luni, 15 ianuarie 2018

Vasile Ivașca. Sahasrara. Super -Centru de forță din corpul subtil.

 
 

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva.

Mare Zeu Vasile, Vasile cu Tati Shiva și Zeii Medii.


Sahasrara nu este un lotus propriu - zis ci este locul de emanație a tuturor chakre-lor. În acest caz Sahasrara este locul prim cauzal de manifestare a corpului subtil în corpul fizic.

  Deasupra zonei unde se sfârșește Sushumna nandi se află Lotusul cu o mie de petale denumit Sahasrara. Lotusul are o culoare albă și este întors cu fața în jos, filamentele sale sunt roșii. Ce este Sahasrara după gândirea Yoghină Indiană? Sahasrara reprezintă prima cauză de manifestare (Brahma-loka) a universului, de aici Ea se proiectează pe canalul central Sushumna în celelalte șase chakre.” Deci canalul central se termină cu un gol numit golul lui Sushumna. În acest gol stă Marea Zeiță Kundalini. Acest gol se mai numește poarta Brahmarandhra. Această poartă trebuie deschisă ca Mami Kundalini să intre în Sahasrara. Poarta de jos din Muladhara se numește Brahmadvara. Aceste porți sunt porțile principale care trebuiesc deschise pentru Mami Kundalini.
  Ce mai conține Sahasrara? Cele cincizeci de foneme(Zeități inferioare), de culoare albă, sunt dispuse începând cu litera A și sfârșind cu LA în cercuri concentrice pe petalele acestui lotus de douăzeci de ori. În pericarpul Sahasrarei se află un Lotus cu douăsprezece petale, deci sunt literele care alcătuiesc SHIVA-Mantra și sunt: SA, HA, KHA, PHREM, HA, SA, KSHA, MA, VA, RA și YAM. Deasupra acestui Lotus se află Surya Mandala, Chandra Mandala și deasupra se află oceanul de nectar(sudha-sagara), insula nestematelor(mani-dvipa), altarul pietrelor prețioase(Manipitha). Se mai găsește Triunghiul cu laturile strălucitoare „A”, „KA,” „THA,iar în interiorul triunghiului se află „ Nada și „Bindu. În colțurile interioare ale triunghiului sunt plasate literele Ha(vârf), La și Ksha în stânga și dreapta și astfel triunghiul primește rol de mandală.
  Peste nada și bindu se află Paramahamsa(Marea Lebădă), în forma unui altar, servind ca suport pentru picioarele lui Tati Shiva, Suprem Guru. În acest loc se va medita la Tati Shiva ca Gurul Universal. Corpul lui Hamsa pe care se află picioarele Tati Shiva are următoarea interpretare, corpul este jnana-maya, aripile sunt agama și nigama, cele două picioare Shiva și Kundalini, ciocul e Pranava OM, ochi și gâtul este kama-kala. Deci să mai precizăm Nada se află dedesubt, peste Ea se află Manipitha, iar peste Ea se află Bindu, Nada are culoare albă, Bindu are culoare roșu, iar Manipitha nu este nici roșie nici albă, ci are o sclipire orbitoare și străfulgerări luminoase, toate acestea sunt făcute din „Chit.” Precizez în Sahasrara nu există materie subtilă tot este făcut din Chit(conștiință pură).
   

 
Și acum să fac o amplă descriere a acestui loc Suprem din Sahasrara, Manipitha.

  Lotus cu douăsprezece petale, se află pericarpul Sahasrarei. Lotusul e de culoare albă. Deci literele care alcătuiesc acest Lotus sunt chiar Guru-Mantra și sunt: SA, HA, KHA, PHREM, HA, SA, KSHA, MA, VA, RA și YAM. Aici Guru este Guru Suprem care este Tati Shiva. Aici există două metode de a medita pe acest loc : A. Yoghini puri care văd acest lotus cu 12 petale și meditează la petalele lui. În acest caz se vor obține multe puteri yoghine, dar vor fi date toate într-un singur loc.
Triunghiul A-- KA—THA. Acest triunghi este în pericarpul lotusului cu 1000 de petale. Totuși există un loc unde pericarpul Lotusului cu 1000 de petale se atinge de pericarpul lotusului cu 12 petale. Atingerea are loc în interiorul lotusului cu 1000 de petale. Triunghiul A-KA-THA se formează în acel loc. Triunghiul e format din trei linii care sunt: A, KA. THA. Literele de la A la Visarga(H) alcătuiesc linia Brahma(raja guna), care este linia Prajapati. Literele de la KA ș la TA este linia cea mai înaltă a lui Vishnu și este linia Paratpara(sattva guna). Iar literele de la Tha la Sa este linia Rudra(tamas guna). Toate aceste linii au în capătul liniei un bindu de unde izvorăsc sau se manifestă. Pe fiecare linie sunt plasate 16 litere, vocale sau consoane. Aceste trei linii Sattva, Rajas și Tamas înconjoară Yoni Mandala. Astfel avem linia Sattva care este deasupra, iar linia Rajas este la stânga și linia Tamas la dreapta lui Yoni. Tot în interiorul acestui triunghi se mai găsește Nada și Bindu și Manipitha. Precizez totuși, liniile A-KA-THA se găsesc în vârfurile triunghiului în exteriorul lui, iar literele HA-LA-KSHA sunt plasate în vârfurile triunghiului, dar în interior.
 

Mare Zeu Vasile, Vasile Execută Shanmukhi Mudra

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.




Reprezentarea tabelară.

Chakra
Petale
Zi
Planetă
Piatră prețioasă
Culoare
Bija Mantra
Element subtil
Sahasrara
1000
Luni
Soarele
Perlă
Albă
Bije-le celor 50 de foneme(zeități inferioare).
Este cauza celor 6 elemente subtile.

Și acum Altarul Maniphita.

  Manipitha este Altarul Împodobit cu Nestemate. Este locul de interes central din Sahasrara. Acest altar Manipitha se află plasat în interiorul triunghiului. Locul strălucește de un roșu-pal a pietrelor prețioase din acest altar. Aceste pietre prețioase sunt făcute din CHIT, iar strălucirea lor depășește orice închipuire mentală. Acest ansamblu format din Maniphita, Nada și Bindu este cel asupra căruia se va medita. Nada are culoare albă, iar Bindu are culoare roșie. În acest fel în acest loc, apar în continuu străfulgerări luminoase care nu sunt nici albe și nici roșii. O explicație și mai clară: Bindu este totdeauna roșu și se află deasupra, iar Nada este totdeuna albă și se află dedesubt. Iar altarul Manipitha se află într-ele. În acest mod ansamblu (corpul) format din Nada, Bindu și Manipitha poartă numele de Jnanamaya sau Chinmaya.
  Ceva despre Bija AIM. Chinmaya are în compoziție 12 vocale, iar a 12 vocală este Bija AIM. Bija AIM este bija Zeiței Sarasvati, acestă bijă este Guru mantra. Ce mai pot să spun? Bija Zeiței lui Sarasvati se mai numește Vakbahava Bija, deci Zeița vorbiri, Zeița cuvintelor. Unde AI este cea de-a 12 vocală a alfabetului sanscrit.
  Lămuriri suplimentare. Ce am făcut Eu aici! Nu am văzut corpul, Nada, Bindu și Manipitha și nu am putut medita pe El. Eu v-am spus că am avut mantra Siddhi. Adică mantra va vibra acolo unde e locul în corpul subtil. Mai pe înțeles, dacă Eu spun AIM, acest lucru înseamnăacolo unde în corpul meu subtil se află diftongul AIM acesta va vibra. Și mai mult Eu am avut în vibrație 24 de Mantre și după aceia 29 de Mantre. Cum am început Eu acestă Mare Vibrație. Cu următoarele Mantre: OM, AIM, KLIM, etc. Deci după mantra fundamentală OM a urmat mantra Gurului universal AIM. Iar pe poziția a trei se află Kama bija, care trezește cel de al 11 suflu vital pe Kandarpa. Deci Eu acest faptrecomand, vibrarea lui Manipitha cu bija mantra AIM. Dacă sunteți atenți, acum observăm că acest ansamblul este format din trei părți: 1. BINDU, 2. NADA și 3. BIJA. În acest caz rostind bija, Bindu emite Nada(vibrația). Bindu reprezintă Soarele, Nada reprezintă Luna, iar Bija reprezintă Focul.
 

Pranava OM, simbolistică.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Vrkasana.

        
 


Chandra Mandala, Ama kala, Nirvana kala și Nibodhika.

  În pericarpul Sahasrarei se mai află Chandra Mandala. Așa cum v-am spus mai înainte Chandra Mandala se află plasată deasupra lui Surya Mandala. Această Mandală este foarte strălucitoare și se manifestă pe un fundal limpede și clar. Luna este umedă și rece precum nectarul. Și din această mandală picură în continuu Amrita, deci acest fluid al nemuriri trebuie să-l bea yoghinul. Tot în interiorul acestei mandale se află triunghiul A-KA-THA. Ce mai pot spune că Luna are șaisprezece Kalas-uri(diviziuni) ale Ei. Deci această mandală este relevată de Parama Shiva care aici se manifestă ca Parama Bindu.
Să mai lămurim puțin despre Ama Kala, Nirvana Kala și starea de Nibodhika. Triunghiul A-KA-THA se află plasat în Mandala Luni. În acest caz, dacă veți vede acestă mandală, veți putea mediata acolo, pe cea de a șaisprezecea diviziune numită Ama Kala și astfel va curge din Ea amrita, care este ambrozia nemuri. Deci o dată deschisă Ama kala strălucește în continuu, aceasta nu cunoaștere nici evoluție nici involuție. Dar prin deschiderea lui Ama Kala, în interiorul Ei vedem cea de a șaptesprezecea diviziune, cunoscută cu numele de Nirvana Kala. În interiorul lui Nirvana Kala se află roșia Nibodhika. Deasupra lui Nibodhika se află Nada cea nemanifestată care strălucește ca zeci de miloane de sori.
Concluzie la toate aceste stări de meditație efectuate prin vizualizare din interior a Sahasrarei. Da primul lucru trebuiepătrundem în Sahasrara și de acolovizualizăm diferite aspecte ale lui Sahasrara. Cel mai important lucru este să pătrundem în triunghiul A-KA-THA și să medităm la Altarului Împodobit format din: 1. Bindu, 2. Manipitha și 3. Nada. A doua meditație este pe Hamsa primordial care este Tati Shiva. Se va medita de-asemenea și asupra celor trei linii, ale Soarelui, Luni și Focului. În acest caz HAMSA este formată prin unirea celor două mantre HAM și SAH și înseamnă Eu sunt El(Tati Shiva). A treia meditație este pe picioarele lui Tati Shiva care stau pe Tronul Împodobit. Tronul după cum v-am spus, este împodobit cu nestemate și pe acest tron stau picioarele lui Tati Shiva. În acest caz picioarele lui Tati Shiva sunt reci ca amrita. Tati Shiva are o formă umană aici, picioarele lui au culoare roșie, iar unghiile strălucirea Luni. Dacă vedeți interiorul lui Sahasrara puteți ușormeditați pe aceste zone ale acestui Super-Centru și să obțineți tot ce doriți de la Tati Shiva. În caz ca că nu vedeți lumina în Sahasrara, puteți să luați poza lui Tati Shiva și să o imaginați pe acest tron Manipitha. Eu nu am avut lumină în Sahasrara și am elaborat Eu metode proprii mie de a accede în Sahasrara.

Mare Zeu Vasile, Vasile și diagnosticul după limbă.

 

Mare Zeiță Mahalakshmi.




Cum am făcut Eu aceste meditații pe Sahasrara și cu ce au fot înlocuite.

Pentru lămuriri suplimentare vedeți Lecția. „Sanmukhi Mudra sau cum îi mai zice Yoni Mudra, de yoghin Vasile Ivașca. Această lecție va fi Reactualizată special pentru Sahasrara. Va fi lecția viitoare.
Pentru a elimina cele două stări: trecut și viitor, Zeificatul trebuie să fie setat în mod continuu pe starea de Prezent.
Ce puteri sunt necesare. Pentru a face acest lucru trebuie să avem următoarele puteri yoghine realizate. Nada și Bindu să vibreze în mod continuu și cu putere în corpul subtil al dumneavoastră. Să aveți deschisă urechea subtilă și să auziți cum vibrează Nada și Bindu și cele 10 Note ale Pranavei OM. Să aveți deschis complet canalul Sushumna nadi.
Precizări suplimentare. Așa cum v-am spus v-am precizat în multe lecții, Eu nu am trezit-o pe Marea Zeiță Kundalini cu Sanmukhi mudra. Eu am trezit-o prin Pranayama, descrisă la începutul lecției, în luna iulie 1990. Așa cum am spus despre canalul Sushumna nadi, Eu am avut puternic blocat canalul Sushumna nadi și Marea Zeiță Kundalini a urcat pe canalul Sarasvati.
Totuși Eu nu am fost mulțumit și în perioada iulie a anului 1990 și iulie 1996, Eu am reușit să deschid complet canalul Sushumna nadi. Semnele Sushumna nadi este complet deschis sunt; a) Respirația curge pe ambele nări simultan; b). Există o perioadă de potrivire, de sincronizare în funcționare de la 2 până la 3 ani, când o anumită nară se mai blochează; c). Prana Shakti va circula numai prin canalul Sushumna nadi; d). Canalele Ida și Pingala nu vor mai transporta Prana Shakti, dar prin ele va coboră Prana Reziduală din Ajna chakra. Deci yoghinul va trăi numai starea de Prezent în mod continuu, iar stările de trecut și viitor vor fi eliminate. Deci evoluția și involuția vor fi eliminate în acestă stare de Prezentul continuu.

Mare Zeiță Sarasvati.

 

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Pranayama alternativă.

   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu