama Kala, în interiorul Ei
vedem cea de a șaptesprezecea diviziune,
cunoscută cu numele
de Nirvana Kala. În interiorul
lui Nirvana Kala se află roșia
Nibodhika. Deasupra lui Nibodhika se află
Nada cea nemanifestată care strălucește
ca zeci de miloane de sori.
Concluzie
la toate
aceste stări
de meditație
efectuate
prin vizualizare
din interior
a Sahasrarei.
Da primul lucru trebuie să pătrundem
în Sahasrara și de acolo
să vizualizăm diferite aspecte ale
lui Sahasrara. Cel mai important lucru
este să pătrundem în triunghiulA-KA-THA
și să medităm
la „Altarului
Împodobit”
format din: 1. Bindu, 2. Manipitha și
3. Nada. A doua meditație este
pe Hamsa primordial care este Tati
Shiva. Se va medita de-asemenea și asupra
celor trei linii, ale Soarelui, Luni
și Focului. În acest caz HAMSA este
formată prin unirea celor două mantreHAM și SAH și înseamnă Eu
sunt El(Tati Shiva). Atreia
meditație este pe picioarele
lui Tati Shiva care stau
pe TronulÎmpodobit. Tronul
după cum v-am spus, este împodobit
cu nestemate și pe acest tron
stau picioarele
lui Tati Shiva. În acest caz
picioarele lui Tati Shiva sunt reci
ca amrita. Tati Shiva
are o formă umană aici, picioarele
lui au culoare roșie, iar unghiile
strălucirea Luni. Dacă
vedețiinteriorul lui Sahasrara
puteți ușor să meditați pe aceste
zone ale acestui Super-Centru
și să obțineți tot ce doriți
de la Tati Shiva. În caz ca că nu
vedeți lumina în Sahasrara, puteți să luați
poza
lui Tati Shiva și să o imaginați
pe acest tron Manipitha. Eu nu
am avut lumină în Sahasrara
și am elaborat Eu metode
proprii mie de a accede în Sahasrara.
Mare Zeu Vasile, Vasile și diagnosticul după limbă.
Mare Zeiță Mahalakshmi.
Cum
am făcut Eu aceste meditații pe Sahasrara și cu ce au fot
înlocuite.
Pentru
lămuriri suplimentare vedeți Lecția.
„Sanmukhi Mudra
sau cum îi mai zice Yoni
Mudra,
deyoghin
Vasile Ivașca.
Această
lecție va fi Reactualizată
special
pentru Sahasrara.
Va fi lecția
viitoare.
Pentru
a elimina cele două stări: trecut și
viitor, Zeificatul trebuie să fie
setat în mod continuu pe starea de
Prezent.
Ce
puteri sunt necesare. Pentru a face acest lucru
trebuie să avem următoarele puteri yoghine
realizate. Nada și Bindu
să vibreze în mod continuu și cu putere
în corpul subtil al dumneavoastră.
Să aveți deschisă urechea subtilă și să auziți
cum vibrează Nada și Bindu și cele
10 Note ale Pranavei OM. Să aveți
deschis complet canalul Sushumna nadi.
Precizări
suplimentare. Așa cum v-am spus v-am precizat în multe
lecții, Eu nu
am trezit-o pe Marea
Zeiță Kundalini
cu Sanmukhi
mudra. Eu am trezit-o prin Pranayama,
descrisă la începutul lecției, în luna iulie 1990.
Așa cum am spus despre canalul Sushumna nadi, Eu am
avut puternic blocatcanalulSushumna nadi
și Marea Zeiță Kundalinia urcat pe
canalul Sarasvati.
Totuși
Eu nu am fost mulțumitși
înperioada iulie a anului 1990
și iulie1996, Euam
reușit sădeschid complet canalul Sushumna
nadi. Semnele că Sushumna nadieste
completdeschis sunt; a) Respirația curge pe
ambele nări simultan; b). Există o perioadă de
potrivire, de sincronizare în funcționare
de la2 până la 3 ani, când o
anumită nară se mai blochează; c). Prana
Shakti va circula numai prin canalul
Sushumnanadi; d). Canalele Ida
și Pingala nu vor mai transporta Prana
Shakti, dar prin ele va coboră
Prana Reziduală din Ajna chakra. Deci
yoghinul va trăi numai starea de Prezent în
mod continuu, iar stările de trecut și
viitor vor fi eliminate. Deci evoluția și
involuția vor fi eliminate în acestăstare
de Prezentul continuu.
Mare Zeiță Sarasvati.
Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu