Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Sarasvati. |
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus. |
Am
introdus o nouă
lecție despre chakre
și anume cel de al
cincilea
centru de la bază.
Chakra
Vishuddha
este o chakră
superioară
și la acest nivel,
vedem dacă
un om e pur
sau plin
de negativită-ți.
Un
om cu Vishuddha
plină de negativită-ți,
va fi un
om agresiv
în vorbe
și în fapte.
Un om care tușește
continuu,
e umflat
în
gât,
îi curge
nasu,
miroase
urât,
se uită
urât la oameni(agresiv
prin vedere) nu
are nici o puritate
în chakra Vishuddha.
Un
om care o vorbire
slabă,
de abia îi auzi
vocea,
sau vocea
e ștersă(greu
perceptibilă), acel
om e epuizat sexual,
nu are
Ojas în corpul subtil.
Vocea
ștearsă
e atunci când nu
pricepi
ce vrea să spună
persoana respectivă,
deci vocea
e slabă,
dar nu are nici claritate
și calitate.
Așa cum învățătorul
Bar Aurel
îmi spunea că Eu
mănânc litere,
mă
exprimi greoi,
las
cuvinte afară,
etc, tot
așa și Eu
le spun profesorilor
că au Vishuddha
chakra blocată
și plină de negativită-ți.
|
Vishuddha
chakra(Chakra
gâtului, a
purități).
Vishuddha
chakra
este
un lotus de culoare roșu-fumurie
care se află la baza
gâtului,
situat în canalul central Sushumna
nadi,
fiind a cincea
chakră
de la bază.
Totuși
Vishudha văzută de la distanță are culoarea
aurului strălucitor.
Tattva
Vishuddhei
este „eterul”
radiat de „mentalul
subtil”.
Lotusul Vishuddhei
are
șaisprezece
petale,
pe fața
cărora se află varna-ele
de culoare
roșu
stacojiu
și au deasupra, pe Bindu:
AM,
AAM,
IM,
TM,
UM,
UUM,
RIM,
RIIM,
LRIM,
LRIIM,
RA,
AIM,
OM,
AUM,
AM,
AH.
Aceste
varna-ie
nu sunt decât Zeități
Minore
ale chakrei
și determină șaisprezece
calități
în ființa umană:
La nivelul Lotusul
Vishuddhei
se
găsesc
cele
șapte
note
muzicale
care sunt nishada, rishadha, gandhara, shadaja, madhyama, dhaivata
și panchama. La
români avem, Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si. În
a opta
petală(RIIM)
se află Bije-le:
HUM,
PAHT,
VAUSHAT,
VASHAT,
SVADHA,
SVAHA,
NAMAH,
iar
în a șaisprezecea
petală(AH)
se află nectarul
divin amrita.
|
În
pericarpul
lotusului
se află regiunea eterului(Nabho-mandala)
care are o formă circulară
și culoare
albă.
Tot în regiunea eterului
se află
Zeitatea
Supremă
a acestei chakre
Sada-Shiva,
care
stă pe
un maiestuos tron
plasat pe spatele
unui taur(Nanditam).
Sada-Shiva
are cinci
fețe,
pe fiecare față
are trei
ochi,
corpul
Său
este acoperit cu cenușă
subtilă,
astfel el capătă înfățișarea
unui
munte
de argint.
Sada-Shiva
este îmbrăcat
cu o piele
de tigru,
iar ornamentele Sale
sunt grilande
împletite
din șerpi.
Mai
putem spune că
Sada-Shiva
are pe frunte
semiluna(întoarsă
în jos)
din care picură
în mod constant
Ama-Kala(amrita).
Tot în regiunea eterului
se află o yantră în șase
colțuri,
în interiorul yantrei
se găsește Taurul
care are jumătate
de corp
de forma unui leu.
Deasupra Taurului
se află așezat Tronul
unui leu
pe el stă Marea
Zeiță Gauri(Sada-Gauri)
la stânga,
iar la dreapta
stă
Sada-Shiva.
Marea
Zeiță Gauri este
Mama
întregului Univers
(atât fizic, cât și subtil), Ea
se află acolo ca jumătate
din corpul lui
Shiva,
Ei se află într-o uniune
inseparabilă,
formând acea postură androgină
cunoscută ca Ardha-Narishvara.
Astfel corpul lui Ardha-Narishvara
are culoare aurului
pe jumătatea stânga
și alb
pe jumătatea dreaptă.
Sada-Shiva
stă acolo în poală lui Nabho-Bija(bija
HAM). Găuri(sau
Girija)
și Sada-Shiva
formează un corp
comun(uniți
pe jumătate), în stânga avem culoare aurie,
iar în dreapta
culoare argintie.
În
interiorul regiunii eterului
se află triunghiul(Trikona),
iar în interiorul
lui se află
Chandra-mandala.
Iar
în interiorul Ei
se
află
Nabho-Bija
care
este
„HAM”
și
este Bija elementului
eter,
fiind
așezată
pe un elefant
alb ca zăpada. |
Ca Zeiță a cunoașteri
în pericarpul Vishuddhei o avem pe Zeița
Shakini. Zeița
Shakini este pură precum, „Oceanul de Nectar.”
|
|
Prezentarea
sub formă tabelară.
Chakra
|
Număr
petale
|
Zi
|
Planetă
|
Piatră
|
Culoare
|
Bija
mantra
|
Element
subtil
|
Vishuddha
|
16
|
Sâmbătă
|
Saturn
|
Safir
|
Roșu-fumurie
|
HAM
|
Eterul(akasha)
|
Lămuriri
suplimentare la acest Lotus.
Puterea
a 3 și a 4.
3.
Dacă yoghinul e furios și se concentrează
pe acest lotus, cele trei lumi
încep să vibreze. Nu pot să îmi dau seama,
dacă e adevărat, că nu m-am concentrat
special pe Vishudha ca să vibrez cele
trei lumi.
|
||||
4.
Dacă yoghinul își concentrează mentalul pe
Vishudha din întâmplare sau din
obișnuință sau mentalul
e învățat să se concentreze
în mod automat pe Vishudha, în acest
caz mentalul uman pierde legătura cu exteriorul.
Aici avem două cazuri: cazul a). Yoghinul
nu se poate concentra în interiorul
lui. Acest fapt se datorează datorită multiplelor
gânduri care conturbă mentalul,
apariția multor vise în starea de veghe,
manifestarea în mental a multor întipăriri
mentale, mentalul e concentrat numai
pe lucruri exterioare, etc. Toate aceste cauze
conturbă puternic mentalul și nu poți aduce
liniște în el. Mai mul oricât ai încerca,
în locul de concentrare se vor manifesta
aceste negativită-ți și în final
nu le poți elimina, deci nu te poți
concentra asupra locului în liniște,
totdeauna existând negativită-ți perturbatoare.
Eu v-am dat metodele de eliminare a acestor
negativită-ți perturbatoare în alte lecții.
Eu am venit la Arad cu o puternică putere de
concentrare. Eu meditam pe Dealul cu
Vii de la Josani, la diferite obiecte
și printr-o puternică concentrare am reușit să
elimin aceste obstacole. Numai printr-o puternică
purificare a mentalului și corpului
subtil, puteți depăși aceste obstacole.
Totuși printr-o puternică meditație pe Vishudha
chakra, puteți decupla aceste obstacole și
în acest caz vă puteți concentra în liniște
atenția pe locul dorit. |
||||
Cazul
b). În acest caz special de
concentrare profundă pe Vishuddha
chakra, mentalul uman este absorbit(sau
blocat sau lipit) de Vishuddha.
1. Deci în acest caz, yoghinul pierde legătura
cu lumea exterioară. 2. Yoghinul
își pierde partea conștientă a memoriei. 3. Deci
o dată întrat în această stare
Eu(yoghinul) nu văd nimic(deși am(are)
ochi deschiși), nu aud nimic cu
urechile. 4. Practic toate cele șase organe de simț
sunt decuplare de la instrumentele lor.
Când am mai prezentat acestă stare la început
i-am zis că e Samandhi, după aceia i-am zis
că e Kevala Kumbhaka, etc. Dar azi îi
dau numele de „Vishuddha Pratyahara.”
|
||||
Lămuriri
și comparații a acestei noi
stări cu Pratyahara.
Ce am zis Eu că este Pratyahara?
Pratyahara este restrângerea simțurilor de la
organele lor. Tot acest proces de restrângere
a simțurilor se face cu ajutorul Pranei.
Yoghinul va practica Kevala Kumbhaka de trei
ori pe zi. Kevala înseamnă reținere a
suflu-i și prin această reținere organele
de simț nu sunt alimentate
cu Prana. Da, dar în Kevala
Kumbhaka, mentalul are decuplarea
cu exteriorul, dar Eu am fost
tot timpul conștient de mine. Mai mult dacă Eu
deschid ochi văd, dacă cineva strigă puternic Eu
aud, etc. Mai clar, Kevala oprește funcționarea
mentalului. Dar cum? Sunt în prim proces
de Kevala, respirația oprită forțat,
mentalul complet blocat nu poate funcționa
și gândi. În acel moment în mental sosesc
întipărit-uri mentale din Muladhara,
ele nu se vor putea manifesta,
mentalul e oprit. Kevala
se exersează
de trei ori
pe
zi. Yoghinul care practică un timp
îndelungat Kevala Kumbhaka, învinge moartea,
elimină toate bolile, îi conferă
o viață lungă și o trezește
pe Marea Zeiță Kundalini. Deci veți
zice că și la Pratyahara, organele
de simț sunt decuplare de la instrumentele
lor. Da așa este, dar la Pratyahara,
Eu am scos Prana din organele
de simț și acestea nu
au mai putut funcționa |
||||
Exemple
practice
de „Vishuddha
Pratyahara”
în care Eu
am intrat. Deși nu a fost amintită
la puterile cu care Eu am venit
din India azi vă spun că această
stare Eu am avut-o
și la Josani. Cum s-a manifestat?
În clasa a-II-a când învățătorul Bar Aurel ne
dicta, Eu v-am spus că auzeam
cu intermitență. În acest fel Eu căutam
să fac eforturi de a aduce în mental(partea
conștientă) ce dictase Bar, dar
stupoare nu era înregistrat nimic în
Muladhara, deci Eu ziceam că nu îmi
amintesc nimic. Învățătorul Bar dicta în
continuare, iar Eu scriam frânturi
din dictarea lui. Totuși să lămurim
puțin faptele petrecute atunci la dictare?
Da veți zice, ce
s-a întâmpla, cum a fost cu putință
să faci aceste greșeli de
ortografie. Deși făceam aceste greșeli, nu am
avut timp să le analizez și nici nu am avut metode
cu care să le elimin. Marea Zeiță Kundalini
nu s-a lăsat până nu a
lămurit problema pe care o aveam Eu. Da, Eu
eram pur, dar când intram
în clasă printre elevi Eu absorbeam
și fixam în corpul meu multe negativită-ți
din corpul lor. Ce v-am spus Eu,
că dată învățătorul Bar
Aurel
a întrat în clasă, m-a scos
la tablă și mi-a spus
scrie Gheorghe, Eu am scris tot timpul George.
Toți colegi râdeau în hohote, dar după
zece minute Eu scriu corect Gheorghe. Ce se întâmplase
de fapt. Eu stând
în clasă printre colegi absorb
în corpul Meu toate negativități-le
și mirosurile colegilor. Dar la tablă stând
zece minute Mami Kundalini elimină aceste
negativități și mirosuri. Iar Eu
acum pur, pot să scriu corect Gheorghe.
Această întâmplare este dată de Mami
Kundalini pentru dumneavoastră și nu
pentru Mine. Eu toată viața am stat depărtat
de ființele umane, iar când eram obligat
să stau la rând(coadă),
iar după aceia stăteam 30 de minute sau o
oră până mirosul dispărea. În momentul când
merg pe stradă în trecut sau acum,
Eu fac pasul în laterală să nu
i-au negativități-le animalului zeiesc. Nu particip
la întruniri în grupuri, etc. Deci vă rog
să vă protejați de animalele zeiești.
|
||||
|
Să
mai continui cu exemplele practice.
Eu
v-am dat
mai multe exemple
din
acestă nouă stare
Vishuddha Pratyahara.
Cazul 1. Merg
Eu pe stradă(trotuar)
în zona unde locuiesc(cartier
Micălaca) și nu observ
nimic.
Totuși la un moment
dat
întâlnesc
un
coleg
de facultate
numit Tașcă
Remus,
și
el
îmi zice
să știi că nu
o să te salut
de acum
încolo
și nu o
să stau cu tine de vorbă.
Eu îl întreb
ce s-a
întâmplat
și ce fapt
am făcut Eu
așa
de rău.
El îmi
spune
că în mai multe
zile el
m-a salutat
și a căutat
să stea de vorbă cu mine,
iar Eu
nici nu l-am băgat în seamă.
De
aici
încolo
ori
de
câte
ori
ne întâlneam
pe stradă
ei întorcea capul
în partea opusă,
iar Eu
mă făceam
că nu
îl văd.
Cazul 2.
Se petrece la un moll numit
Penny,
Eu ajung aproape
de magazin,
urc scările și intru
în magazin
și parcurg
50
de metri în magazin.
Și în fața mea un coleg Hancea
Gheorghe,
ne salutăm
și el îmi răspunde
la salut.
El era
cu soția
și Eu
îl întreb,
cu mai e în Germania,
soția
lui fiind nemțoaică.
Dar el îmi spune
de ce Eu
nu l-am
salutat
la intrare
în Penny?
Eram
la doar 6
metri față de el
și m-am uitat
cu ochi
la
el
și
totuși
nu l-am
salutat
și nu
am auzit vocea lui.
Ce i-am spus
Eu,
că
am
o stare yoghină
în care dacă
intru pierd legătura
cu exteriorul
și dacă
altă dată
se întâmplă,
să vină
să pună mâna pe mine
să mă trezesc.
Acest coleg
este mai intim cu mine.
Vezi
poza cu Hancea. Altă
dată merg
pe trotuar
și cu 10
sau 15 metri
vreau să virez
la stânga,
dar stupoare
mă trezesc
că de la virare
la stânga,
Eu
am
mai
parcurs
încă 50
de metri.
Am
căutat să fac
analiză a acestor 60 de
metri,
dar nimic
ne e înregistrat
în mentalul
meu,
e gol
tot.
Și acum această stare
Vishuddha Pratyahara
îmi
face
multe probleme,
de multe
ori caut
să duc
gunoiul
și mă trezesc
deschizând ușa
de la frigider
ca să arunc
gunoiul.
|
||||
Recomandare.
Dacă aveți acestă stare Vishuddha
Pratyahara căutați
să nu
fiți șofer sau
să faceți
lucruri periculoase.
Stau
de două
ori pe zi
în postura Vrkasana
și la un moment
pun capul pe pat
și din cinci
în cinci
minute întru
în starea
de Vishuddha
Pratyahara,
dar
există dată
când stau și 20 sau 25 de minute
în această
stare.
Deci această stare de Vishuddha
Pratyahara
este
provocată
de mine
când stau
cu capul
aplecat
și mă
concentrez
pe Vishuddha
chakra.
Da,
acestă stare este provocată
de Mami
Kundalini
în calitate
de
examinator
al meu
sau pur
și simplu
să se joace
cu mine.
Aceste înțelesuri
ale examenelor
date
de Mami
Kundalini
vor
fi lămurite
în alte lecții.
|
||||
Despre
puterea 5 și 6 Eu le-am obținut
la un nivel
mult mai
superior
prin practicarea
Pranayamei. În acest fel prin găurirea
canalului Sushumna nadi, Prana intră
în acest canal, iar canalul Ida și
Pingala nu mai fac funcția
de Pranayama. Deci yoghinul nu
va mai experimenta stare
de trecut și viitor.
Deci acestă stare de Prezentul continuu
obținută prin Pranayama, nu este o putere ci
o schimbare a funcționări corpului fizic și subtil
pe un nivel superior(Zeiesc). Iar puterile 5 și 6
obținute prin Dharana și Dhyana pe Vishuddha
sunt totuși numai puteri. Deci canalul
Sushumna nu e găurit, iar Prana va curge
pe canalele Ida și Pingala.
Concluzie
în Vishuddha
chakra există un Program subtil,
care trebuie deschis.
Acest
Program trebuie deschis
în corpul
dumneavoastră
să facă puterea a treia și a patra. |
||||
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu