joi, 26 octombrie 2017

Vasile Ivașca. Chakra Vishuddha. Al cincilea centru de forță din corpul subtil.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Sarasvati.


 

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus.

 
Am introdus o nouă lecție despre chakre și anume cel de al cincilea centru de la bază. Chakra Vishuddha este o chakră superioară și la acest nivel, vedem dacă un om e pur sau plin de negativită-ți.

Un om cu Vishuddha plină de negativită-ți, va fi un om agresiv în vorbe și în fapte. Un om care tușește continuu, e umflat în gât, îi curge nasu, miroase urât, se uită urât la oameni(agresiv prin vedere) nu are nici o puritate în chakra Vishuddha. Un om care o vorbire slabă, de abia îi auzi vocea, sau vocea e ștersă(greu perceptibilă), acel om e epuizat sexual, nu are Ojas în corpul subtil. Vocea ștearsă e atunci când nu pricepi ce vrea să spună persoana respectivă, deci vocea e slabă, dar nu are nici claritate și calitate. Așa cum învățătorul Bar Aurel îmi spunea că Eu mănânc litere, mă exprimi greoi, las cuvinte afară, etc, tot așa și Eu le spun profesorilor că au Vishuddha chakra blocată și plină de negativită-ți.
Vishuddha chakra(Chakra gâtului, a purități). Vishuddha chakra este un lotus de culoare roșu-fumurie care se află la baza gâtului, situat în canalul central Sushumna nadi, fiind a cincea chakră de la bază. Totuși Vishudha văzută de la distanță are culoarea aurului strălucitor. Tattva Vishuddhei este „eterul radiat de mentalul subtil”. Lotusul Vishuddhei are șaisprezece petale, pe fața cărora se află varna-ele de culoare roșu stacojiu și au deasupra, pe Bindu: AM, AAM, IM, TM, UM, UUM, RIM, RIIM, LRIM, LRIIM, RA, AIM, OM, AUM, AM, AH. Aceste varna-ie nu sunt decât Zeități Minore ale chakrei și determină șaisprezece calități în ființa umană: La nivelul Lotusul Vishuddhei se găsesc cele șapte note muzicale care sunt nishada, rishadha, gandhara, shadaja, madhyama, dhaivata și panchama. La români avem, Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si. În a opta petală(RIIM) se află Bije-le: HUM, PAHT, VAUSHAT, VASHAT, SVADHA, SVAHA, NAMAH, iar în a șaisprezecea petală(AH) se află nectarul divin amrita.
În pericarpul lotusului se află regiunea eterului(Nabho-mandala) care are o formă circulară și culoare albă. Tot în regiunea eterului se află Zeitatea Supremă a acestei chakre Sada-Shiva, care stă pe un maiestuos tron plasat pe spatele unui taur(Nanditam). Sada-Shiva are cinci fețe, pe fiecare față are trei ochi, corpul Său este acoperit cu cenușă subtilă, astfel el capătă înfățișarea unui munte de argint. Sada-Shiva este îmbrăcat cu o piele de tigru, iar ornamentele Sale sunt grilande împletite din șerpi. Mai putem spune că Sada-Shiva are pe frunte semiluna(întoarsă în jos) din care picură în mod constant Ama-Kala(amrita). Tot în regiunea eterului se află o yantră în șase colțuri, în interiorul yantrei se găsește Taurul care are jumătate de corp de forma unui leu. Deasupra Taurului se află așezat Tronul unui leu pe el stă Marea Zeiță Gauri(Sada-Gauri) la stânga, iar la dreapta stă Sada-Shiva. Marea Zeiță Gauri este Mama întregului Univers (atât fizic, cât și subtil), Ea se află acolo ca jumătate din corpul lui Shiva, Ei se află într-o uniune inseparabilă, formând acea postură androgină cunoscută ca Ardha-Narishvara. Astfel corpul lui Ardha-Narishvara are culoare aurului pe jumătatea stânga și alb pe jumătatea dreaptă. Sada-Shiva stă acolo în poală lui Nabho-Bija(bija HAM). Găuri(sau Girija) și Sada-Shiva formează un corp comun(uniți pe jumătate), în stânga avem culoare aurie, iar în dreapta culoare argintie. În interiorul regiunii eterului se află triunghiul(Trikona), iar în interiorul lui se află Chandra-mandala. Iar în interiorul Ei se află Nabho-Bija care este HAM și este Bija elementului eter, fiind așezată pe un elefant alb ca zăpada.
       Ca Zeiță a cunoașteri în pericarpul Vishuddhei o avem pe Zeița         Shakini. Zeița Shakini este pură precum, „Oceanul de Nectar.”
  

Prezentarea sub formă tabelară.

Chakra
Număr petale
Zi
Planetă
Piatră
Culoare
Bija mantra
Element subtil
      Vishuddha
16
Sâmbătă

Saturn
Safir
Roșu-fumurie
HAM
Eterul(akasha)

Lămuriri suplimentare la acest Lotus.

Lămuriri suplimentare la cele afirmate de mine. Vreau să subliniez în cele afirmate de mine, că „Regiunea Eterului” se află în pericarpul Lotusului Vishudha.
Puteri obținute la meditația pe Vishudha chakra. Pentru a obține puterile acestui lotus trebuie să ne concentrăm asupra lui și după aceia să medităm pe El. După meditația îndelungată vin și puterile acestei chakre, care sunt: 1. Yoghinul devine un înțelept. 2. Yoghinul înțelege sensul celor patru Vede și înțelesul ascuns a lor. 3. Dacă yoghinul e furios și se concentrează pe acest lotus, cele trei lumi începvibreze. 4. Dacă yoghinul își concentrează mentalul pe Vishudha din întâmplare sau din obișnuință sau mentalul e învățat să se concentreze în mod automat pe Vishudha, mentalul uman pierde legătura cu exteriorul. Deci mentalul obține starea de concentrare invulnerabilă la perturbațiile exterioare. 5. Corpul yoghinului nu devine niciodată slab, vlăguit, lipsit de puteri. În acest caz yoghinul lucră mult fără să obosească. 6. Yoghinul obține controlul timpului, el nu va mai cunoaște trecutul și viitorul, va trăi numai starea de prezent continuu.
Cum am realizat Eu aceste puteri Yoghine. Totuși vreau să vă amintesc că Eu nu vă spun din Upanișade sau alte cărți Yoghine Indiene, tot ce vă spun Eu e din experiențaMea Yoghină” sau experiența pe drumulZeificări Mele.” Prima putere am avut-o din India și am venit cu ea în România. Puterea a 2-a, o am și a fost realizată în întruparea Indiană. În acest sens vedeți cu câtă ușurințăvorbesc despre Vede și înțelesu ascuns a lor. Nu le-am studiat în această întrupare. Eu folosesc cele Patru Vede numai ca dumneavoastrăînțelegeți ce este Brahman, ce este Maya Lui, ce descriu cele patru Vede, ce sunt Zeii, etc. Eu personal nu am la ce le folosi, Eu am introdus o nouăDoctrină Yoghină și mai mult am introdusZeificarea Yoghinilor Superiori.” Această „Nouă Doctrină” cuprinde: A. Aspectul static al universului. În acest caz Tati Siva este aspectul static al acestui univers. El este format numai din CHIT și nu poate fi perceput cu mentalul uman, deci mentalul uman nu îl poate atinge sau percepe. Deci Tati Shiva emană acest Univers, pentru uni minunat, pentru alții mizerie și chin. B. Aspectul dinamic al universului. Cea care face acest univers dinamic este Marea Zeiță Kundalini. Ea este formată numai din CHIT ca și Tati Shiva. Marea Zeiță Kundalini se mișcă și poate fi mișcată de Yoghini Superiori. În acest sens v-am spus că Marea Zeiță Kundalini când se află în Sahasrara este unită cu Tati Shiva(chit cu chit), iar când coboară mai jos desfășoară acest cele 6 chakre. Marea Zeiță Kundalini după ce desfășoară Muladhara chakra se înfășoară de trei ori și jumătate pe Svayambhu Lingam. Totdeauna lui Marea Zeiță Kundalini, Eu îi spun Mami Kundalini, îi spun iubirea mea, îi spun că e tot ce am mai sfânt și scump e Ea, îi mai spun că nu voi iubi pe nimeni altcineva decât pe Ea.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Shanmukhi Mudra.

 

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama alternativă.


  

Puterea a 3 și a 4.

3. Dacă yoghinul e furios și se concentrează pe acest lotus, cele trei lumi încep să vibreze. Nu pot să îmi dau seama, dacă e adevărat, că nu m-am concentrat special pe Vishudha ca să vibrez cele trei lumi.
4. Dacă yoghinul își concentrează mentalul pe Vishudha din întâmplare sau din obișnuință sau mentalul e învățat să se concentreze în mod automat pe Vishudha, în acest caz mentalul uman pierde legătura cu exteriorul. Aici avem două cazuri: cazul a). Yoghinul nu se poate concentra în interiorul lui. Acest fapt se datorează datorită multiplelor gânduri care conturbă mentalul, apariția multor vise în starea de veghe, manifestarea în mental a multor întipăriri mentale, mentalul e concentrat numai pe lucruri exterioare, etc. Toate aceste cauze conturbă puternic mentalul și nu poți aduce liniște în el. Mai mul oricât ai încerca, în locul de concentrare se vor manifesta aceste negativită-ți și în final nu le poți elimina, deci nu te poți concentra asupra locului în liniște, totdeauna existând negativită-ți perturbatoare. Eu v-am dat metodele de eliminare a acestor negativită-ți perturbatoare în alte lecții. Eu am venit la Arad cu o puternică putere de concentrare. Eu meditam pe Dealul cu Vii de la Josani, la diferite obiecte și printr-o puternică concentrare am reușit să elimin aceste obstacole. Numai printr-o puternică purificare a mentalului și corpului subtil, puteți depăși aceste obstacole. Totuși printr-o puternică meditație pe Vishudha chakra, puteți decupla aceste obstacole și în acest caz vă puteți concentra în liniște atenția pe locul dorit.
Cazul b). În acest caz special de concentrare profundă pe Vishuddha chakra, mentalul uman este absorbit(sau blocat sau lipit) de Vishuddha. 1. Deci în acest caz, yoghinul pierde legătura cu lumea exterioară. 2. Yoghinul își pierde partea conștientă a memoriei. 3. Deci o dată întrat în această stare Eu(yoghinul) nu văd nimic(deși am(are) ochi deschiși), nu aud nimic cu urechile. 4. Practic toate cele șase organe de simț sunt decuplare de la instrumentele lor. Când am mai prezentat acestă stare la început i-am zis că e Samandhi, după aceia i-am zis că e Kevala Kumbhaka, etc. Dar azi îi dau numele de „Vishuddha Pratyahara.”
Lămuriri și comparații a acestei noi stări cu Pratyahara. Ce am zis Eu că este Pratyahara? Pratyahara este restrângerea simțurilor de la organele lor. Tot acest proces de restrângere a simțurilor se face cu ajutorul Pranei. Yoghinul va practica Kevala Kumbhaka de trei ori pe zi. Kevala înseamnă reținere a suflu-i și prin această reținere organele de simț nu sunt alimentate cu Prana. Da, dar în Kevala Kumbhaka, mentalul are decuplarea cu exteriorul, dar Eu am fost tot timpul conștient de mine. Mai mult dacă Eu deschid ochi văd, dacă cineva strigă puternic Eu aud, etc. Mai clar, Kevala oprește funcționarea mentalului. Dar cum? Sunt în prim proces de Kevala, respirația oprită forțat, mentalul complet blocat nu poate funcționa și gândi. În acel moment în mental sosesc întipărit-uri mentale din Muladhara, ele nu se vor putea manifesta, mentalul e oprit. Kevala se exersează de trei ori pe zi. Yoghinul care practică un timp îndelungat Kevala Kumbhaka, învinge moartea, elimină toate bolile, îi conferă o viață lungă și o trezește pe Marea Zeiță Kundalini. Deci veți zice că și la Pratyahara, organele de simț sunt decuplare de la instrumentele lor. Da așa este, dar la Pratyahara, Eu am scos Prana din organele de simț și acestea nu au mai putut funcționa
Exemple practice de Vishuddha Pratyahara în care Eu am intrat. Deși nu a fost amintită la puterile cu care Eu am venit din India azi vă spun că această stare Eu am avut-o și la Josani. Cum s-a manifestat? În clasa a-II-a când învățătorul Bar Aurel ne dicta, Eu v-am spusauzeam cu intermitență. În acest fel Eu căutam să fac eforturi de a aduce în mental(partea conștientă) ce dictase Bar, dar stupoare nu era înregistrat nimic în Muladhara, deci Eu ziceam că nu îmi amintesc nimic. Învățătorul Bar dicta în continuare, iar Eu scriam frânturi din dictarea lui. Totuși să lămurim puțin faptele petrecute atunci la dictare? Da veți zice, ce s-a întâmpla, cum a fost cu putințăfaci aceste greșeli de ortografie. Deși făceam aceste greșeli, nu am avut timp să le analizez și nici nu am avut metode cu care să le elimin. Marea Zeiță Kundalini nu s-a lăsat până nu a lămurit problema pe care o aveam Eu. Da, Eu eram pur, dar când intram în clasă printre elevi Eu absorbeam și fixam în corpul meu multe negativită-ți din corpul lor. Ce v-am spus Eu,dată învățătorul Bar Aurel a întrat în clasă, m-a scos la tablă și mi-a spus scrie Gheorghe, Eu am scris tot timpul George. Toți colegi râdeau în hohote, dar după zece minute Eu scriu corect Gheorghe. Ce se întâmplase de fapt. Eu stând în clasă printre colegi absorb în corpul Meu toate negativități-le și mirosurile colegilor. Dar la tablă stând zece minute Mami Kundalini elimină aceste negativități și mirosuri. Iar Eu acum pur, pot să scriu corect Gheorghe. Această întâmplare este dată de Mami Kundalini pentru dumneavoastră și nu pentru Mine. Eu toată viața am stat depărtat de ființele umane, iar când eram obligatstau la rând(coadă), iar după aceia stăteam 30 de minute sau o oră până mirosul dispărea. În momentul când merg pe stradă în trecut sau acum, Eu fac pasul în lateralănu i-au negativități-le animalului zeiesc. Nu particip la întruniri în grupuri, etc. Deci vă rog să vă protejați de animalele zeiești.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus la Arad pe malul Mureșului.


 

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.


  

Să mai continui cu exemplele practice.

 
Eu v-am dat mai multe exemple din acestă nouă stare Vishuddha Pratyahara. Cazul 1. Merg Eu pe stradă(trotuar) în zona unde locuiesc(cartier Micălaca) și nu observ nimic. Totuși la un moment dat întâlnesc un coleg de facultate numit Tașcă Remus, și el îmi zice să știi că nu o să te salut de acum încolo și nu o să stau cu tine de vorbă. Eu îl întreb ce s-a întâmplat și ce fapt am făcut Eu așa de rău. El îmi spune că în mai multe zile el m-a salutat și a căutat să stea de vorbă cu mine, iar Eu nici nu l-am băgat în seamă. De aici încolo ori de câte ori ne întâlneam pe stradă ei întorcea capul în partea opusă, iar Eu mă făceamnu îl văd. Cazul 2. Se petrece la un moll numit Penny, Eu ajung aproape de magazin, urc scările și intru în magazin și parcurg 50 de metri în magazin. Și în fața mea un coleg Hancea Gheorghe, ne salutăm și el îmi răspunde la salut. El era cu soția și Eu îl întreb, cu mai e în Germania, soția lui fiind nemțoaică. Dar el îmi spune de ce Eu nu l-am salutat la intrare în Penny? Eram la doar 6 metri față de el și m-am uitat cu ochi la el și totuși nu l-am salutat și nu am auzit vocea lui. Ce i-am spus Eu, am o stare yoghină în care dacă intru pierd legătura cu exteriorul și dacă altă dată se întâmplă, să vină să pună mâna pe mine să mă trezesc. Acest coleg este mai intim cu mine. Vezi poza cu Hancea. Altă dată merg pe trotuar și cu 10 sau 15 metri vreau să virez la stânga, dar stupoare mă trezesc că de la virare la stânga, Eu am mai parcurs încă 50 de metri. Am căutat să fac analiză a acestor 60 de metri, dar nimic ne e înregistrat în mentalul meu, e gol tot. Și acum această stare Vishuddha Pratyahara îmi face multe probleme, de multe ori cautduc gunoiul și mă trezesc deschizând ușa de la frigider ca să arunc gunoiul.
Recomandare. Dacă aveți acestă stare Vishuddha Pratyahara căutați să nu fiți șofer saufaceți lucruri periculoase. Stau de două ori pe zi în postura Vrkasana și la un moment pun capul pe pat și din cinci în cinci minute întru în starea de Vishuddha Pratyahara, dar există dată când stau și 20 sau 25 de minute în această stare. Deci această stare de Vishuddha Pratyahara este provocată de mine când stau cu capul aplecat și mă concentrez pe Vishuddha chakra. Da, acestă stare este provocată de Mami Kundalini în calitate de examinator al meu sau pur și simplu să se joace cu mine. Aceste înțelesuri ale examenelor date de Mami Kundalini vor fi lămurite în alte lecții.
Despre puterea 5 și 6 Eu le-am obținut la un nivel mult mai superior prin practicarea Pranayamei. În acest fel prin găurirea canalului Sushumna nadi, Prana intră în acest canal, iar canalul Ida și Pingala nu mai fac funcția de Pranayama. Deci yoghinul nu va mai experimenta stare de trecut și viitor. Deci acestă stare de Prezentul continuu obținută prin Pranayama, nu este o putere ci o schimbare a funcționări corpului fizic și subtil pe un nivel superior(Zeiesc). Iar puterile 5 și 6 obținute prin Dharana și Dhyana pe Vishuddha sunt totuși numai puteri. Deci canalul Sushumna nu e găurit, iar Prana va curge pe canalele Ida și Pingala. Concluzie în Vishuddha chakra există un Program subtil, care trebuie deschis. Acest Program trebuie deschis în corpul dumneavoastră să facă puterea a treia și a patra.


Mare Zeu Vasile, Vasile la pensionarea ing. Popa A. Al doilea din stânga sa, în cămașă albă cu părul creț e Hancea Gheorghe.

Mare Zeu Vasile, Vasile pe malul Mureșului la Arad.


   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu